Alexandru Marius

Norma de Poluare S40 MS II

37 posts in this topic

Va salut baieti, am si eu o rugaminte la voi si in acelasi timp si o intrebare, caut de cateva zile pe net un site unde as putea sa gasesc si eu norma de poluare si daca are filtru de particule un S40 MS II din 2005, 1.6D, 81 Kw/ 110 Cp, Tip Motor D4164T, Serie YV1MS773252096383.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry am gresit seria YV1MS763252096383, daca este Euro 3 si fara DPF, dezmembrari o sa scrie pe ea.

Edited by Alexandru Marius

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu toate ca in germania era incadrata ca fiind Euro 4 cu DPF, d asta am si cumparat o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca verificarea dupa serie (mai exact al 8-lea carcater) este foarte exacta dar asa ar trebui.

Poti verifica vizual daca are DPF si este foarte simplu la 1.6d. Scoate capacul de pe motor si fa-i o poza.

Edited by huff

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi poti spune te rog cum as putea sa l indentific? sau unde sa ma uit dupa el ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In fata motorului, intre motor si radiator este DPF-ul si catalizatorul in aceeasi carcasa, protejata cu tabla de aluminiu.

Daca in ea vin doua furtune care merg undeva spre amortizorul din dreapta (stand cu fata la motor) are DPF.

Difera si traseul de admisie dar e mai greu de explicat, de asta ziceam sa pui o poza cu motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am yv1ms753.... si este euro 3 din fabrica dar nenorocitul de german i a adaugat dpf (pasiv)deci euro 4 ca sa primeasca bulina verde

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e euro 3 ai solutia sa platesti taxa si sa o recuperezi integral in instanta cu penalitati, dobanzi, onorariu advocat. E pacat sa renunti la ea daca este ce ti-ai dorit, clar ca e greu sa astepti cam 9-12 luni dupa banii tai dar merita. Vorbeste la RAR cu cineva ca ai dai 50 ron si iti zice exact ce iasa, iar gazele se fac tot cu 50 ron. .... :evil5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai in judecata in avans si in septembrie cand reincep judecatorii o ai inmatriculata.Taxa la avocat la noi este de 4mil la o taxa prima inmatriculare de 2800E.

Share this post


Link to post
Share on other sites

n am reusit sa fac poza din pacate, m am tot iotat ieri dar abia am reusit sa vad catalizatorul cred, trebuie da dau si aparatoarea de tabla la o parte? ca sa pot vedea dpf ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie demontat nimic, daca ai DPF se vad cele doua furtune subtiri de care vorbeam. Nu gasesc acum o poza pentru exemplificare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum astept un raspusn de la primusauto, am luat legatura cu ei si le am dictat seria sa mi spuna ei ce si cum, pana ma suna ei stau ca pe jar. eu totusi sper, ca peste tot 1.6 momentum din 2005 este E4 si cu DPF. acum......................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ai sansa si noroc sa fie E4.

Cam asa treb sa ai

Pdf.bmp

Share this post


Link to post
Share on other sites

tulumba d asta am in fata intre radiator si motor :smile:), dar este acopetita cu o tabla de aluminiu si abia daca pot sa vad ceva. eu am crezut ca este calalizatorul dar sper sa fie DPF ul :D. ms, o sa incerc sa fac o poza totusi la ce se vede sa mi dai o veste buna :D

Edited by Alexandru Marius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca il aia ala asa mare este DPF si euro4, multa bafta, iar la gaze cand faci RAR daca face ala fite ai dai un 50 ron si iasa ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce chestie sa te bucuri ca ai dpf. Adica un mare stres in plus.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu mai inteleg nimic, ma m tot iotat pe net si am gasit un VIN decoder dar nu am vazut sa zica ceva de norma de poluare sau dotarile masinii. Am link http://www.vin-decoder.net/ , voi ce parere aveti ? eu ma gandeam ca norma de poluare si altele le poti afla dupa codul motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da le poti afla.ce VIN ai?nu trebuie sa cauti pe niciunde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate cei de la rar mi au incadrat o euro 3, mie greu sa cred ca un simplu dpf face direfenta intre euro 3 si euro 4, mi au spus cei de la rar ca intradevar codul motorului corespunde euro 4 dar nu am dpf si pentru asta m au incadrat la euro 3. Nu mai inteleg mimic. Azi ma duc la un service sa o verifice sa mi zice ce si cum, plus ca mecanicul de acolo mi a spus ca un dpf nu trebuie sa aibe neaparat acele conducte. Nu mai spus ca mi au gresit cam toate datele din cartea masini, incepand cu capacitatea motorului, kw, culoarea, dimensiuni roti............. la motor mi au trecut 1560 si el are 1598, la kw mi au trecut 80 si el are 81, la culoare au trecut violet si ea este lila (cu toate ca le am dat cartea tradusa a masini), iar la roti mi au trecut dimensiuni de 16 si 17 si pe ea am 15 si in carte mai sunt trecute si cele pe 16.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Eu cred ca, in mare parte, ti-au trecut datele in mod corect.

Cilindreea este 1560 cm3 la motorul tau, si puterea 80 kW.

Daca asa au trecut, este in regula.

De asemenea, faptul ca au trecut VIOLET la culoare (ea fiind Lila) este doar incadrarea in standardul de culori folosit in Romania. Pana in urma cu 10 ani, erau nenumarate variante de culoare, fiind trecuta de regula denumirea culorii data de producatori. De altfel, lila e un ton mai pal de violet, violet fiind culoarea de baza (cealalta fiind derivata).

Edited by serge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, tu crezi ca sunt corecte atata timp cat eu am pe cartea ei din ungaria trecute alte date in ceea ce priveste motorul? uite de ex motorul are incadrare euro 3 si euro 4, are si 80 de kw are si 81 de kw, de ce mi au trecut ei 80, si alta capacitate cand pe cartea ei este altceva? eu asta nu inteleg.

Edited by Alexandru Marius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now