Posted 21 Aug 2012 · Report post Salut! Tocmai ce am achiztionat un V60 D3 (120kW,132g CO2) Ocean Race.Masina o sa imi ajunga peste vreo 2 saptamani. Vreau sa ii instalez un carlig de remorca dar nu imi place cel original VOLVO din cauza taieturii mari ,vizibile din spoilerul spate. M-am gandit sa optez pentru un WESTFALIA demontabil .Din cate imi dau seama de pe imaginile de pe net taietura din spoiler este aproape invizibila.Pe masina actuala, un Bmw 318d am tot westfalia si la fel, gaura din bara spate este invizibila. Vroaim sa stiu daca a instalat cineva de pe forum un astfel de carlig si daca este mai bine sa comand kitul de conectare electric direct la de VOLVO ? Toate V60-urile vin cu trailer stability control ? sau asta este o optiune care vine cu carligul original Volvo? Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Sep 2012 · Report post Am primit masina (bestiala ) ! Mi-a ajuns si carligul de pe ebay. O sa ma apuc de montaj zilele astea. Vroiam sa stiu daca la deconectarea bateriei ( pentru a conecta cablurile prizei cu 7 pini pentru carlig) si la repunerea ei in functiune este vreo procedura speciala de urmat? in manual nu specifica nimic. Masina are Edrive si in manualul de utilizare se vorbeste despre o a doua baterie.Trebuie si aceasta deconectata si daca da, cum ? Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Sep 2012 · Report post deconectezi bateria astepti 5-10min si te apuci de treaba, succes Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2012 · Report post Am primit masina (bestiala ) ! Mi-a ajuns si carligul de pe ebay. O sa ma apuc de montaj zilele astea. Vroiam sa stiu daca la deconectarea bateriei ( pentru a conecta cablurile prizei cu 7 pini pentru carlig) si la repunerea ei in functiune este vreo procedura speciala de urmat? in manual nu specifica nimic. Masina are Edrive si in manualul de utilizare se vorbeste despre o a doua baterie.Trebuie si aceasta deconectata si daca da, cum ? Multumesc Ce e Edrive ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Sep 2012 · Report post vezi sa n-ai probleme cu garantia daca-ti montezi singur carligul. nu stiu cum e la volvo dar pe la altii sunt mari probleme, chiar anularea partiala (de exemplu pentru partea electrica). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Sep 2012 · Report post Gata, am rezolvat-o! Am atasat poze dupa instalare (nu am avut aparatul foto cand l-am instalat).Super usor,totul plug and play ! O intrebare offtopic : am fost in concediu la munte, si la o plecare din rampa foarte inclinata,am vrut sa testez frana de mana electrica si al tinut-o cam mult la patinat pana a iesit fum de la ambreiaj .Fumul nu a durat mult decat cateva secunde. A mirosit putin, vreo 2-3 minute in masina, apoi mirosul a disparut. Nu mi se pare ca ar avea vreo schimbare in comportament, trage la fel,ambreiajul lucreaza la fel ...etc Masina e noua,tocmai ce am facut primii 2000km cu ea. E de rau faptul ca a iesit fum, risc sa pierd discul de ambreiaj curand? Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Sep 2012 · Report post Dacă nu repeţi figura, te va mai ţine destul de mult. Ce i-ai făcut probabil i-a scurtat viaţa cu vreo 1000 de kilometri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Sep 2012 · Report post Super! Ma asteptam sa nu fie grav ! Merci mult Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2012 · Report post Nu e Dracu asa de negru, e roz cateodata . La partea electrica ai folosit modul cu relee ?Bateria nr 2 este sub stergatoare in partea stanga . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Sep 2012 · Report post am cumparat de pe ebay un modul plug&play http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390397067966&ssPageName=ADME:L:CORT:DE:1123 Jaeger 7 pini. Da cred ca are relee integrate pt remorca. In pagina de pe ebay gasesti instructiunile de montaj si specificatiile produsului.Foarte simplu de montat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Sep 2012 · Report post Este excelent . Te-am intrebat pt ca stiu cativa posesori de S40/V50 care si-au montat dupa ureche firele, au renuntat la acea cutie cu relee si au montat pe direct legand fire de firele de la stopuri. La prima conectare de remorca/rulota au stricat CEMul . V60-ul este urmasul direct al V50-ului iar electronica este aproape identica (ca si arhitectura) . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Sep 2012 (edited) · Report post uuuu....mare prostie sa faca asa ceva Modulul auxiliar pentru remorca este protejat si iti indica si daca ai vreun bec ars sau care nu functioneaza la remorca.In cel mai rau caz se strica modulul cu relee sau se arde siguranta.Nu mi-as lua un asa mare risc sa leg firele direct.Asa ceva mere bine la vechiile Dacii. Edited 16 Sep 2012 by mirku Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Sep 2012 · Report post Nu trebuie sa ne mai mire nimic . Excelente modulele de la Jaeger . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2012 · Report post totusi spoilerul ala de 200 de euro sa-l tai cu cutitul,.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2012 · Report post a doua zi trebuia sa plec in concediu si ma grabeam, l-am cam masacrat putin cu caterul dar nu este vizibil din pozitie normala Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2012 · Report post in cazul asta e de inteles. degeaba e perfect daca nu e la timp. Share this post Link to post Share on other sites