Bogdan Melinte

Volvo C70 - D5 - 2008

188 posts in this topic

La mine se aude in continuare un clonc metalic la trecerea peste denivelari mai accentuate, dar nu are legatura cu cutia de viteze.

Trebuie sa schimb bucsele de la ambele bascule fata intrucat sunt terminate.

In aceasta privinta: cei de la Primus cat si cei de la IATSA mi-au spus ca se schimba bascula cu totul, este adevarat ca este singura metoda? sau e doar o metoda de a lua 500ron+ pe o bascula comparativ cu a lua 50ron pe o simpla bucsa ?

La cutie de viteze, inainte de schimbul uleiului aveam parte de un soc cand cuplam R, dar acum nu il mai am sau cel putin nu il mai simt...

Inteleg ca ai scapat de socul acela cand cuplezi in R, ma bucur...poate intr-o vineri ai timp sa treci si pe la Penny (sau pot trece eu pe la tine la birou sau unde ai masina) as dori sa vad si eu cum se simte cutia ta cand cuplezi R..merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tin mai mult bucsile daca schimbi bratul cu totul, plus ca si bratul face uzura in timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare : stie cineva ce face update-ul de soft la TCM , si daca e neaparat sa il fac? Numai ce am schimbat ieri uleiul la cutia de viteze, si cu ocazia asta..am aflat si de update.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no one?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg ca ai scapat de socul acela cand cuplezi in R, ma bucur...poate intr-o vineri ai timp sa treci si pe la Penny (sau pot trece eu pe la tine la birou sau unde ai masina) as dori sa vad si eu cum se simte cutia ta cand cuplezi R..merci

Nu pot sa zic ca am scapat definitiv, s-a ameliorat in schimb ca intensitate si face mult mai rar.

Intrebare : stie cineva ce face update-ul de soft la TCM , si daca e neaparat sa il fac? Numai ce am schimbat ieri uleiul la cutia de viteze, si cu ocazia asta..am aflat si de update.

Multumesc!

Din ce am inteles si eu, update-ul creste tolerantele din cutie, cu alte cuvinte o face mai fiabila, dar in acelasi timp ii scade performantele.

In alta ordine de idei:

Toata iarna am avut o mica problema cu masina care m-a tot suparat.

Simptome:

  • Pornire la rece in conditii de umiditate (scartait metalic teribil pe partea dreapta, pare sa fie o rola, fie de la distributie, fie de la curelele auxiliare). De mentionat: distributia a fost schimbata acum 5000 de km.
  • Cand apa de la motor ajunge in jur de 90 de grade, acest scartait se opreste si nu se mai aude nimic.
  • Cand e cald afara (peste 10 grade), acest scartait dispare complet.

Aveti idee ce poate sa cauzeze acest scartait mai exact?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce marca au fost cureaua si rolele ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce marca au fost cureaua si rolele ?

Curea - Contitech

Role - INA

De mentionat:

Am schimbat si pompa de apa desi am inteles ca nu era necesar, dar nu mai tin minte producatorul, ma uit pe factura si revin.

Deasemenea, intre timp am avut niste scurgeri de ulei pe la distributie, s-a dovedit a fi niste simering-uri si garnituri de la pompa de ulei pe care le-am schimbat la Primus.

LE: Pompa de apa - HEPU

Edited by Bogdan Melinte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu-ti patineze cureaua de auxiliare din cauza uleiului ala poate ajuns pe unde nu trebuie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumva era un zgomot scarta-scarta ce se diminua odata cu incalzirea motorului ?

Acelasi zgomot il am si eu iar distributia&auxiliara la mine sunt OEM deci exclus calitate proasta. Pur si simplu asa fac ele .

Daca dai cu spray pe auxiliara dispare zgomotul si tine minunea cateva zile.

Incearca sa dai cu un spray degripant pe auxiliara cand face zgomot si vezi daca dispare zgomotul, daca nu dispare atunci e de la distributie si atunci e o problema .

Rezolvarea la auxiliara este curea mai groasa, au schimbat recent curelele si au pus mai groase, alea sunt silentioase .

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine asa facea :( Dar a facut de vreo 3 ori apoi gata, a disparut. Si sunt luni de zile de cand nu am mai auzit niciun zgomot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu-ti patineze cureaua de auxiliare din cauza uleiului ala poate ajuns pe unde nu trebuie...

Si eu tot spre auxiliare ma indrept cu gandul, mi s-a si zis la Primus (cand am schimbat simering-urile de la pompa de ulei) ca ar cam trebui sa le schimb in viitorul apropiat.

Cumva era un zgomot scarta-scarta ce se diminua odata cu incalzirea motorului ?

Acelasi zgomot il am si eu iar distributia&auxiliara la mine sunt OEM deci exclus calitate proasta. Pur si simplu asa fac ele .

Daca dai cu spray pe auxiliara dispare zgomotul si tine minunea cateva zile.

Incearca sa dai cu un spray degripant pe auxiliara cand face zgomot si vezi daca dispare zgomotul, daca nu dispare atunci e de la distributie si atunci e o problema .

Rezolvarea la auxiliara este curea mai groasa, au schimbat recent curelele si au pus mai groase, alea sunt silentioase .

Exact !

Scartza-scartza si se diminueaza odata cu incalzirea motorul ajungand chiar sa dispara definitiv cand ajunge la 90 de grade.

O sa incerc recomandarea ta cu spray-ul, dar deocamdata avand in vedere ca a venit caldura nu mai face deloc.

Astept sa ploua sau sa fie o zi mai friguroasa.

P.S: Exact ca in filmuletul acesta se auzea si la mine, ca sa iti faci o idee:

Edited by Bogdan Melinte

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine a fost de la rulmentul din spate al alternatorului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva vrun producator care sa realizeze piese aftermarket (de tuning) pentru Volvo C70?

