roberto_sc

problema motor 2,0 d injectoare

3 posts in this topic

am deschis acest topic ptr a cere ajutorul celor care se afla in zona BV / Moieciu unde am ramas cu masina in pana respectiv

volvo s40 2,0d

concret am incercat ieri si azi sa ii dau de cap deoarece asa cum mai facuse si inainte motorul la pornire trepideaza si scoate un fum albicios si dens. am mai avut probleme de acest gen cu ea si le rezolvasem prin shimbarea unei electovalve la un service in c-ta.

acum insa am incercat sa scot mufele electice de la inj ptr a vedea speram eu care dintre ele nu merge, dupa ce am scos si repus doua din ele la al treilea cand am scos-o s-a oprit motorul. nu cred ca am prodecat bine deoarece acum numai vrea sa porneasca motorul (da sa pleca dar se opreste) , merge doar daca tin apasat acceleratia si dau mai mult la cheie insa nu se accelereaza si merge sacadat.

va rog ma poate ajuta cineva cu un sfat sau lamuriri cum as putea reseta eventual calculatorul avand in vedere ca treaba cu scosul bornelor am facut-o deja fara nici un rezultat. eventual cu cine as putea lua legatura in aceasta zona BV ptr ajutor (calculator sau reparatii)

rog pareri pertinente . va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cine ti-o fi recomandat sa scoti in mers mufele din injectoare la motoare diesel, dar... mare greseala a facut.

In principiu in momentul asta ai niste erori stocate, care daca sunt sterse, sunt mari sanse sa porneasca masina.

Fumul albicios este de motorina nearsa din cate imi amintesc, care poate fi dintr-un injector pe duca.

In alte cuvinte :

White smoke occurs when raw diesel comes through the exhaust completely intact and unburned. Some causes of this include…

  • Faulty or damaged injectors

  • Incorrect injection timing (could be a worn timing gear or damaged crankshaft keyway).

  • Low cylinder compression (eg caused by leaking or broken valves, piston ring sticking, cylinder and/or ring wear, or cylinder glaze)


    When white smoke occurs at cold start, and then disappears as the engine warms up, the most common causes are fouling deposits around piston rings and/or cylinder glazing.
    Water entering combustion spaces will also create white smoke. Faulty head gaskets and cracked cylinder heads or blocks are a common cause of water entry, and are often to blame. Unfortunately, expensive mechanical repair is the only proper solution here.

Daca ti-ai fi pierdut macar cateva minute sa cauti pe google "diesel white smoke", ai fi avut un punct de plecare si nu orbecaiai ca la batrana Dacie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc Midnight , am rez problema la un services recomandat de cineva in BV prin stergerea si reprogramarea injectoarelor , operatiunea care nu a durat mai mult de jumatate de ora.

ref la mersul motorului m-i sa recomandat sa schimb un injector care este pe duca si care cred ca mi-a crescut si consumul la 7,5 /km acum indiferebt de conditiile de condus si de drum. totus am inteles ca acum la schimbarea injectorului ar fi recomandat si schimbarea blocului de injectoare , care dupa demontare si verificarea lor uneori numai etanjeizeaza oringurile (care nu se gasesc separat) motiv ptr care trebuie schimbat si tot blocul de sustinere injectoare.

cred ca saptamana viitoare dupa ce imi vor venii piesele sa fac aceasta operatiune si mi-ar placea sa anunta ca mi-am rezolvat problema la motor.

am sa revin cu noutati dupa schimbare , eventual rezultate si randament.

as mai dorii sa aflu daca asa cum mi-a sugestionat mecanicul de acolo, la acest tip de motor ( 2,0 d ) se potrivesc si injectoare de peugeot 406 d care sunt mai ieftine decat cele de volvo ! stie cineva ceva ref la acest aspect ???

multumesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now