Posted 10 Nov 2012 · Report post Scuze, din cand in cand mai dau cu bata-n balta, rog moderatorii sa stearga postura. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Nov 2012 · Report post Scuze, din cand in cand mai dau cu bata-n balta, rog moderatorii sa stearga postura. Dar de ce sa stearga postul ca nu esti offtopic ? nu ai gresit cu nimic 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2013 · Report post Eu am schimbat personal bateria la inceputul lui octombrie 2012 si am pus Rombat Premier 80 Ah de atunci totul este ok si sunt multumit de alegere....si in trecut am folosit pe diferite masini diesel baterie Rombat Premier si am fost foarte multumit......acuma fiecare cu parerile lui, eu unul am ales nu dupa pret ci dupa experientele anterioare . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2013 · Report post Eu am pus BOSCH Silver Plus 85Ah 800A. A fost o alegere de moment intrucat am ramas fara baterie brusc, duminica, si a trebuit sa merg la Metro sa iau una si doar asa am gasit...Ce stiti de ea? E ok? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2013 · Report post Eu am pus BOSCH Silver Plus 85Ah 800A. A fost o alegere de moment intrucat am ramas fara baterie brusc, duminica, si a trebuit sa merg la Metro sa iau una si doar asa am gasit...Ce stiti de ea? E ok? S5-ul e BETON ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2013 (edited) · Report post A folosit cineva baterii MOLL? M-a incantat garantia de 40 de luni, dar atentie trebuie mers la verificare gratuita din 6 in 6 luni pt masini mai vechi. Iti bifeaza in carnet ca ai venit si ti-au masurat incarcarea si mai vii peste 6 luni iar. Edited 22 Jan 2013 by Alex44 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2013 · Report post s5 am si eu pe a mea. dar urmatoarea mai mica ca a lui larahau Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2013 · Report post Salutare tuturor! Baterie descarcata dupa arderea puntii de diode si releului de la alternator. Dupa schimbarea puntii de diode si a releului (cele nou cumparate sunt CARGO) am masurat tensiunea la bornele bateriei si indica 12,55V cu motorul oprit, iar cu motorul pornit tensiunea fluctua crescator si descrescator cam asa: 14,28V - 14,40V - 14,56V - 14,70V maxim. Este periculoasa pentru baterie sau/si pentru alte piese o tensiune (fluctuanta) mai mare de 14,3V (chiar daca e pe o plaja apropiata de tensiunea de 14.3V ?) Va multumesc! O seara buna va doresc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2013 · Report post Tensiunea este dictata de CEM in functie de temperatura bateriei, la cat de rece e afara acum este ok tensiunea. Iarna poate ajunge si la 15V sau chiar peste . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2013 · Report post Salutare. Am schimbat si eu anul trecut alternator+baterie(Varta),amindoua noi. M-am dus la cei de la magazin dupa 5 zile sa-mi stampileze foaia de garantie au observat ca imi incarca 14,7V si au spus ca am probleme cu alternatorul si nu pot sa-mi dea garantie la baterie.M-am enervat si am plecat si de atunci asa merg. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2013 (edited) · Report post Si mie mi-au zis acolo de unde mi-am luat bateria Varta, ca mi se incalzeste firul care vine de la alternator. Am mers mai apoi la BogdanG si mi-a spus ca nu am nicio problema. Se pare ca au ei o lista cu tot felul de defecte posibile, doar ca sa mai limiteze numarul certificatelor de garantie emise. Inutil sa va spun ca de un an si jumatate circul asa fara probleme. Edited 23 Sep 2013 by mariusdaniel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2013 · Report post Aceeasi problema ca a domnului mariusdaniel am avut acum o luna si intradevar problema a fost de la incarcarea din cauza bornei plus, contact imperfect, nu se vede pentru ca cablul e sertizat si intradevar se incalzeste borna + sau se observa izolatia topita. Am rezolvat problema cositorind borna. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2013 (edited) · Report post Aceeasi problema ca a domnului mariusdaniel am avut acum o luna si intradevar problema a fost de la incarcarea din cauza bornei plus, contact imperfect, nu se vede pentru ca cablul e sertizat si intradevar se incalzeste borna + sau se observa izolatia topita. Am rezolvat problema cositorind borna. Bravo.Asta ma tineam sa spun si eu colegului marius Daniel .Este defect tipic stiut de cei de la garantii acumulatoare (Opel conduce cu acest defect)dar nu dau garantia decit pina cind nu faci ce trebuie ,uneori ei dindu-ti solutia.Se incing extremitatile la imbinarile mecanice ale conductorului de cupru in bornele bateriei si daca nu se masoara ce trebuie apar confuzii,deh. Plus ca incarcarea maxima ca si tensiune a alternatorului nu depaseste de 15V ,de fapt nici nu atinge valoarea asta ,doar=14,8V,cu sensor de temp pt baterie (existent pina in 2006) sau fara senzor (doar soft) .Si calculate pe interval de temp (-30 la +55grade) valorile de incarcare sint 13,5 V--14.8V si sint invers proportional. Edited 23 Sep 2013 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2013 · Report post Curios, caci cel mai reputat electrician de pe aici a zis ca nu e nicio problema. Eu as opta pentru schimbarea totala a acelui fir conductor. Stie cineva cat de greu poate fi? