ursuman

Sfat achizitionare S40 2008

158 posts in this topic

Dar ca sa iti si valideze contul trebuie sa ai o firma care se ocupa cu vanzarea/cumpararea de automobile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clienti traditionalisti la noi... piata face clientul si nu invers.

Cu adevarat vizionara ar fi alegerea motorizarii T4F, nu atat prin avantajele bioetanolului, care momentan nu prea se gaseste la noi, ci prin avantajele cumulate... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E foarte interesant site-ul http://www.carsontheweb.be/be/home, mai ales ca sediul firmei din Belgia e la 50km de mine, dar din pacare nu ma pot loga sa vad si eu preturile :(

Am inceput de vreo 2 luni sa ma gandesc sa-mi schimb masina; am un Focus din 2005 1.6tdci da 109 cai fara dpf cu 170.000km la bord. Am mai avut un Focus in Romania, tot cu motorul asta, dar in varianta de 90 cai si il cunosc destul de mine. Anul trecut pe la 160.000km am schimbat turbina si din cand in cand mai apare cate o problema pe la electromotor pe la un injector pe la senzorul de Abs, drept urmare se cere schimbata.

Am analizat multe masini si am ramas chitit pe 2 Volvo S40 sau Focus 3.

Am cautat pe net S40 1.6d(pentru economisi 200euro pe an la impozit) si cu 10-12k euro gasesc cu ~100.000km cu CARPASS(garantia km reali), iar daca as vrea 60-70.000km pretul ajunge la 15.000euro. Am gasit in schimb cu mototul de 1.8i in jur de 10-12.000euro cu km pana in 70.000. Problema e ca nu am gasit un jurnal de bord al unui posesor de S40 1.8i sa vad si eu pareri despre cum trage si cat consuma. Are 6 viteze? Nu ma intereseaza prea mult consumul in oras deoarece in 2 min ajung din fata casei pe autostrada; ma intereseaza daca consumul la 130km/h este pana in 7.

Vazand ca un S40 diesel pana in 70.000km e in jur de 15.000euro am cerut niste oferte din Romania la Focusul 3. E cu totul alta clasa e mai mic si mai urat decat Volvo insa cu 15.500 imi pot lua un Focus echipare Sport bine echipat cu motorul de 1.0l 125cai(am facut drive test si motorul se comporta mai bine decat 1.6tdci de 109 cai si are si un sunet superb).

Poate ma ajutati voi sa fac cea mai buna alegere :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E foarte interesant site-ul http://www.carsontheweb.be/be/home, mai ales ca sediul firmei din Belgia e la 50km de mine, dar din pacare nu ma pot loga sa vad si eu preturile :(

Am inceput de vreo 2 luni sa ma gandesc sa-mi schimb masina; am un Focus din 2005 1.6tdci da 109 cai fara dpf cu 170.000km la bord. Am mai avut un Focus in Romania, tot cu motorul asta, dar in varianta de 90 cai si il cunosc destul de mine. Anul trecut pe la 160.000km am schimbat turbina si din cand in cand mai apare cate o problema pe la electromotor pe la un injector pe la senzorul de Abs, drept urmare se cere schimbata.

Am analizat multe masini si am ramas chitit pe 2 Volvo S40 sau Focus 3.

Am cautat pe net S40 1.6d(pentru economisi 200euro pe an la impozit) si cu 10-12k euro gasesc cu ~100.000km cu CARPASS(garantia km reali), iar daca as vrea 60-70.000km pretul ajunge la 15.000euro. Am gasit in schimb cu mototul de 1.8i in jur de 10-12.000euro cu km pana in 70.000. Problema e ca nu am gasit un jurnal de bord al unui posesor de S40 1.8i sa vad si eu pareri despre cum trage si cat consuma. Are 6 viteze? Nu ma intereseaza prea mult consumul in oras deoarece in 2 min ajung din fata casei pe autostrada; ma intereseaza daca consumul la 130km/h este pana in 7.

Vazand ca un S40 diesel pana in 70.000km e in jur de 15.000euro am cerut niste oferte din Romania la Focusul 3. E cu totul alta clasa e mai mic si mai urat decat Volvo insa cu 15.500 imi pot lua un Focus echipare Sport bine echipat cu motorul de 1.0l 125cai(am facut drive test si motorul se comporta mai bine decat 1.6tdci de 109 cai si are si un sunet superb).

Poate ma ajutati voi sa fac cea mai buna alegere :D

S40 este fix Ford Focus (aceeasi platforma ,sasiu ) conceptie 2004 si de aici tragi concluzii.Este mai elegant interiorul si un pic mai accesorizat.Daca ai avea Ghia atunci nu ai mai simti diferenta vazind un S40 Summum.

