Posted 8 Feb 2008 · Report post Cu regret tin sa va anunt ca am iesit din randul vostru...Dupa cum stiti si ati vazut pozele masinii cu accidentul din 25 decembrie, am ramas fara masina.Asigurarea mi-a dat banii, putini..dar asta e...si am plecat in Germania dupa volvo.Nu am gasit nimic care sa-mi placa...iar la s60 este 3000 taxa de inmatriculare.Asa ca mi-am luat un bmw 318 diesel, din 2003, sa nu ma intorc cu mana goala...Daca scot astia taxa...o dau si-mi iau un s60.Pana atunci..daca ma mai primiti in clubul vostru..o sa-mi faca placere sa mai vorbesc cu voi.Va multumesc.Atasez cateva poze cu noua masina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2008 · Report post Cat te-a costat masina? De care S60 ai vrut sa cumperi? Eu mi-am cumparat-o din tara tocmai pe acelasi motiv. Taxa de rahat, era 3100 atunci cand am vrut eu masina....Si una cu dotarile care le am eu costa intre 14.000 si 15.000 dincolo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2008 · Report post Sa o stapanesti sanatos. Sa nu mai ai parte de incidente cu ai avut cu Volvo. Acum asteptam pareri diferente intre ce ai avut si ce ai:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2008 · Report post S-o stapanesti serios Mariane, si te invitam sa ramai alaturi de noi, mai ales ca prima dragoste nu se uita niciodata... Atentie pe zapada, e sfatul pe care ti-l pot da eu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2008 · Report post manaaaaaaaaaaaaaaa! ti-ai luat bmw ca manelistii! trebuie neaparat sa ai si ocheleri de soare pe care sa-i porti numai noaptea! . hai ca am glumit! sa o stapanesti sanatos! motorul e de 2.0 diesel, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2008 · Report post Las ca-i buna variatiunea... Sa stii apoi sa apreciezi un Volvo la adevarata lui Valoare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2008 · Report post Ma bucur ca pot ramane intre voi. Masina a costat 8400 acolo...dar m-am dus pana aproape de Olanda..ca aici aproape..Munchen...Nurnberg erau preturi colosale..M-a mai dus drumul cu hotel, benzina celui care m-a dus..acte..asigurare..alte 800 si taxa de prima inmatriculare care urmeaza sa o platesc 1710 euro.cam 10.800 total...Insa e unic proprietar...arata impecabil..a fost f bine intretinuta...Comparatii...consuma la fel de putin ca volvo 5.5 -afara....8 oras...se infinge mai bine ca volvo...tinuta de drum foarte buna, motorul imi parea mai silentios la volvo...in rest..e ok...Am tractiune spate, si anvelope de vara, drept pentru care a trebuit sa urc la socru la Bran pe ulita si am zis..ca acu sa vezi...tractiune spate..roti de vara..dar surpriza..am urcat beton inca cu a 3-a..pe zapada nu gluma...Am DSC-ul care ma ajuta in situatii de astea...In rest..cam atat.Va salut! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2008 · Report post A...si....motorul este 2.0 diesel.Geamuri electrice toate 4, oglinzi electrice incalzite heliomate, climatronic, computer de bord, navigatie, trapa electrica...proiectoare...singurul lucru care nu-l am si tre sa-mi iau sunt jante din aliaj. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2008 · Report post draguta masina. ccam seaca totusi la dotari, dar la banii aia nici pretentii nu poti aeva , ca in tara ar fi 13000 masina aia. pacat de motor, benzina de la bmw e superba, dieselul nu ma impresioneaza prin nimik.aici volvo sta mult mai bineS-o stapanesti serios Mariane, si te invitam sa ramai alaturi de noi, mai ales ca prima dragoste nu se uita niciodata... Atentie pe zapada, e sfatul pe care ti-l pot da eu stai linistit ca nu patineaza deloc, nici pe zapade, daca are cauciucuri bune. iar la caii aia chiar nu cred ca e problema . plus ca antipatinajul de la bmw chiar isi face treaba Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2008 · Report post Fain E46. Facelift Dieselurile BMW sunt si ele superbune, insa cele in 6 cilindri. Alea nici nu zici ca sunt diesel si au si tone de putere si cuplu.Iar la patinaj, e un mit, stai linistit. Ai DSC III si cu el cuplat mergi oriunde. Si chiar decuplat, comportamentul masinii este predictibil si usor de redresat, pentru ca distributia maselor pe axe se apropie de 50/50. Mitul vine de la alte tractiuni spate, care au motorul fix pe axa fata si in consecinta fata e mai grea decat spatele, deci masina are tendinta sa se rasuceasca in jurul botului. Dupa cum vezi ridicand capota, la tine motorul e mult impins spre habitaclu, iar cutia e spre mijlocul masinii.Sa il stapanesti sanatos si fara evenimente. Share this post Link to post Share on other sites