Cand zic piese aftermarket, ma refer la: grila radiator fara sigla volvo (daca se poate neagra complet), pleoape faruri, prelungiri bara fata/spate si alte piese de genul asta.

Am tot cautat pe internet, dar pentru C70 nu prea gasesti nimic comparativ cu C30...

Singurele repere care sa arata bine si sa fie finute le-am gasit la Heico: prelungire bara fata + diffuser pentru bara spate, dar inca astept pretul pentru ele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

C70-ul este un model mai rar si din acest motiv nu gasesti multe accesorii de exterior .

Share this post


Link to post
Share on other sites

C70-ul este un model mai rar si din acest motiv nu gasesti multe accesorii de exterior .

Ma las pagubas, mi-au dat cei de la Heico niste preturi...

In alta ordine de idei: vreau sa achizitionez kit-ul de retus vopsea (Touch-up pen) de la Volvo (aprox 65 ron) si as vrea sa stiu daca este bun de ceva sau mai bine ma las pagubas si in aceasta privinta?

Edited by Bogdan Melinte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma las pagubas, mi-au dat cei de la Heico niste preturi...

In alta ordine de idei: vreau sa achizitionez kit-ul de retus vopsea (Touch-up pen) de la Volvo (aprox 65 ron) si as vrea sa stiu daca este bun de ceva sau mai bine ma las pagubas si in aceasta privinta?

E bun dar depinde ce "zgarieturi" ai !

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bun dar depinde ce "zgarieturi" ai !

Pai majoritatea sunt doar de suprafata, in sensul ca e vorba de zgarieturi superficiale sau este lacul sarit pe bara fata.

Mai am doar o zgarietura mica (de la o pietricica) pe capota care a ajuns pana la tabla dupa mai multe spalari, aceasta se poate rezolva cu acest kit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai majoritatea sunt doar de suprafata, in sensul ca e vorba de zgarieturi superficiale sau este lacul sarit pe bara fata.

Mai am doar o zgarietura mica (de la o pietricica) pe capota care a ajuns pana la tabla dupa mai multe spalari, aceasta se poate rezolva cu acest kit?

Pe capota am avut si eu si pe aripa in spatele rotii unde erau aruncate pietrele de catre cauciuc (deh drumuri neasfaltate la mine in localitate).

Pentru superficiale merge, trebuie multa atentie si migaleala dar merge. Pentru cele adanci unde deja se vede primer-ul, e ok ca poti acoperi gaura dar nu o sa iasa foarte fin, in functie de unde e localizata si cum bate soarele poti sau nu sa o observi. Per total e foarte ok touch-up kit-ul. Ai in el un flacon de vopsea si unul de lac. Ambele flacoane au pe capac o perie abraziva cu care vei curata si nivela suprafata. Urmeaza strict instructiunile si o sa reusesti cat de cat. Nu te astepta sa iasa ca din fabrica dar e o imbunatatire si merita pentru 60 de ron.

P.S:

Ce iti recomand totusi e sa nu bagi pensula direct in flacon pentru ca in momentul cand vei atinge cu ea tabla vei aplica un "bulb", o picatura de vopsea si apoi trebuie sa o stergi sau sa o intinzi, in schimb cum am reusit eu mai bine, e sa torni putina vopsea pe un capac sau o bucata de sticla ceva si sa iei cu pensula doar exact cat ai nevoie, din flacon nu poti aproxima exact cata vopsea iei pe varful pensulii.

Succes !

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am tot avut probleme cu bateria iarna aceasta si m-am decis sa o schimb.

Mi s-a intamplat de 3 ori ca masina sa nu mai vrea sa porneasca deloc si sa fie nevoie sa apelez la pornirea cu ajutorul cablurilor.

Bateria pare cea originala intrucat scrie Volvo pe ea si daca nu a fost schimbata deloc din 2008, cand a fost fabricata masina, cred ca se cere schimbata.

Este prima oara cand face asa, deci probabil ca si frigul reprezinta un factor destul important.

Imi puteti recomanda o marca/model de baterie si un service unde sa o schimb?

Am observat ca sunt destule site-uri care asigura montajul la domiciliu/locul de munca, stiti unul de incredere?

Apar ceva probleme cu sistemele masinii dupa schimbarea bateriei?

Mersi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varta SIlver, Bosch S5, ceva din gama Premium sau peste medie.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

u8evazu7.jpg

Bec spre duca sau balast?

P.S: Mentionez ca are o culoare rosiatica (spre roz).

Edited by Bogdan Melinte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Becul pe duca .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi Bogdan !

Din ce am inteles becul este un Philips D2S 35w. Dar temperatura 4300K sau 6000K?

Se merita sa inlocuiesc doar 1 bec sau mai bine le schimb pe amandoua ca sa aiba aceeasi nuanta? Adica cu alte cuvinte se poate ca noul bec sa aiba o culoare diferita desi il iau cu aceeasi temperatura?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca masina e facelift are D1S, cel mai bine este sa desfaci farul si sa citesti pe bec, eu stiu ca la 2008 e D1S .

Becurile se schimba set, niciodata nu reusesti sa le imperechezi pt ca xenonul isi schimba culoarea dupa un nr de ore de functionare .

Recomandarea mea este sa iei Osram .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca becurile sunt OEM, inseamna ca sunt de 4300k, insa din poza miei imi pare ca aduce mai mult cu 6000K, ceea ce inseamna ca nu sunt cele originale, dar este posibil sa se vada asa in poza. Oricum cele de 4300k trebuie sa aibe o culoare alb galbui (alb cald), daca sunt alb/ albastrui inseamna ca nu mai sunt cele OEM.

PS: becul consumat duce la arderea balasului

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.