Guest ami

8000km prima problema

5 posts in this topic

8000 km-in general multumit dar...-acum 3 zile nu a pornit la prima cheie nici la a doua,la a tria cheie a pornit dar mergea foarte urat(parca era innecata)si nu se accelera mai mult de 2000rpm(mirosea a innecata)pe cb a aparut:reduced engine performance si s-a aprins becul de la catalizator.am deschis capota m-am scarpinat in cap ??? am incercat din nou a mers bine dar becul a ramas aprins,am mers asa 10 min si la urmatoarea pornire dupa alte 10min s-a stins si becul  dar a ramas mesajul pe cb .......  .poate cineva sa-si dea cu pererea,poate a mai patit-o cineva a.... si astazi la fel dar nu am mai intrat in panica am repornit-o dupa 20sec si a mers bine dupa aceea(si nu s-a mai aprins becul la catalizator) daca puteti sa-mi dati un sfat......va multumesc!!                 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai probabil un senzor langa catalizator...presupun ca este in garantie asa ca bafta la service :)

acum nu trebuie sa-ti schimbi parerea vis-a-vis de Volvo... se mai intampla

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:laughing7:  "...  am deschis capota m-am scarpinat in cap ..." :laughing7:

Du-te la service!!! Neaparat!

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Se poate si sa se fi "lipit" / blocat pe deschis regulatorul de presiune, si sa fi blocat returul, si toata benzina sa se duca in injectoare, inecand motorul. Nu stiu cum il are C30-ul, la S/V40 este mecanic si actionat de un furtunas de vacuum care iese din galerie.

    Nu m-ar mira, la ce porcarie vand astia la pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now