Focus 3 este conceptie 2012 pe dimensiuni un mic mai mari decit Focus vechi.De unde il vezi tu asa mic ,nu stiu!! :smile: Focus 3, de 1l in 3 pistoane este economic si echilibrat ca si motor exact pentru ce vrei tu adica consum decent la viteza de croaziera 120-130km/h.

Daca tot ai niste bani ,si ai postat pe acest forum , exista V40 totusi . :smile: .

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40 este fix Ford Focus (aceeasi platforma ,sasiu )

Nu este chiar asa. Da, platforma este aceeasi dar caroseria nu are nici o legatura, electronica este diferita, sistemele de siguranta sunt diferite, finisarea este diferita.

Impart aceleasi subansable, punti, frane, suspensie, motoare, transmisii si altele dar caroseria nu are nimic in comun cu Focus-ul si se cunoaste.

Nu am nimic cu Focus-ul, chiar am unul in familie, dar mi-ar fi greu sa ma intorc la interioarele de Ford dupa ce am fost intr-un Volvo.

In plus, in ciuda aparentelor, noul Focus folosete aceeasi platforma ca si pana acum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@huff...Eu vorbeam asa in mare despre cele 2 marci.La S40 sint batai de cap la electronica , plus altele decit la cealalta marca de care vorbeam.Cind ziceam de dimensiuni un pic mai mari la F 3 era vorba de dimensiunile fie la ampatament,ecartament axe ,lungime etc si ce mai vrei care sint mai mari ca si valori decit la S40.In fine nu cred ca are sens sa insir ceva ce din exterior nu se vede .

Colegul cind intreaba de consum si apoi de ce probleme a avut cu Focusul sau fii sigur ca nu s-a gindit exact la siguranta,confortul scaunelor etc. de la S40.In fine va cumpara ce crede.. :smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la Ford, si cu subiectivismul de rigoare mi-a placut noul Focus. Apoi dupa multe drumuri pe o autostrada betonata(cum e A2 pe primii 34km spre mare) am zis ca vreau masina premium; e minunat sa conduci Focusul pe trasee virajate insa in Belgia merg 99% pe autostrada unde ma distruge zgomotul de la trenul de rulare :( M-am dus sa ma uit la Seria 1, varianta cea mai cheala si am plecat repejor; interiorul nu mi s-a parut cu nimic mai calitativ decat la Focus iar spatiul este mult mai mic. La A class am vazut numai un model AMG care era superb dar costa 45.000 :)

Apoi am fost la Volvo; V40 e superb, scaunele sunt f f confortabile, spatios si dupa parerea mea cel mai ieftin este 5 clase peste cel mai ieftin seria 1. Insa e prea scump :(

Din ce am gasit pana acum motorul de 1.8i de pe S40 este mult mai puturos fata de 1.6tdci-ul de pe Focus(10.9s pana la 100 si cuplu de 260NM), si consuma si dublu, deci l-am scos din carti.

Gasisem la un cunoscut un Seat Leon din 2008 1.9tdi 105cai cu 60.000km insa cand aud motorul ala mergand si cand ma gandesc ca consuma 1-2l ulei la 15.000km imi amintesc de vechea dacie 1300 a tatalui; mototrul de 1.6tdci e mult mult peste 1.9tdi.

O sa mai caut si ma mai gandesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut Ford Focus 2.0 tdci titanium x 2009 fabricatie luat de nou si nu are absolut nicio treaba la interior cu un Volvo s40. Cine zice ca masina e cam aceeasi ori vb din poze ori plasticul tare si aspru este acelasi lucru cu plasticul moale si placut la atingere. Ca sa nu mai zic de pozitia la volan.

Si intradevar 1.0 ecoboost este foarte economic, consuma "doar" 8-9 in oras... o nimica toata pentru un motor cat o cutie de pantofi.

Edited by Chris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema este alta din punctul meu de vedere, S40-ul este mai bine isonorizat, mai confortabil si mai performant decat un focus cu aceiasi motorizare DAR problemele mecanice sunt aceleasi iar rezolvarea dpdv financiar este mai scumpa la Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa doar trei mesaje pe acest forum, va parasesc :(

Am cumparat pana la urma un Focus 2 Facelift din 2011(al treilea Focus) cu 46.800km la pretul de 8980euro.

Masina are multe optiuni pe care le astept de mult:

-Esp

-Cruise Control

-Mp3 Player

-consum instant la computerul de bord.

Eram destul de decis sa iau Volvo S40, insa unu cu putini km ajungea la 15.000 euro ceea ce mi se pare f mult. Apoi am vazut Focusul asta si l-am luat; are acelasi motor pe care il cunosc prea bine si sper sa nu am probleme cu el.

