Posted 26 Jul 2012 · Report post Salutare tuturor! Am citit sfaturile voastre si mi-au fost foarte utile! Am avut si eu aceeasi problema cu mirosul de gaze in habitaclu si s-a rezolvat prin inlocuirea unei saibe de la injector! In aceeasi zi a venit un domn cu exact aceeasi problema si s-a rezolvat la fel! o zi buna va doresc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2013 (edited) · Report post sal si eu am probleme cu returul ...... imi curge motorina pe la un plastic de la retur (nu stiu cum se numeste) cica este de la un oring am fost la service si mi-au pus o garnitura improvizatie nu aveau orig si dupa 24 de ore a inceput iar sa curga. va rog sa imi dati si mie un sfat sau de unde sa cumpar garnitura pt asa ceva este un volvo s40 2009 Va multumesc Edited 3 Feb 2013 by Nepotul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2013 · Report post Nu exista garnitura separata! Trebuie cumparat tot traseul de la imbinare catre injectoare. Eu am cerut pentru Ford Focus 1.6 tdci si a mers perfect Sent from Nokia 3310 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2013 · Report post si de unde pot lua si cam cat costa...pt un oring tot setul nasol )daca ma poti ajuta iti multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2013 · Report post Il poti cumpara la orice magazin de piese auto mai rasarit! Atentie, in cazul in care nu este traseul exact ca al tau si il are diferit ( ma refer la tipul bifurcatie de la un injector la altul, adica in loc sa fie orizontal, mufa de trecere poate avea un picior orizontal si unul cu o inclinatie verticala ) iar tu pui capacul peste motor in scurt timp ti se vor sectiona furtunasele de la returul injectorul 2,3 si 5. Eu l-am pus asa si dupa 3-400 sute de km deja crapasera furtunule. Dar dupa ce s-a intamplat asta am luat oringurile de la returul proaspat cumparat si le-am pus pe returul meu vechi. Am dat pe el in jur de 80lei, acum poate a mai crescut pretul Sent from Nokia 3310 using Tapatalk*furtunele Sent from Nokia 3310 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2013 · Report post Am luat si eu astazi de la Neste Automotive Chitila la 58 RON setul si arata cam asa: Multam ptr indrumari lui @Dinoco Salut exista ceva cod de identificare pentru setul de garnituri etansare din atasament Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2013 · Report post salut, la mine cand am demontat injectorul era plin de ulei, si mi s-a zis sa schimb garnitura, dar care trebuie sa o cumpar, cea neagra vine in partea de sus si nu cred ca are leg cu uleiul, dar cea de plastic unde vine montata??? sau ce ar trebui sa comand??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2013 · Report post am schimbat toate garniturile(injectoare ,capac motor -toate )si totusi am ulei in zona injectoarelor ce poate sa fie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2013 (edited) · Report post Salut si tie!!! Ai doua variante; -varianta normala - iti cumperi alte prezoane care tin injectoarele -varianta low buget - desfaci fiecare prezon, il degresezi bine, dai cu silicon rosu/negru pe filetul prezonului (de la 2+2), pui prezonul la loc, il strangi bine si il lasi 1h sa se usece siliconul. ...si ai scapat de ulei. PS: Daca citeai bine topicul #21 Edited 28 Oct 2013 by Dinoco Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2013 · Report post Salut si tie!!! Ai doua variante; -varianta normala - iti cumperi alte prezoane care tin injectoarele -varianta low buget - desfaci fiecare prezon, il degresezi bine, dai cu silicon rosu/negru pe filetul prezonului (de la 2+2), pui prezonul la loc, il strangi bine si il lasi 1h sa se usece siliconul. ...si ai scapat de ulei. PS: Daca citeai bine topicul #21 Multumesc ps poate ma poti ajuta nu s-a mai turat test = nivel scazut aditiv am completat cu aditiv filtru de particule dar apare la test = pompa aditiv inactiva am fost sa reseteze dar nu au reusit(reprez ford arad) pe afisaj apare in continuare triunghiul rosu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2013 · Report post Nu se poate reseta ADM-ul cu scule de FORD, trebuie mers la TM la Tudorut la repr Volvo . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2013 · Report post Salut si tie!!! Ai doua variante; -varianta normala - iti cumperi alte prezoane care tin injectoarele -varianta low buget - desfaci fiecare prezon, il degresezi bine, dai cu silicon rosu/negru pe filetul prezonului (de la 2+2), pui prezonul la loc, il strangi bine si il lasi 1h sa se usece siliconul. ...si ai scapat de ulei. PS: Daca citeai bine topicul #21 cum arata prezonul (la v50 este ca un surub (de unde ajunge ulei pe linga prezon?) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2013 · Report post cum arata prezonul (la v50 este ca un surub (de unde ajunge ulei pe linga prezon?) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2013 · Report post Iese ulei sus pe Capac pe langa prezon? Posibil o fisura in chiulasa, cum stai cu nivelul, la ulei, antigel... ? Cauta alt service nu Volvo Tm. ca pleci in chiloti de acolo.. cum arata prezonul (la v50 este ca un surub (de unde ajunge ulei pe linga prezon?) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Nov 2013 · Report post La v50 este la fel ca la s40/c30 Un surub cu dublu filet, jumatate de insurubeza in chiuloasa si pe cealalta jumatate se insurubeaza piulita care tine injectorul. Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2013 · Report post Iese ulei sus pe Capac pe langa prezon? Posibil o fisura in chiulasa, cum stai cu nivelul, la ulei, antigel... ? Cauta alt service nu Volvo Tm. ca pleci in chiloti de acolo.. ANTIGEL =OK ULEI =OK (- CATEVA GRAME CARE APAR IN ZONA INJECTOARE Share this post Link to post Share on other sites