Posted 8 Aug 2012 · Report post buna tuturor, o mare nedumerire am, de ce oare masina mea acum avand la activ 220k papa ulei, muuult ulei...este benzinar, ce as putea sa fac sa ii mai tai pofta asta de ulei (nu de alta dar imi ajunge ce pofta are de benzina), mi-a spus cineva ca as putea incerca cu aditiv liqui moly, oare e ok si la benzinare? mersi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Aug 2012 · Report post Sau ceva semering pe la motor care a cedat,oricum ar fi trebuie investigat amanuntit motorul. Sent from Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Aug 2012 · Report post Poate nu e ceva grav care sa necesite o segmentare... oricum, motoarele de pe seria 400, cu exceptia primei generatii de 2.0i nu sunt consumatoare de ulei ca si suratele mai mari. Deci e o defectiune mecanica pe undeva, fie ca il pierzi pe sub masina, fie pe undeva prin capul motorului/chiulasei. Ai nevoie de un motorist. De curiozitate... Cat ulei consuma la 10000km? Spor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2012 · Report post Ce ulei folosesti? Poate ii trebuie un ulei mai bun , da fum mult pe esapament? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2012 · Report post Reparatie capitala la motor, segmentare, semeringuri supape, verificare chiulasa, verifica uzura blocului si pistoanelor, astea daca nu ai scurgeri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2012 · Report post Salut, Daca ai posibilitatea fa un test de compresie ,ca sa iti dai seama de starea setului motor fara demontare ,(segmenti ,piston cilindru) verifica sa nu ai pierderi pe la simeringul de la distributie . O alta cauza poate fi imbatranirea si coacerea simeringurilor de la supape. Aditivul creste vascozitatea uleiului ,asa incat poate ajuta in cazul cand ai pierderi pe la simeringuri,dar e un paleativ si nu elimina cauza. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2012 · Report post Poate nu e ceva grav care sa necesite o segmentare... oricum, motoarele de pe seria 400, cu exceptia primei generatii de 2.0i nu sunt consumatoare de ulei ca si suratele mai mari. Deci e o defectiune mecanica pe undeva, fie ca il pierzi pe sub masina, fie pe undeva prin capul motorului/chiulasei. Ai nevoie de un motorist. De curiozitate... Cat ulei consuma la 10000km? Spor. decat sa ma apuc de segmentat mai bine iau al motor de pe alta masina sau o vand, de pierdut nu pierd pe nicaieri am avut problema asta cu perdutu inainte sa schimb ambreiaju (scapa pe la semringul palier) dar cand am schimbat kitul de ambreiaj am schimbat si semeringul, m-am uitat pe sub masina totul e curat, de scos fum mai scoate ce e drept mi-a mai spus un prieten bun cand era in spatele meu fum albastru dar nu in continuu cred ca doar la schimbarea vitezei si pana la o anumita turatie sau de la o anumita turatie in sus, la 10.000 in jur de 3,5 4 l ulei Ce ulei folosesti? Poate ii trebuie un ulei mai bun , da fum mult pe esapament? mobil 1, 10w40 semysintetic, da putin fum uneori Salut, Daca ai posibilitatea fa un test de compresie ,ca sa iti dai seama de starea setului motor fara demontare ,(segmenti ,piston cilindru) verifica sa nu ai pierderi pe la simeringul de la distributie . O alta cauza poate fi imbatranirea si coacerea simeringurilor de la supape. Aditivul creste vascozitatea uleiului ,asa incat poate ajuta in cazul cand ai pierderi pe la simeringuri,dar e un paleativ si nu elimina cauza. am sa caut ceva atelier care face asemenea teste chiar ar fi util asa suna, scurgeri nu am pe niciunde, e curat sub masina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2012 · Report post Eu zic sa incerci si un ulei full sintetic ,si sa vezi dupa aia.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Aug 2012 · Report post As fi zis ca problema e de la scaunele supapelor... dar consumul e enorm pentru motorul asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2012 · Report post la urmatorul schimb o sa folosesc unul full sintetic dar inca nu mam gandit de care 10w sau 15w??? ce ziceti? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2012 · Report post Incearca un 15W-50 , vede des turatii mari masina? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2012 · Report post Nu prea are rost... Eu de cand o am pun semisintetic si mai mult de 400grame (in cel mai extrem caz) nu ia si vede des zona rosie a turometrului. Fa un test de compresie si daca chiar vrei sa incerci ceva, banii care vrei sa ii dai pe ulei sintetic cred ca iti ajung de un set de garnituri supape si o cheie dinamometrica. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2012 · Report post testul de compresie cred ca v-a fi primul lucru... si acum: CINE STIE IN CLUJ UNDE POT FACE ASA EVA LA CINEVA CARE CHIAR STIE SI ARE HABAR SI CAT AR COSTA? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2012 · Report post Salut , daca a inceput sa consume ulei e clar ca trebuie segmentata . Eu am patit-o . Pentru o "digestie" buna puneam 1 litru pe saptamina . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2012 · Report post @ VOLVO16, nu iti zic cu rautate dar daca tot ne dai ceva "informatii" dale sa-ntelegem si noi ceva : eu inteleg ca si daca nu circuli tu pui 1litru de ulei/saptamana, adica 52litri/an, sunt sigur ca a fost o greseala de exprimare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Sep 2012 · Report post si dupa segmentare cum a fost consumul de ulei, 0? sau mai inghitea ceva ceva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2012 · Report post @ VOLVO16, nu iti zic cu rautate dar daca tot ne dai ceva "informatii" dale sa-ntelegem si noi ceva : eu inteleg ca si daca nu circuli tu pui 1litru de ulei/saptamana, adica 52litri/an, sunt sigur ca a fost o greseala de exprimare. pai cam da marius , numai ca nu am stat un an , doar vreo 2 luni ..... faceam 50-70 km pe zi .... cind au scos segmentii erau la fel de elastici ca si sirma de cupru ... @kuky , dupa segmentare m-am incadrat in limitele normale cred , 1 -1,2 litri la 10.000 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2012 · Report post E clar, daca scoate fum, consuma ulei. Vreau sa zic nu pierde ulei, ci il consuma. O vizita la un service autorizat Volvo se impune. Dar nu e sigur ca va costa mai putin decat uleiul propriu-zis. Ba, dimpotriva. Oricum insa, nu poti sta/circula asa. Mai ales ca la urmatoarea inspectie tehnica periodica (ITP) nu vei obtine avizul pana nu remediezi problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2013 · Report post EPURATORUL. Curata-l. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2013 · Report post EPURATORUL. Curata-l. ala pe unde il gasesc? Share this post Link to post Share on other sites