Posted 16 Aug 2012 · Report post sal, stie cineva unde pot gasi un radiator pentru volvo v50 din 2008 ? sau daca stie cineva caracteristicile ! multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2012 · Report post Daca vrei nou, vorbeste cu Midnight Caller. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2012 · Report post Sunt mai multi colegi pe forum care dezmembreaza masini, poti incerca la unul dintre ei. Si la fel, daca vrei nou, sunt mai multi colegi care iti pot face o oferta buna. Ii gasesti in sectiunea forumului dedicata pieselor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2012 · Report post Sunt mai multi colegi pe forum care dezmembreaza masini, poti incerca la unul dintre ei. Si la fel, daca vrei nou, sunt mai multi colegi care iti pot face o oferta buna. Ii gasesti in sectiunea forumului dedicata pieselor. Eu am gasit la o firma cu 470 ron, 120 manopera la service si 150 incarcare freon. Nu mai gasesc numerele de telefon dar daca dau de ele, le postez, poate te ajuta. Eu am gasit la o firma cu 470 ron, 120 manopera la service si 150 incarcare freon. Nu mai gasesc numerele de telefon dar daca dau de ele, le postez, poate te ajuta. http://www.srcpieseauto.ro/ Sorin Petras - 0747.631.550 / 0758.046.712 Alexandru Cotea - 0744.638.112 / 0735.547.717 Bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2012 · Report post Daca pui si un VIN, s-ar putea sa ne fie mai usor sa te ajutam cu specificatiile. Ai mare grija, ca difera, desi e acelasi model de masina. Recomand Nissens, ca si producator. E ceva mai scump decat un NRF, dar calitativ e peste. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2012 · Report post Eu am vandut pana acum 2 NRF-uri, parca 450 era pretul lor acum un an, si momentan vad ca nu s-a intors nimeni cu ele la garantie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2012 · Report post Perfect de acord, n-am spus ca NRF e un producator prost, ci doar ca Nissens e peste. Una din optiunile mele a fost NRF cand am avut probleme cu radiatorul de clima, si am renuntat la ea pentru ca, in cazul meu, Nissens era cu 180 lei mai scump (547 lei Nissens vs 370 cat era NRF) si timpul de livrare era acelasi. @vale fii cu bagare de seama cand il alegi, sa corespunda exact modelul. E diferenta intre acelasi producator, repere diferite ca si cod, chiar daca specifica faptul ca merg pe modelul tau de masina. Midnight Caller te poate ajuta cu siguranta daca vrei sa iei de la el. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2012 · Report post Eu am pus NRF si nu am probleme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2012 · Report post Am cumparat nissens cu 630 lei din sibiu. Multumesc mult de ajutor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2012 · Report post Am avut si eu probleme cu clima, si anume dupa o incarcare cu freon prin mai, in doua luni s-a golit la jumatate cantitatea de freon, fapt constatat la o verificare, cand s-a facut o umplere cu substanta de contrast. Mi s-a spus sa revin cand nu va mai functiona clima sa vedem pe udne s-a scurs, cu indicatiile ca ar putea fi radiatorul de clima. Intrebarea mea e: unde e situat acesta. DUpa unele sfaturi mi s-a spus ca e in bord si ca ar trebui demontat. Se stie insa ca un bord demontat nu e la fel dupa ce il pui la loc: suna si scartaie in toate incheieturile. Un sfat, indicatie? Cat despre ce sa achizitionez, am vazut in post optiunile. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2012 · Report post E-n bord. Doar dacă nu ai norocul să-l confunzi cu condesatorul. Unde a depistat scurgerea, cu UV-urile? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2012 · Report post Salut, vezi in postul meu poate te ajuta pozele sa vezi radiatorul, cam 6 h am demontat si montat la loc tot ce se vede acolo si nu scartaie nimic, doar sa fi atent la suruburi si marimi. Bafta . : Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2012 · Report post E-n bord. Doar dacă nu ai norocul să-l confunzi cu condesatorul. Unde a depistat scurgerea, cu UV-urile? Nu a depistat inca nimic. Astept sa nu mai mearga cum trebuie clima, respectiv sa se scurga freonul ca sa fie ceva de vazut. Asa mi-a zis ca s-ar putea ca problema sa fie la radiatorul de clima, dar asta doar dupa ce vedem unde este scurgere. In principiu, in cazul in care se adevereste, as dori sa stiu ce NU ar trebui facut, sau ce ar trebui facut. Stiu ca un bord dat jos, nu va mai fi la fel, adica va suna pe la incheieturi si imbinari. Fapt ce ma cam ingrozeste. Salut, vezi in postul meu poate te ajuta pozele sa vezi radiatorul, cam 6 h am demontat si montat la loc tot ce se vede acolo si nu scartaie nimic, doar sa fi atent la suruburi si marimi. Bafta . : Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2012 · Report post Salut, vezi in postul meu poate te ajuta pozele sa vezi radiatorul, cam 6 h am demontat si montat la loc tot ce se vede acolo si nu scartaie nimic, doar sa fi atent la suruburi si marimi. Bafta . : Mi se pare mie sa tu ai avut probleme cu, caloriferul in timp ce N3cks are probleme cu cel de clima (radiatorul de Ac)? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2012 · Report post Mi se pare mie sa tu ai avut probleme cu, caloriferul in timp ce N3cks are probleme cu cel de clima (radiatorul de Ac)? Initial am gasit antigel la sofer, treaba cu demontatul a plecat de la disparitia antigelului din instalatie, dupa demontarea interiorului fara rost..., am gasit scurgerea sub injectorul 4 la turatii de 3000 rpm. circa 5 minute constant, acum motorul e demontat, sa incercat sudarea chiulasei la o firma dar nu a reusit, asa ca chiar azi am primit o oferta de chiulasa second cu test, plan, garantie la 2200 ron, astept maine sa o vedem testata si daca e ok montata pe V50-ul unchiului din linkul meu. Share this post Link to post Share on other sites