lucamihail

cand pornesc motorul trepideaza schimbatorul

39 posts in this topic

Buna ziua

Am mare nevoie de ajutorul dumneavoastra.

Cand pornesc motorul trepideaza(puternic)schimbatorul,trebuie sa schimb un burduf la planetara (cel care intra in cutie),poate sa fie asta cauza?

Precizez ca am un Volvo v50 2.0D din 2005.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampon sau tampoane motor.

Verifica-l pe cel din stanga cum stai in fata motorului, apoi mai ai unul pe cv sub baterie care poate fi dus (mai rar) si mai ai unul de torsiune sub cv - sasiu.

cv - cutie viteze

Nu are nimic planetara sau burduful cu trepidatia cand pornesti motorul, nefiind in miscare masina.

Verificat inseamna sa il dai jos, nu vizual, in special cel din stanga care poate fi extrem de inselator, am trecut prin asta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Scuze de intarziere ,problema ar fi tampoanele la motor si cutie(toate),mecanicii spun ca ar fi cam moi.

Problema este ca nu gasesc mecanici care se pricep la volvo in Buzau,si trebuie sa ma duc la toti retardatii care-si dau cu presupusul.

Daca aveti idee de mecanici buni prin Buzau, va rog sa-mi spuneti si mie

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Scuze de intarziere ,problema ar fi tampoanele la motor si cutie(toate),mecanicii spun ca ar fi cam moi.

Problema este ca nu gasesc mecanici care se pricep la volvo in Buzau,si trebuie sa ma duc la toti retardatii care-si dau cu presupusul.

Daca aveti idee de mecanici buni prin Buzau, va rog sa-mi spuneti si mie

Multumesc

Schimba mecancii, lasa-i sa lucreze pe dacii.

Schimba tamponul din stanga, cel de sub vasul de expansiune !

post-100-0-43727100-1344242260_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza

http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-mountings/engine-mounting-right/1022076/

Ai atasat instructiunile dar pe scurt :

- dai scutul jos

- pui o placa mare de lemn sub baia de ulei si ridici folosind un cric foarte putin motorul

- dai la o parte vasul de expansiune ( iese din niste suporti de cauciuc), nu trebuie sa scoti nici un furtun

- desfaci suruburile flansei ce trece peste tampon

- misti unpic motorul. daca nu mai ridici unpic cu cricul

- scoti tamponul si il investighezi vizual, dar cel mai probabil e dus

Sau il suni pe Roskat si iti explica el cum :D !

Uite aici, asa arata al meu ! Pana nu l-am dat personal jos toti mi-au spus ca nu are absolut nimic, cand colo el era rupt in 2 bucati

http://forums.swedespeed.com/showthread.php?145049-HowTo-How-to-replace-top-passenger-side-motor-mount

vcc-162796.htm.pdf

post-100-0-90386200-1344256255_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamponul se de jos cum a explicat Roberto doar ca nu trebuie dat la o parte vasul de expansiune (ai loc suficient pe langa el)

Ai grija cat ridici din cric sa nu le strici pe celelalte.

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aceasi problema.Trepideaza schimbatorul si volanu (practic tot bordu si motoru), la pornire si oprirea lui.Mi-au zis multi ca de vina sunt tampoanele.Acum intrebarea este ...

Cat costa acele tampoane + manopera ? (daca se poate pret pentru fiecare tampon in parte)

De unde se poate cumpara ? desigur daca este posibil si la un pret mai decent decat la reprezentanta.

Unde se poate face operatiunea de schimbare in conditii de siguranta ? adica sa nu imi cada motorul pe drum dupa, cum se intampla in Romania dupa anumite interventii in service-urile romanesti.

Edited by Baxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aceasi problema.Trepideaza schimbatorul si volanu (practic tot bordu si motoru), la pornire si oprirea lui.Mi-au zis multi ca de vina sunt tampoanele.Acum intrebarea este ...

Cat costa acele tampoane + manopera ? (daca se poate pret pentru fiecare tampon in parte)

De unde se poate cumpara ? desigur daca este posibil si la un pret mai decent decat la reprezentanta.

Unde se poate face operatiunea de schimbare in conditii de siguranta ? adica sa nu imi cada motorul pe drum dupa, cum se intampla in Romania dupa anumite interventii in service-urile romanesti.

Il cumperi de la Alex, tamponul stanga buclucas e intre 450 - 600 de ron original doar.

