Posted 12 Sep 2012 · Report post Buna ziua, Am achizitionat un XC90 executive, MY2012, in luna martie.Dupa vreo 9500km, pe la jumatatea lui august, am primit in bord un mesaj "low oil level", am sunat la service-ul din Iasi, si am fost chemat acolo pentru verificari.In urma verificarilor mi s-a comunicat ca blocul motor este fisurat si este necesara schimbarea motorului in garantie.In 7 zile din momentul comunicarii, am fost contactat de service ca mi-a venit motorul si chemat pentru inlocuire.Veni, vidi, vici, dupa 3 zile aveam motor nou pe masina.Apropo, toata lumea a fost uluita de defect, iar cei de la Volvo si-au dat acceptul imediat pentru inlocuirea motorului, fara sa ia in considerare vreo idee de sudare a blocului motor.Dupa ce am scos-o din service am constatat ca masina functioneaza perfect. Problema este ca am in continuare pierderi de ulei.Am mai fost odata la service si mi-au inlocuit o garnitura portocalie, dar tot se formeaza picaturi de ulei sub masina.Acum i-am sunat din nou si m-au programat pentru maine la verificari. Aveti idee pe unde poate curge uleiul? Oricum, daca ar fi sa imi cumpar acum masina, tot XC90 mi-as lua, ca-i superba, dar mi-e ciuda ca trebuie sa stau mai mult prin service cu ea (personalul de la service, Tester Iasi, foarte comunicativ, dragut si prompt). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Sep 2012 · Report post Pierderea de ulei este nesemnificativa.Pe joja nivelul este constant.Picaturile de ulei se formeaza pe partea din spate a scutului si numai dupa ce merg cu masina.Cei de la service mi-au confirmat ca este ulei de motor si au lansat ipoteza ca ar fi vapori de ulei de la turbina, data fiind cantitatea mica formata.Sunt ignorant in materie de mecanica auto si nu imi place sa vorbesc ca sa ma ascult dar nu cred ca este vorba de ulei provenit de la schimarea motorului dat fiind faptul ca atat motorul cat si scutul au fost spalate de service in fata mea dupa ce a fost schimbata garnitura de care am pomenit mai sus. La aceasta masina se poate vizualiza nivelul uleiului de motor din bord? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Sep 2012 · Report post Bine ai venit pe forum offtopic...La Bv s-a inlocuit o cutie cind era vba de Maf ,acum la Vs vad ca se inlocuieste un motor ca ar fi fisurat rezultind scurgeri de ulei iar dupa ce este inlocuit sint in continuare scurgeri de ulei ,basca iti mai inlocuiesc si o garnitura dupa aceea. Este doar o constatare la capitolul XC90 pe care o aflu pe acest forum.Imi pare rau ca nu te pot ajuta dar este un coleg care sigur iti va gasi un raspuns .Asteapta doar. Te rog sa ne tii in informatie cu evenimentele care decurg la service ,cu masinuta ta .iti doresc mult noroc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Sep 2012 · Report post Blocul motor chiar avea o fisura, au fost facute poze cu el.Uleiul incepea sa curga prin ea dupa ~10min de functionare.Fisura era minuscula, in mod sigur defect de turnare.Scurgerea de acum nu cred ca are legatura cu cea premergatoare.Eu personal nu gasesc nicio vina producatorului pentru asa ceva.Se mai intampla, rar, dar se intampla. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Sep 2012 · Report post Blocul motor chiar avea o fisura, au fost facute poze cu el.Uleiul incepea sa curga prin ea dupa ~10min de functionare.Fisura era minuscula, in mod sigur defect de turnare.Scurgerea de acum nu cred ca are legatura cu cea premergatoare.Eu personal nu gasesc nicio vina producatorului pentru asa ceva.Se mai intampla, rar, dar se intampla. Eu am vorbit de principiu ca la service iti schimba un motor ca are probleme iar cind il pune pe cel nou , masina ta trebuie sa functioneze perfect fara alte incidente , inlocuire de garnitura etc.Asta doream sa subliniez .Ca ai fost un pic ghinionist iar pt. mine este o noutate sa aflu ca un motor are defect de fabricatie in 2012 asta este.O fi facuta masina in China si Dzeu mai stie ce si cum. Inca odata iti spun ca imi pare rau de problema ce o ai , ai dat si destui bani pe masina.Deh!Dar se va rezolva sint sigur. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Sep 2012 · Report post Salut si bun venit :hello: ! Este prima data cand aud de astfel de probleme la motor sau mai bine zis la motoare! Vad ca cei din Iasi tin la clientii lor, dovada fiind timpul foarte scurt schimbarii motorului! Bafta si daca nu rezolvi cu scurgerea de ulei, sunt dispus la un schimb pe schimb (masina mea cu a ta) ;D !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Sep 2012 · Report post A fost schimbat tot motorul, cu chiulasa si toate accesoriile de pe langa. Am sa ma gandesc la propunere ta de schimb, Andu G.Daca in 15-20 de ani nu primesti nici un raspuns inseamna ca nu o mai schimb 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Sep 2012 · Report post @Adi73, bine ai venit, la subiect: eu am avut pierderi de ulei de la cutie, a fost spalat si montat scutul dupa cam 6 luni si inca mai dadea sa picure, asa ca te asigur ca de uleiul care s-a inbibat in buretele aferent scutului nu scapi asa usor (cu o spalare). poate ca mai ai inca pierderi dar eu zic sa urmaresti cu atentie treaba cu uleiul din scut, eventual dai scutul jos si vezi clar ca nu de la el e scurgerea (inteleg ca e vorba clar de o picatura, doua, nu mai mult)ai si posibilitatea sa vezi clar ce si cum si nu se da greu jos o cheie de 10mm preferabil tubulara si 7suruburi. iti urez multi km atat pe asfalt cat si in clubul volvo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2013 · Report post Si gata, picatura de ulei a disparut asa pur si simplu intr-un mare secret? Share this post Link to post Share on other sites