Vicu

Upgrade Polestar motor D5244T8

53 posts in this topic

Asta e ... e mult 1000 euro totusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar este relativ nou aparut pe piata si daca platesti 40000-60000 euro pe o masina noua in leasing pe 3-4 ani,1000 euro nu ii simti...

daca compari cu Brabus, unde un pachet complet pentru motorul 320 diesel costa 7000euro nu poti spune ca este mult :)

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dada , m-am exprimat gresit , mult in cazul meu , daca aveam un xc60 si imi imbunatatea cu -2 sec 0-100 , nici nu mai intrebam pe forum, era softul pe masina a 2 zii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am un S60 D5 185 cai ... i-am anulat filtrul de particule de la 50 000 km si acum am 163000 ... nu am nici o problema . operatiunea am facut-o la BZ la Power Tech ... sunt extrem de multumit.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu invatati nimic :):

- CP vin din cuplu - cuplul misca masina.

-caii se vad la turatii mari adica viteza maxima - nu cred ca mergeti voi cu 200+ km/h sa aveti nevoie de caii aceia.

- mai important decat CP este cuplul la o anumita turatie - sa zicem regim 80 - 120 km/h sa te ajute in depasiri.

Dar ma rog voi vreti liniute.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Primus au o oferta la Polestar daca este cineva interesat (eu astazi am vazut) = 1000€ tva inclus

Sent from my iPhone

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare o aberatie softul Polstar 1000 de euro , cu 300 de euro se poate face un super soft , care nu cred ca difera fata de cel Polestar , cati cai si ce cuplu ofera ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU este chiar asa!!Una este soft garantat in care poti trage de masina cit vrei fara sa "spargi" motor si alta este soft facut cumva in care "spargi " motorul la un moment dat ,poate imediat .Ehh,mai platesti un pic si renumele dar totusi ,nu la 3sute..

Vorbesc in general si nu musai de Polestr.Si alte firme cu ceva execitiu practic de ceva vreme in domeniu au preturi similare ,deh un pic mai mici dar nu mokazii la 3 sute..

Daca de ex. tu ai soft facut pe masina ta si eu dintr-un anumit motiv iti testez masina si iti mai citesc softul din ECU sigur ca la o adica pot sa tunez alat identica, la bani putini.Asta da ,ca asa faceau multi ,la noi din ce mai aud cunosc,etc.....

Edited by V50Saphir
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Victor are garantie la masina. Orice alta modificare in afara de cea agreata de producator duce la pierderea garantiei. Si vb lui Saphir, nu poti pune orice prostie pe masina, una e polestar si alta e un soft facut de cine stie ce firma necunoscuta. Si cred ca la heico pretul este si mai mare de 1000 euro.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare o aberatie softul Polstar 1000 de euro , cu 300 de euro se poate face un super soft , care nu cred ca difera fata de cel Polestar , cati cai si ce cuplu ofera ?

Andrei asta este pretul lor (nu al celor de la Primus)...si mie mi se pare o aberatie sa dau 7500euro pe un Volvo S40 1.6 diesel :) sau 6500euro pe un C30 1.6 diesel :)

Eu vroiam sa "atrag" atentia asupra faptului ca pretul a scazut de la 1250 euro la 1000euro in aceasta perioada

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Victor are garantie la masina. Orice alta modificare in afara de cea agreata de producator duce la pierderea garantiei. Si vb lui Saphir, nu poti pune orice prostie pe masina, una e polestar si alta e un soft facut de cine stie ce firma necunoscuta. Si cred ca la heico pretul este si mai mare de 1000 euro.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Heico E-motion pentru D5244T10 este 1800 Eur + manopera.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heico E-motion pentru D5244T10 este 1800 Eur + manopera.

L-ai montat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu, cred ca luni o voi face la Brasov. Vreau sa-i schimb distributia si pompa de apa, totodata. Sunt putin dezamagit deoarece este un plug'n play iar un ''cunoscator'' mi-a zis ca nu este decat un ''mincinos'' care pacaleste parametrii masinii. Daca o pacaleste de la 205CP/420Nm pana la 230CP/460Nm eu cred ca este destul de convingator. Sa vedem ce va fi!

A nu se intelege ca eu as fi platit banii astia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este power box?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU este chiar asa!!Una este soft garantat in care poti trage de masina cit vrei fara sa "spargi" motor si alta este soft facut cumva in care "spargi " motorul la un moment dat ,poate imediat .Ehh,mai platesti un pic si renumele dar totusi ,nu la 3sute..

Vorbesc in general si nu musai de Polestr.Si alte firme cu ceva execitiu practic de ceva vreme in domeniu au preturi similare ,deh un pic mai mici dar nu mokazii la 3 sute..

Daca de ex. tu ai soft facut pe masina ta si eu dintr-un anumit motiv iti testez masina si iti mai citesc softul din ECU sigur ca la o adica pot sa tunez alat identica, la bani putini.Asta da ,ca asa faceau multi ,la noi din ce mai aud cunosc,etc.....

Intleg ce spui ,masina mea este "softata" din anul 2005 cand inca nu era lumea asa priceputa la un baiat de care nu stia nimeni , si nici in ziua de azi nu ii stiu evolutia , dar precizez ca de atunci nu am spart motorul , masina are un cuplu demential in treapta 2 care daca ii dau ca animanul patineaza toata , si nu a sarit de 400 euro cu totul , iar cunosc destui oameni priceputi care au preturi de 400-500 euro si scot putere frumusica din motoare, nu am auzit de motoare sparte dupa soft ( cel putin nu am auzit eu ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu, cred ca luni o voi face la Brasov. Vreau sa-i schimb distributia si pompa de apa, totodata. Sunt putin dezamagit deoarece este un plug'n play iar un ''cunoscator'' mi-a zis ca nu este decat un ''mincinos'' care pacaleste parametrii masinii. Daca o pacaleste de la 205CP/420Nm pana la 230CP/460Nm eu cred ca este destul de convingator. Sa vedem ce va fi!