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2013 · Report post Conductorul acela duce de la borna de "+" a alternatorului pana la borna de "+" a bateriei. Nu ar trebui sa dureze mai mult de 30 de minute schimbarea lui ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2013 · Report post Conductorul face legatura intre alternator -electromotor-baterie sertizat cu papuci electrici, intradevar daca il ai nou nu dureaza mult sa il schimbi trebuie desfacut surubul de la alternator, electromotor un surub de fixare cablu pe blocul motor si bineinteles borna baterie , se poate schimba doar borna cu una mecanica treaba de 5 minute dar ar bine sa fie verificate, curatate contactele pentru a elimina alte probleme, aici nu e vorba de reputatie (ca si la dentist ), pur si simplu se poate intampla sa nu mai faca contact de la vibrati sau rezistenta mai mare si sa nu mai incarce bateria. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Oct 2013 · Report post DA, e o procedura mai speciala si daca nu o respecti te poti alege cu fel de fel de bube costisitoare, citeste mai jos Salutare! M-a lasat si pe mine bateria in seara asta. Citind postul din link, am vazut ca e postat la S60, care e P2. Pentru S40 din 2006 (care e P1) e valabila aceeasi procedura cu punerea bornei "-" pe pozitia II a contactului? E prima data cand trebuie sa schimb o baterie si prefer sa ma fac de ras intreband decat sa regret ca nu am intrebat... Multumesc anticipat! Seara faina va doresc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2013 · Report post Am citit pe forum volvo in uk cum ca si goarna la alarma poate fi de vina...spuneau ca goarna are baterie proprie si ca dupa ce se strica(termina) bateria proprie fura curent de la bateria masinii...?!e adevarat?ca metoda de reparatie spuneau ca cel mai usor scoti siguranta de la alarma...F38 parca.se poate? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2013 · Report post Salutare! M-a lasat si pe mine bateria in seara asta. Citind postul din link, am vazut ca e postat la S60, care e P2. Pentru S40 din 2006 (care e P1) e valabila aceeasi procedura cu punerea bornei "-" pe pozitia II a contactului? E prima data cand trebuie sa schimb o baterie si prefer sa ma fac de ras intreband decat sa regret ca nu am intrebat... Multumesc anticipat! Seara faina va doresc! Si la tine se aplica aceiasi regula! Am citit pe forum volvo in uk cum ca si goarna la alarma poate fi de vina...spuneau ca goarna are baterie proprie si ca dupa ce se strica(termina) bateria proprie fura curent de la bateria masinii...?!e adevarat?ca metoda de reparatie spuneau ca cel mai usor scoti siguranta de la alarma...F38 parca.se poate? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Intradevar, este problema comuna goarna de la alarma. La mine au curs bateriile la 2 goarne si nu mi-a consumat bateria. De regula, incepe alarma si o ia razna. porneste singura, din senin! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2013 · Report post Ionut, nu se aplica aceeasi regula, uita-te in VIDA. @AdrianHdr poti conecta linistit bateria la loc cu cheia scoasa din contact chiar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2013 · Report post @Marius Daniel, citeste cu atentie ce a scris colegul V50Saphir dupa care mai incearca o data. De la cald la incins e o diferenta destul de mare .Cand se incinge firul rosu se vede clar cum protectia de plastic isi schimba culoarea si devine casanta. Oricum asta cu garantia la bateri e geniala pt ca la S40/V50 bateria se incarca in functie de temperatura ei, astfel cand e cald ~50C nu incarca mai mult de 13.5 V iar cei de la garantie spun ca nu e bine si nu iti dau garantie cand de fapt nu are nimic alternatorul, el incarca in functie de ce-i spune CEM-ul . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2013 · Report post Ionut, nu se aplica aceeasi regula, uita-te in VIDA. @AdrianHdr poti conecta linistit bateria la loc cu cheia scoasa din contact chiar. Eu stiam ca si la P1 bateria trebuie pusa cu contactul pe 2. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2013 · Report post Rog cine mai are VIDA sa verifice si sa confirme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2013 (edited) · Report post Alo, aici baiatu` de la Domenii Uite ce am gasit in vida 2011 A; Sunt pentru 1.6d - 2006Battery disconnecting and connecting.pdfBattery, D4164T.pdfFault-tracing and testing the battery.pdf Edited 21 Oct 2013 by Dinoco 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2013 · Report post Salutare! Am gasit in manualul de S40 2006 procedura de schimb a bateriei(vezi poza atasata). Eu asa am schimbat bateria (cea noua Rombat Premier, din iunie 2013, data stantata , nu lipita). Din documentul din Vida postat de Dinoco eu am inteles ca deconectarea bornei "-" se face cu contactul pe pozitia I, nu inteleg de ce e diferit in Vida fata de manualul masinii. Imi exprim doar o nelamurire, nu vreau "sa bag batul prin gard". O zi buna va doresc! Share this post Link to post Share on other sites