Sign in to follow this  
Followers 0
adi03

probleme multiple s60 2.4 D

13 posts in this topic

In primul rand salutari echipei volvo club.ro si tuturor, sunt nou pe acest site si bineinteles am si eu cateva probleme care ma ingrijoreaza si greu gasesc un raspuns concret. Am un volvo s60 2.4 d din 2002, l am cumparat la 100 000 km si acum are vreo 152 mii si de ceva timp parca toate merg pe dos, parca masina asta sta sa pice, sau poate mi fac eu prea multe griji. Citesc mai demult pe acest site diferite probleme ale altor conducatori de volvo si parca ma regasesc si eu cu ale mele, dar nu sunt sigur, sigur. De aceea va rog sa mi dati un sfat cel putin, cei de la service zic ca nu are nimic masina, dar eu nu cred, mai ales ca zgomotul care se aude este cand motorul e rece la relanti, ca o bataie si mai ales cand ciup foarte putin acceleratia (ca in filmuletul urm

, numai asa am reusit sa l postez, probabil aici trebuie numai o anumita extensie) .

Alta problema ar fi in mers, mototul e mult mai zgomotos si mai ales in treapta a 2-a, a 3-a si a 4-a, se aude un tacanit (ca cel de injectoare dar mult mai amplificat) sa fie oare injectoarele sau are legatura cu prima problema?? In plus la fiecare acceleratie se aude un fluierat si in special cand mototul e rece dupa mai putin, iar nu stiu daca e la turbo sau de la ce sau cat de grav este.

Alta problema este la schimbatul vitezelor ,se aude un zgomot ascutit, metalic si scurt care nu are o ordine sa zic. Acesta e prezent mai ales cand retrogradez sau de ex cand sunt in a 3 a sau a 4 a accelerez si las pedala se aude un "tzac".

Imi cer scuze ca am pus cam multe dintr o data, dar ma gandesc ca au vreo legatura una cu alta, eu nu ma pricep prea mult . Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit !!

Zgomotul respectiv este mai mult ca sigur de la volanta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul iti recomand sa schimbi service-ul, e clar ca cei de acolo sunt incompetenti daca ti-au zis ca masina nu are nimic cand se aude clar zgomotul in video.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt raspunsuri... Acum stiu sigur ca e volanta, daca nu citeam aici pe forum si nu ma interesam eu masina era "buna", cum zice reprezentanta Volvo si nici macar nu este la noi in tara... O sa ma duc iar la ei sa le faca un diagnjostic amanuntit .. Mai raman celalalte , poate si un ijector doua poate ... mai e si cutia pe acolo , ce o mai avea si aia... Numai bine tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgomotele de la schimbarea vitezlor sunt tot de la volanta .Schimba kit-ul de ambreiaj + volanta si ai scapat de belele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam Brava, sunt un pic mai linistit, o sa le schimb pe amandoua.... Ma gandeam sa nu fie si ceva la cutie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi zgomot il am de 50000km e volanta cum au zis baietii, se schimba tot chitul dar e cam scumpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai inainte am venit de la service ( volvo) si aia acelasi lucru imi spun, sa o las ca nu are nimic ... na cand ajung eu cu ea acolo, motorul e deja cald si nu se mai aude zgomotul, oricum ei zic s o las asa ... Adrian mie mi face de vreo 6 mii de km... si am vazut si eu ca sunt scumpe, dar asta e, oricum nu mai schim la volvo ca e durere, numai schimbul de distributie 900 e ... si deja am bagat in ea cat nu face de mi luam alta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am vrut s-a schimb tot ambreiajul dar am zis ca mai merge asa poate peste o luna, oricum volanta te duce peste 260000 deoarece masina mea are 260000 si mai merge .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai inainte am venit de la service ( volvo) si aia acelasi lucru imi spun, sa o las ca nu are nimic ... na cand ajung eu cu ea acolo, motorul e deja cald si nu se mai aude zgomotul, oricum ei zic s o las asa ... Adrian mie mi face de vreo 6 mii de km... si am vazut si eu ca sunt scumpe, dar asta e, oricum nu mai schim la volvo ca e durere, numai schimbul de distributie 900 e ... si deja am bagat in ea cat nu face de mi luam alta ...

Eu repet: Schimba service-ul !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am un zgomot asemanator...merg cu el de la aprox 150k si acum am 176k. Zgomotul la mine este mult mai mic... Pana la 200k nici nu ma gandesc sa umblu la ambreaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Zgomotul e de la volanta, fara dubii.

2 Tacanitul la care faci referire e 100% de la injectoare. In treapta a cincea il auzi mai estompat din cauza vitezei si, implicit din amplificarea celorlaltor sunete (roti etc.)

3 Suieratul de la turbina e cvasi-normal. Daca nu iti consuma ulei las-o in pace.

Pentru problemele 1 si 2 invata-ti urechea sa ignore anumite sunete care sunt specifice D5-ului dupa un anumit numar de kilometri. Sunt convins ca gradul de confort pe care ti-l ofera masina in momentul in care o conduci iti anuleaza orice frustrare.

Iti garantez ca nici volanta si nici injectoarele NU TE VOR LASA IN DRUM, prin urmare LET IT BE!, asta-i farmecul masinii.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da kadudu asa e, cu toate zgomotele , este cum zici .... am facut de cand am postat primul mesaj vreo 7000 km si nici o problema ... uleiul este nemiscat, de consumat la fel nu vad nici o diferenta, in sensul sa consume mai mult... o mai las in pace deocamdata ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0