PS: Ieri am mers cu V50-il unui prieten fabricatie 2010 1.6tdci destul de dotat(piele si Gps din fabrica) si intradevar e mai silentios decat Focusul, insa mi-a parut mai lenes. In spate am stat eu si cu doua fete si cu toate astea am fost extrem de ingramaditi; bancheta spate e scobita pentru confortul celor doi de pe laterale insa daca mai este o a treia persoana toti trei stau f prost. In Focus pe bancheta spate stau mult mai confortabil 3 persoane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa fie mai lenes cand este aceiasi masina cu aceleasi specificatii ? Sau ma rog poate ca exista persoane care sesizeaza diferente de 0.4 secunde pana la suta sau 2km/h la viteza maxima .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa fie mai lenes cand este aceiasi masina cu aceleasi specificatii ? Sau ma rog poate ca exista persoane care sesizeaza diferente de 0.4 secunde pana la suta sau 2km/h la viteza maxima .

Poate aparea o diferenta de acceleratie si din cauza greutatii.

Ford Focus 1.6 TDCi are 1.257 kg si Volvo V60 1.6 D are 1.340 kg.

Si in cazul motorizarii 2.0 D - 2.0 TDCi, tot intre aceste doua modele, este o diferenta sesizabila de greutate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vali...Ce spui tu e adevarat intrucit sint cutii diferite ( rapoarte diferite) dar chiar si 1 sec diferenta intre ele, pina la suta, nu percepi ca e vorba de lungime de zeci de centimetri.Comentam cifre . :smile: Parca se vorbea de S40 versus Ford.

PS: Ieri am mers cu V50-il unui prieten fabricatie 2010 1.6tdci destul de dotat(piele si Gps din fabrica) si intradevar e mai silentios decat Focusul, insa mi-a parut mai lenes. In spate am stat eu si cu doua fete si cu toate astea am fost extrem de ingramaditi; bancheta spate e scobita pentru confortul celor doi de pe laterale insa daca mai este o a treia persoana toti trei stau f prost. In Focus pe bancheta spate stau mult mai confortabil 3 persoane.

Daca V50 al prietenului avea uleiul de 8000-1000km e una si alta este Focusul cu uleiul la 500km .Care crezi ca este mai sprinten in tr. 1,2,3... ?!

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vali, eu nu vorbeam de V60 ci de V50 vs Focus Turnier, fix aceiasi masina cu minuscule diferente dinamice DAR maxime diferente de confort .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G: a fost greseala mea de tastat, intentionam realmente sa scriu "V50" si nu "V60". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Focusul meu are in datele tehnice 0-100 in 10.9s, iar V50 are 11.5. E posibil ca senzatia ca e mai rapid Focusul sa fie data si de izolatia fonica mai slaba; posibil ca sunetul mai puternic al motorului sa ma faca sa simt cele 0.6secunde ca si cum ar fi vreo 1.6secunde.

Eu nu am zis ca focusul e mai presus ca S40-ul, Doamne fereste, asa ca nu sariti pe mine. Am spus doar ca este ,mai spatios si mai sportiv(lucru recunoscut de intreaga planeta). Mi-ar fi placut f mult un S40, insa raportul calitate pret m-a facut sa mai raman fidel Ford.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum compari Focus hatchback cu V50 care este un break? Focus Turnier 1.6 TDCI 0-100 11.1 sec .

De sportiv nu are cum sa fie mai sportiv pt ca dpdv mecanic este aceiasi treaba, un S40 R-Design este mari rigid decat un Focus berlina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In realitate conteaza sprintul de la 80 km/h la 160 km/h. Am simtit asta cand si-a aratat muschii s80-ul meu pe autostrada la un Mercedes clasa C (nu stiu motorizarea deoarece nu era scris nimic pe portbagaj) de prin 2008+. Am fost putin surprins ca am reusit sa il depasesc pe nesimtitul ala care mergea cu 110 km/h pe banda 2...eu asteptand in spatele lui pret de 7 minute. Pana la urma l-am "depasit" pe banda 1...dar taranul ca sa fie taran pana la capat...a accelerat. Sa fi vazut ce fata avea cand am trecut pe langa el...

Share this post


Link to post
Share on other sites

clasa C disel creca 170cai dar putin mai usoara decat tine cu 185(cred)...deci cam la fel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe s80 am d5-ul de 163 cp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Imi puteti da o parere despre aceasta masina? http://www.autovit.ro/volvo-s40-C28131800.html

As vrea sa o cumpar dar nu sunt din zona si chiar nu stiu la ce service/reprezentanta sa merg pentru o inspectie mai amanuntita. Bogdan G tu esti din Bucuresti nu? as putea sa vin la tine pentru o diagnoza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt din Bucuresti dar masina de care zici este la Ploiesti si nu vrea sa ajunga la Bucuresti pt test .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am vorbit despre asta. Sti tu ca nu vrea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotografiile sunt facute la ploiesti, Sala sporturilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now