paradoxx_Ady

Probleme incalzire motor

8 posts in this topic

Salut baieti!

Am rugamintea sa imi dati cateva sfaturi de problema cu care ma intampin la VOLVO-ul meu.

Detalii auto:

VOLVO V40

Motor: T2, 90cp

An 1999

Vreau sa va spun ca anul trecut indiferent de stilul de condus, de conditiile meteo, sau de panta care trebuia sa o urc, acul de la indicatorul de temperatura statea la jumate.

Masina a stat vreo 5 luni in parcare fara sa o mis. O mai porneam din 2 in 2 saptamani sa nu moara bateria dar fara sa o misc din loc.

Prima data cand am scos-o la "plimbare" a incalzit incluziv in oras. Nu pana pe rosu dar la ultima liniuta pana la rosu. A durat vreo 2 zile dupa care si-a dat drumul.

Acuma m-am intors din concediu si am patit urmatorul lucru: Pe deal in sus incalzeste... destul de tare...pana la ultima liniuta inainte de rosu. La fiecare deal la fel pana cand am observat urmatorul lucru: Daca opresc farurile, acul coboara...relativ repede (cateva secunde). Daca urc dealul cu farurile stinse, incalzeste dar pana la 3/4 din plaja de actiune a indicatorului.

Nu stiu de unde sa incep la diagnosticare.

Astept sfaturi....

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Incepe cu verificarea termostatului. Motoarele astea se incalzesc greu si se pot manifesta mai ciudat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema cunoscuta la motoarele astea sunt corp termostat+termostat....

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut ,si eu am un v40 cu problema identica , cum ai rezolvat-o ,ca nu ai mai scris nimic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Imi cer scuze pentru ca nu am mai revenit dar am fost foarte ocupat zilele acestea.

Problema nu a mai persistat pana duminica trecuta cand am fost iarasi foarte incarcat si iarasi a urcat temperatura fapt ceea ce m-a scos din minti.

Ieri am desfacu si am scos termostatul. Se pare ca el e de vina. Prezinta zgarieturi destul de mari pe una din partile lui si parese ca e "descentrat". De asemenea cauciucul din varful lui e foarte casant, se sfarama. Am comandat unul nou si marti sper sa am timpul necesar sa il montez. Am sa revin cu post-uri referitoare la aceasta problema.

Mai jos aveti cateva poze cu termostatul. Astept comentarii privind starea lui.

post-3066-0-48870100-1347087856_thumb.jp

post-3066-0-99473300-1347087923_thumb.jp

post-3066-0-15582600-1347087963_thumb.jp

post-3066-0-93789200-1347088040_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am avut o problema asemanatoare anul trecut in aceasta vreme masina mergea ff bine doar ca la urcarea unei pante sau la fortarea motorului (de ex acceleare agresiva pana la 130 150 km/h) la lasarea motorului din sarcina efectiv acul de la temperatura apei urca foarte repede pana pe rosu , motorul facea presiune ( am obs acest lucru la deschiderea "borcanului in care se pune antigelul" efectiv fierbea

REZOLVARE: schimbare garnitura chiuloasa

Am probat mai multe chestii : verificare senzori temperatura , termostat , spalare radiatoare

Edited by Marian Sabou

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut si eu aceeasi problema si am rezolvat-o spaland radiatorul care avea pe el un strat gros de depuneri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ar fi cazul dupa cum arata termostatul sa-i schimbi si lichidul antigel.Poti sa pui unul de la hepu ca-i foarte bun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now