Unde il schimbi ? Sa raspunda colegii din Buc, ca vad ca esti din Bucuresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il cumperi de la Alex, tamponul stanga buclucas e intre 450 - 600 de ron original doar.

Unde il schimbi ? Sa raspunda colegii din Buc, ca vad ca esti din Bucuresti.

Sa inteleg ca la aceste simptome,problema ar fi DOAR acel tampon, restul nu ar putea cauza acestea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm trepidatii la oprire/pornire, dar si la relanti. In reprezentanta 1100 (11 meleoane) cu tot cu manopera, 900 ron doar tamponul.

L.E:

Cei din reprezentanta, au confirmat ca aceasta e problema, tampon dreapta. Am fost cu ea si au facut o verificare pe "partea mecanica" fix pentru trepidatii la pornit/oprit dar cel mai suparator, la relanti in special cu AC on. Am comparat vibratia (cu un v50 2007) si e sesizabil mai puternica.

Edited by gordon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia opriti motorul cu ambreajul calcat sa vedeti daca mai vibreaza la fel.

Reveniti cu un raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm trepidatii la oprire/pornire, dar si la relanti. In reprezentanta 1100 (11 meleoane) cu tot cu manopera, 900 ron doar tamponul.

L.E:

Cei din reprezentanta, au confirmat ca aceasta e problema, tampon dreapta. Am fost cu ea si au facut o verificare pe "partea mecanica" fix pentru trepidatii la pornit/oprit dar cel mai suparator, la relanti in special cu AC on. Am comparat vibratia (cu un v50 2007) si e sesizabil mai puternica.

Pai inseamna ca e mai bine in reprezentanta decat la baieti aici ... diferenta nu este foarte mare si esti mai sigur si cu garantie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai inseamna ca e mai bine in reprezentanta decat la baieti aici ... diferenta nu este foarte mare si esti mai sigur si cu garantie ...

Ce pret au baietii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce pret au baietii ?

Pai a zis mai sus tamponul este 600 si monopera 200 deci diferenta mare nu este, mai bine dau un pic mai mult si am garantie si siguranta ca nu imi cade motorul pe drum (fara suparare)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai a zis mai sus tamponul este 600 si monopera 200 deci diferenta mare nu este, mai bine dau un pic mai mult si am garantie si siguranta ca nu imi cade motorul pe drum (fara suparare)

Sunt 2 suruburi ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt 2 suruburi ! :lol:

Te cred dar asta e pretul, de daca nu ma pricep singur ...

Edited by Baxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia opriti motorul cu ambreajul calcat sa vedeti daca mai vibreaza la fel.

Reveniti cu un raspuns.

Am verificat, face la fel cu sau fara ambreaj calcat .

In alta ordine de idei o sa-l schimb si pe cel de la cutie. Pana acum am sesizat niste mici diferente:

La mine arata asa: dd1e724b1b81d47a521777db0494a6b3.jpg

In Vida (si alte cataloage ), arata asa :

poduszka-silnika-swag.jpg

Part no este 30778648 , google arata ambele variante , ochiometric se potrivesc.

Daca a mai schimbat cineva si a fost in acceasi situatie, se potrivesc sau nu ?

O alta chestie interesanta:

enginemount.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este la fel doar diferenta de fabricatie ca si model .Ai aceleasi gauri de prindere ca si pozitionare.In cazul tau ar trebui sa ai miscare de pendul al motorului pt. a-l schimba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este la fel doar diferenta de fabricatie ca si model .Ai aceleasi gauri de prindere ca si pozitionare.In cazul tau ar trebui sa ai miscare de pendul al motorului pt. a-l schimba

Asta cu miscarea de pendul ... n-am inteles-o, daca o fac mecanicii e ok, daca mai trebuie ceva , nasol :laughing5: . Oricum l-am comandat la Midnight Caller .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cele 2 tampoane dreapta si respectiv stinga iti tin motorul si cutia pe sasiu.Daca ele sint ok atunci cind ai probleme cu acest al 3-lea tampon, motorul are o miscare similara cu a unui pendul (fata ,spata pe axa de longitudinala a masinii)in pornire -oprire.Asa spuneam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cele 2 tampoane dreapta si respectiv stinga iti tin motorul si cutia pe sasiu.Daca ele sint ok atunci cind ai probleme cu acest al 3-lea tampon, motorul are o miscare similara cu a unui pendul (fata ,spata pe axa de longitudinala a masinii)in pornire -oprire.Asa spuneam.

Aceasta miscare o am si eu.E clar este acest al 3 lea tampon.

Alti bani alta distractie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now