Posted 25 Jul 2012 (edited) · Report post buna ziua ! am o problema ,masina nu mai porneste , bateria e buna , curent are adica functioneaza tot ce ar fi electric ( lumini, geamuri, etc ) ,face un simplu click cand da sa porneasca ...nu invarte electromotorul deloc.. daca stie cine de la ce ar putea fi astept raspunsuri .. masina este un V 50 , 2.0 D multumesc mult ! Edited 25 Jul 2012 by aysel8993 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2012 · Report post raspunsul ti lai dat singur poate fi electromotorul incearca sa il ciocanesti un pic cu un ciocanel la batrana dacie functiona 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2012 · Report post Pot functiona farurile dar la 50% din putere. Incearca sa ridici un geam si daca urca/coboara "lesinat", ai bateria dusa Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2012 · Report post Incearca cu alta baterie, chiar daca accesoriile iti merg. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2012 · Report post Au dreptate baietii. Incearca cu o baterie buna. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2012 · Report post Inainte de a schimba bateria, curta ´´bornele´´ care fac contactul cu bateria, poate ca s-au oxidat. Daca nu porneste, roaga pe cineva sa iti dea curent de la o alta baterie si daca porneste e clar... Si eu eram extrem de sigur, ca bateria originala e buna: aveam claxon, farurile se aprindeau, radio dat la maxim, totul ok, dar tot nu pornea...la recomandarea unui vecin, care mi-a dat curent a pornit masina si apoi am cumparat o alta baterie. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2012 · Report post baterie este noua ,am schimbat-o acum aprox 3 luni gemurile urca coboara normal... am incercat sa iau curent si de la alta masina si nu are nici o reactie .. raspunsul ti lai dat singur poate fi electromotorul incearca sa il ciocanesti un pic cu un ciocanel la batrana dacie functiona as incerca si asta dar nu stiu unde se afla electromotorul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2012 · Report post Pai trebuie sa dai capacul motorului jos.Altfel nu cred ca il vezi.Capacul e prins in 4 puncte parca.Il dai jos tragand din st,dr si de langa radiator in sus,iar dupa aia il tragi spre tine. Si apoi cum stai in fata masinii si te uiti la motor, electromotorul este fix sub nasul tau.Mai exact intre radiator si motor,sub un furtun gros de admisie si multe alte cabluri.Cam greu sa ajungi la el dupa cate imi amintesc. Succes.Cel mai probabil este electromotorul.Eu am dat pe unul nou,original, aprox 1500ron.Evident sunt variante si mai ieftine la circa 1000ron.Dar poate reusesti sa il repari 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2012 · Report post normal ca se poate repara de obicei se duc periile eu de asta am spus sa-l ciocanesti in timp ce cineva da la automat , mai poti avea si un scurt pe undeva care in momentul cand dai la automat iti fura curent sa te uiti si la fiul de masa de la electromotor sa nu fie oxidat daca nu ai scut motor intra apa si cu timpul nu mai face masa .o zi bunaLa o laguna asa a patit cineva pornea foarte greu dupa care de loc si era firul de masa de la electromotor a dat cu sprei si gata poate asai si la tine 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2012 · Report post @aysel8993..Ce motorizare ai?Diesel ,benzina ,1.6,2.0,2.4 1,8?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2012 · Report post 2.0D este motorizarea, scrie in primul post . Problemele sunt multiple, releu demaror, contact, masa slaba, soft motor, etc . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Aug 2012 · Report post era de la electromotor,mai exact bucsele din electromotor care trebuie inlocuite.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Aug 2012 · Report post SI?Se poate rezolva?Pret? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Aug 2012 · Report post Am patit-o si eu cu bucsele din electromotor si m-a costat vreo 80 de lei,parca,acum vreo 2 ani. Sent from Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2012 · Report post SI?Se poate rezolva?Pret? inca nu am rezolvat-o pentru ca nu a gasit bucse inca Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2012 · Report post Vezi langa bariera Baicului. Am dat datele pe aici. Te rezolva sigur. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Sep 2013 · Report post salutare Ieri cand veneam spre casa a inceput masina sa se ingatuie ca si cum nu mai avea motorina suficienta sau venea cu "cocoloase" motorina,si sa oprit si nu a mai pornit deloc.asta sa intamplat aseara pe marginea drumului incercand sa o pornesc am observat ca nu venea strop de motorina (motorina in rezervor are jumate)si am mai vazut ca daca dau mai mult la automat imi scrie ceva pe ecran la bord dar nu stiu ce ca e in italiana si se aprinde becul de la abs si semnul ila care derapeaza masina azi dimineata am chemat un electrician sa o bage pe calculator .surpriza nu are nici o eroare si a zis ca e ceva pe partea mecanica electricianul a zis ca poate sa fie de la pompa de motorina sau vreun regulator am dus-o la service acum o ora sa vedem ce zici mecanici. numai bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Sep 2013 (edited) · Report post salutare am aflat de la ce era ceva banal pot sa zic nu se etanseaza perfect capacul de la filtrul de motorina sau intra aer pe la garniturile de la furtune la intrare si iesire din filtru am cautat sa cumpar tot vasul unde sta motorina cu filtrul cu tot cu capac si e 750 ron nou si ajunge intr-o saptamana din germania in momentul de fata este pus pe direct nu mai trece motorina prin filtru si merge perfec dar nu merg cu ea ca nu vreau sa intre minzerie in injectoare maine o sa incerc sa il fac pe ista dau cu silicon vad eu numai sa mearga ca nu dau 750 ron pe un vas de plastic Edited 16 Sep 2013 by ClauVolvo460 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2013 (edited) · Report post Pai capacul de la filtrul de motorina are o garnitura/inel din cauciuc care se inlocuieste atunci cand inlocuiesti si filtrul.Probabil la ultimul schimb de filtru au uitat sa schimbe garnitura. Iar legat de inelele mici din cauciuc de la cuplele rapide ale furtunaselor , nu sunt sigur, dar cred ca se gaseste kit de inlocuire a garniturilor, sau se cumpara furtunasele care vin cu garnituri cu tot. Edited 17 Sep 2013 by larahau Share this post Link to post Share on other sites