A nu se intelege ca eu as fi platit banii astia!

Nu este chiar asa - iar nu cititi:

1. Heico este tuner oficial Volvo in Germania, aprobat de Volvo.

2. eMotion nu pacaleste nimic - lucreaza in paralel cu ECU, intervine in parametri selectiv si in caz ca detecteaza limite de functionare normala a parametrilor se opreste automat - asa spune Heico si tind sa ii cred.

http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=161

Eu unul personal nu as face asta - montajul si cablaraia suplimentare nu le vad sensul - prefer Polestar - mai ales ca ofera aceleasi performante (460 Nm // 225 CP).

La Polestar totul se face elegant - VIDA + stick USB. 15 minute mai tarziu avem motor "nou" - curat, simplu fara batai de cap. 1.000 EUR cu TVA, plus garantie Volvo (Heico nu are garantie Volvo in Romania, nefiind aprobat pentru Romania de catre Volvo).

Oricum succes si sa ne spui cum merge.

Edited by maverick
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai auzit-o p-asta, Gunoscatorule! Hai, treci la sala de lectura, 100 de flotari cu Larousse-ul pe spate ca ''mi-am luat-o'' din cauza ta!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Intleg ce spui ,masina mea este "softata" din anul 2005 cand inca nu era lumea asa priceputa la un baiat de care nu stia nimeni , si nici in ziua de azi nu ii stiu evolutia , dar precizez ca de atunci nu am spart motorul , masina are un cuplu demential in treapta 2 care daca ii dau ca animanul patineaza toata , si nu a sarit de 400 euro cu totul , iar cunosc destui oameni priceputi care au preturi de 400-500 euro si scot putere frumusica din motoare, nu am auzit de motoare sparte dupa soft ( cel putin nu am auzit eu ).

Foarte frumos.Ideea in ce am comentat eu, era ,este ca ,una este munca elaborata , studiu ,garantie dupa care treci la serie si iei X euro(destul de multi ,as zice) pe fiecare updatare de soft si alta este sa faca rost X sau Yde un fisier bin ,garantat sa zicem la o adica (fara spargere sau uzura prematura motor)si sa ti-l puna X sau Y pe masina ca si tunning.In fond nu era o critica ce ziceam

Daca pt masian ta ai graficul,curbele de putere,cuplu ,etc te poti edifica ce ti-a facut la masina ,asa in linii mari,Ca rupe aderenta in tr 2 sa stii ca este interesant pt un diesel si a mea o face lejer ,uneori si a tr. 3 ,daca este si un pic umed pe jos :smile: .Nu am pus-o pe banc dinamometric ca nu ma dau cu ea ca voi astia ,tinerii,insa spuneam asa ca idee.Eu nu stiu cum sa fac sa consume putin ,asta da provocare in afara de faptul sa o tin in parcare :smile:

Edited by V50Saphir
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ca observatie , v70 rupe usor aderenta chiar si in treapta a 3-a (masina cu multi km si 0 tunning) si v50 abea rupe aderenta in a 2-a si aici e partea interesanta , balena se chinuie sa plece (de unde si ruperea de aderenta )

Cauciucuri noi la ambele masini ...(asta ca sa nu apara discutii ca una era mai desculta decat cealalta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MID, citeste putin instructiunile pe care mi le-ai dat, spune clar ce se conecteaza si ce nu, e destul de clar ce este acest mincinos si ce face, in mod normal un mincinos prost se lega numai la rampa de injectie si mai rar la MAP senzor. Asta se leaga la injectoare, la map senzor si senzor temp apa. Ce face acest heico mincinos, el ia informatii de presiune + injectie pe care le altereaza si astfel se obtine o putere mai mare, este destept fiind programabil, in acelasi timp el se leaga la map senzor iar firul de map din ECM se taie si se leaga la e-motion, injectoarele tot de acesta sunt comandate si astfel poate injecta mai multa motorina + mai mult aer alterand map senzorul . E foarte simplu si usor dar nu ieftin, ca orice e Heico tb sa coste ceva chiar daca nu ofera mare performanta, un powerbox ieftin are un potentiometru si te joci de acolo pana ajungi la un raport corect de performanta vs emisii, la asta se face online . :D

Nu intelegeam de ce se leaga si la temp apa si raspunsul vine tot de la ......Heico, intra in functie "scula" numai dupa ce motorul ajunge in regim de functionare, ma intreb daca in caz de temp mare a sist de racire daca nu cumva se dezactiveaza automat . :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai grija la montaj sa nu-mi activezi pornirea pe Mastercard!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau pe cardavantaj . :D

Chiar sunt curios ce mega performanta ofera pacaliciul asta, oricum o sa vreau sa masuram fumu` inainte si dupa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o intrebare de novice , daca imi iau si eu un minciunila dinasta , merge pe v50 , si apoi daca iau un d5 215 merge si pe-ala ?? Au pret de revanzare daca nu imi place ?

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia-ti intai D5 215 Cp si vei constata ca n-ai nevoie de Pinocchio! Eu l-am luat pentru ca l-am gasit la un pret accesibil altfel nu eram dispus sa dau nici macar 1000. Cu banii astia faci o vacanta!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now