Penciulescu Bogdan

De ce as cumpara un volvo c 30 ?

30 posts in this topic

İnca nu m-am hotarat ce alegere sa fac...imi place foarte mult cum arata volvo c 30 in exterior dar sincer nu stiu nimic deapre ea. Cat de costisitoare este intretinerea ei? Cat de scumpe sunt piesele de schimb? Si cat de bine se comporta pe sosea. Va rog sfatuiti-ma!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alt ratacitor.....

Buna ziua si tie! :smile:

Vezi ca mai sunt deschise topice pe tema aceasta! :smile: .... iar ca "cum este ca masina", totul pleaca de la motorizare si echipare ;) .... ce asteptari ai de la o fiara si la ce o intrebuintezi :smile:

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne cerem scuze pt. raspunsul colegului nostru , care desi nu a vrut sa fie ironic a reusit .

Sunt sigur ca vei primi raspunsuri , trebuie doar sa ai putina rabdare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu am un C30 cu motorizare D5 echipare summum cutie automată ... și eu l-am cumpărat deoarece mi-a plăcut foarte mult designul exterior dar și deoarece nu sunt foarte multe în București... întreținerea nu este mai scumpa decât alte mărci din clasa ei. A mea se comporta f bine la drum, este confortabilă și pentru 2 persoane cu bagajele aferente e ok...ce nu-mi place este cutia de viteze, dar cu un upgrade de soft se poate rezolva.

Un sfat ar fi să nu ai încredere în tot ce spun cei de la Primus, mai bine verifici la Bogdan, Alex sau alte persoane cu experiență .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut !

Poti citi pe thread-ul "meu" () cate ceva despre C30, mai ales motorizarea DRIVe.

Nu sunt foarte multumit de masina, dar nici asa dezamagit cum eram inainte. Masina are plusuri si minusuri ca toate masinile de altfel, conteaza care din ele sunt importante pentru tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze daca a parut suparator raspunsul meu, nu am vrut sa deranjez pe nimeni, dar cand vrem ca achizitionam o masina si cerem o parere unor persoane care detin astfel de fiare, totul trebuie sa plece de la:

- buget

- echipare - optiuni

- maximi cilindrii motorizare

- tip combustibil

- pentru ce o achizitionam

- tipul de cutie

- etc...

Avem cativa colegi care detin o astfel de masina DAR cu motorizari diferite, atat legate de cilindrii cat si de carburant. Deci parerile vor fi foarte diferite ceea ce te va pune in dificultate in alegerea unei variante. :)

Unde vreau sa bat eu, este ca totul pleaca de la tine ci nu de la noi :) .....in functie de preferintele tale, venim cu sfaturi si idei!

In rest sa auzim numai de binesmiley-faces-82.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un C30 1.6D din 2007 si pot sa spun ca e o masina premium, cu un design foarte atragatoar dar la fel de ieftin de intretinut ca un Ford Focus.

Iti spun eu, mai bine C30 decat Golf 5!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E 1200 RON revizia de 15-20,000km la Ford ? Nu stiam ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Ford este cam 600 lei revizia, adica de 2x mai ieftin ca la Volvo .

@Bogdan Panciulescu , C30-ul este o masina interesanta, poate avea dotari de Logan sau de S80, in functie de ce-ti cumperi te vei bucura sau intrista, daca iti iei un C30 chel nu e nimic fun, daca iti iei un C30 Summum este altceva iar daca ai si motor de Volvo pe C30 deja se schimba treaba.

Totusi presimt ca tu vrei un C30 1.6D adus din Olanda iar in acest caz iti recomand un Sandero .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve,

Eu as cumpara un C 30 pentru ca am o fata de 21 de ani ! I s-ar potrivi,nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve,

Eu as cumpara un C 30 pentru ca am o fata de 21 de ani ! I s-ar potrivi,nu?

Da :smile:

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zefirus, nu sunt rautacios (in cazul de fata) dar asta este adevarul, toti vor C30 1.6D de 6000e si saliveaza la C30 T5/D5 iar cand vine vorba de probleme Volvo este hulit .

Eu va recomand C30 T5 manual sau pt confort un C30 D5 automat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa inmatriculezi si sa intretii tu un T5/D5 la 22 de ani..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry dar Volvo nu este masina pt tineri de 20 de ani .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul deja si-a luat altceva, nu va mai agitati ca nu mai raspunde sau cel putin nu- intereseaza sa dea vreun raspuns la motivele voastre de a va cumpara un C30.

Ca tot va spuneti dorintele s-o spun si eu:

Eu i-as lua un C30 Summum T5 nevestei sa merg eu cu el

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nea' Danyx-ule, deci am avut dreptate! Era decat un ultim "ratacitor"..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alt ratacitor.....

Buna ziua si tie! :smile:

Vezi ca mai sunt deschise topice pe tema aceasta! :smile: .... iar ca "cum este ca masina", totul pleaca de la motorizare si echipare ;) .... ce asteptari ai de la o fiara si la ce o intrebuintezi :smile:

Hmm da... Multumesc!

Am fost sigur de atunci ca l-am pierdut , din aceasta cauza am si intervenit , sperand ca'i vom pastra prezenta pe acest forum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry dar Volvo nu este masina pt tineri de 20 de ani .

Cu iertare, dar aveam 25 cand l-am luat pe al meu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry dar Volvo nu este masina pt tineri de 20 de ani .

Sorry, dar C30 chiar este o masina destinata tinerilor.

Nu mai fiti mosnegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa inmatriculezi si sa intretii tu un T5/D5 la 22 de ani..

Ai fii surprins sa aflii ca e mai ieftin de intretinut decat un 1.6D ca si revizii + piese, la T5 neexistand probleme de motor, nu ai DPF, nu se sparg furtune, electro-valve, volante, ambreiaje, etc.

In afara de consumul de benzina si impozitul mai mare nu ai alt dezavantaj la T5.

Cu pretul unui filtru de motorina la 1.6D iei toate filtrele la T5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stie ei, ie mici! Eu m-am tot abtinut sa nu comentez, am zis sa nu mai supar pe cineva dar s-a dovedit ca nu isi are rost acest topic! In plus de asta s-a umplut piata de s40-uri si c30-uri cu 1,6 diesel. Sincer imi pare intr-un fel bine, pentru ca vor fi primele care apar la dezmembrari :D ..... abia astept sa pot face si eu un upgrade la masina, hi hi hi :P:D

Cat despre T5, bine ca nu sunt multe pe piata! :D .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stie ei, ie mici! Eu m-am tot abtinut sa nu comentez, am zis sa nu mai supar pe cineva dar s-a dovedit ca nu isi are rost acest topic! In plus de asta s-a umplut piata de s40-uri si c30-uri cu 1,6 diesel. Sincer imi pare intr-un fel bine, pentru ca vor fi primele care apar la dezmembrari :D ..... abia astept sa pot face si eu un upgrade la masina, hi hi hi :P:D

Cat despre T5, bine ca nu sunt multe pe piata! :D .....

Corect, s-a umplut piata de 1.6D-uri care incet incet croseteaza o "imagine" nedreapta din pct de vedere a fiabilitatii modelelor pe platforma P1.

Credca putem numara pe degete cate P1 cu motoare Volvo sunt pe forum.

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now