Soultaker

Unde pot schimba distributia la Volvo XC 90

28 posts in this topic

Salut am un volvo XC 90 are putin peste 140000 km si ar trebui sa ii schimb distributia, as dori sa stiu unde pot face asta, adica cineva care a mai lucrat pe astfel de masini, si nu la reprezentanta din otopeni ca nu prea am incredere in ei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu am schimbat la Ionel in Pantelimon (xc70 din 2001) (un mecanic de la Primus care si-a deschis propriul service). Mai ieftin decat la reprezentanta. Mai asteapta 2-3 sugestii si alege una convenabila :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gieuroservice sunt profesionisti si au preturi rezonabile, ii gasesti pe net.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu am schimbat la Ionel in Pantelimon (xc70 din 2001) (un mecanic de la Primus care si-a deschis propriul service). Mai ieftin decat la reprezentanta. Mai asteapta 2-3 sugestii si alege una convenabila :smile:

Si eu imi repar masina tot la domn' doctor Ionel Pantelimon :D

Recomand, isi cunoaste meseria foarte bine, dar atentie, are gura cam mare si din pacate, i-au murit laudatorii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu imi repar masina tot la domn' doctor Ionel Pantelimon :D

Recomand, isi cunoaste meseria foarte bine, dar atentie, are gura cam mare si din pacate, i-au murit laudatorii :smile:

:)) ai nimerit-o cu gura mare. Asta e stilul omului... Eu am fost multumit de el (distributie, bucsi fata, schimb filtre), dar sunt tentat sa caut 3-4 alternative, sa am termen de comparatie.

In afara de Gieuroservice mai stie cineva un service serios (si probat) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca la Badsi Nissan , sunt destul de seriosi,eu am facut geometria si clima la dansii, nu sunt scumpi si nici carpaci, stiu ca repara foarte multe tipuri de masini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agresorule ti-ai turnat cenusa in cap, te parasc eu la Ionel . :D

Din cate stiu pretul pt montat distributia la Primus este ~600 lei, nu imi pare o suma foarte mare pt un lucru bine facut si cu garantie .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar 600 ? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai gata? Sunteti in relatii bune? :lol:

Nu ai inteles brava, 600 lei doar pentru doctor "Gie" :P

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma surprinde pretul, in aprilie mi-au cerut aproximativ 1000 euro pentru distributie si revizie, vedeti proforma atasata.PROFORMA.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai nene, ce nu intelegeti? A specificat clar, PENTRU MONTAT costa 600 lei (MANOPERA), nu achizitionarea distributiei! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ptutunaru, ai citit si tu proforma aia ? Manopera distributie =442+TVA=548.08 RON .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi-au cerut 2400 de lei la VOLVO la reprezentanta...

Ai distributia pe lant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai distributia pe lant?

Evident ca nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum o luna schimbarea distributiei la Primus era 2500 ron (+TVA) , la Gieuroservice ( unde am schimbat-o) a fost 900 ron. F bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana trecuta a schimbat colegul Victor Gheorge la C30 D5 distributia si a fost fix 500 lei manopera + 750 lei distributia originala achizitionata de la Midnight Caller .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am facut revizia la LSG Interserv si totul mi s-a parut f. profesionist facut. Uleiul si filtrele le-am adus eu si totul a fost schimbat in timp f. scurt si lucrat f. eficient. Apelati cu incredere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan, fara suparare si cu tot respectul pentru Victor, exemplul lui nu este unul de urmat si ar fi bine sa nu mai sfatuim lumea sa procedeze asa, pt ca garantia in exemplul asta este inutila, decat daca iti place sa te complici si sa platesti manopera de 2-3 ori.

Ori cauti un service cu preturi bune la piese si manopera si pui acolo originale sau after market dupa plac, ori mergi la Primus si iei tot pachetul.

Daca ai probleme cu distributia montata cu piese dintr-un loc si manopera in altul, vei parcurge urmatorul traseu :

- te duci la service sa iti desfaca la loc distributia pentru constatare

- in cazul fericit se constata ca a fost o greseala de montare, si reparatia se face pe costul Primus - happy end

- in cazul trist se constata ca problema era de la o piesa si atunci ai de ales 2 variante, ambele proaste:

1. inlocuiesti pe loc cu piese de la Primus + platit din nou manopera, iar piesele inlocuite pe garantie de la vanzator ori le vinzi ori le pui la pastrare x ani pentru urmatorul schimb (mai putin cureaua care dupa cativa ani de stat e buna de aruncat)

2. Lasi masina in service x zile cat timp tu iei frumusel piesele in brate si hartii doveditoare de la Primus si te duci cu ele la vanzatorul piesei apoi dupa x zile te duci cu ele inapoi la Primus, ei ti le monteaza, iar tu platesti din nou 500 ron ca doar era piesa nu manopera...

In ambele cazuri ai platit cel putin de doua ori manopera + eventual piese in plus.

Mai exista si un al treilea caz, cu adevarat tragic, in care se rupe distributia in mers (se mai intampla), caz in care Primus da din umeri ca ei doar au montat corect, iar defectul pieselor e cam greu de dovedit dupa varza care iese, deci mult success sa te judeci fie cu Primus, fie cu furnizorul piesei pentru repararea intregului motor.

Concluzia: pentru distributii mai ales, mergeti la un service, care va place voua, sau care vi-l permiteti, si cumparati de acolo si piesele si serviciile cu factura, daca nu vreti batai de cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serios acum, ai vazut distributie originala rupta ? Eu am vazut distributie originala rupta dupa multi km, de obicei la D5 cca 140.ooo km sau pe acolo .

In rest 99% deacord cu ce ai postat de aceia am spus sa se ia direct de acolo sau vorba ta de unde vrea fiecare .

Totusi fiind vorba de o piesa originala montata intr-un service agreat de Volvo nu cred ca sunt probleme sau chiar daca sunt se rezolva pe banii suedezului pt ca el si-a pus ok-ul pe acea piesa . Iese mare scandal cand o piesa originala nu e buna . Aici nu mai tine de stilul nostru mioritic ci de o problema grava si suedeza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul in care cumperi si piesele si manopera de la acelasi service si se rupe distributia, service-ul este obligat sa-ti schimbe distributia si sa repare stricaciunile. Cunosc caz concret (cu un Logan ce-i drept), insa service-ul i-a schimbat distributia, supape, planat chiuloasa, etc..., fara discutii si fara programari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa o fi cum zici tu, dar daca iti asumi un risc atunci nu mai are nici un sens sa platesti pret premium si la piese OEM si la manopera de reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa o fi cum zici tu, dar daca iti asumi un risc atunci nu mai are nici un sens sa platesti pret premium si la piese OEM si la manopera de reprezentanta.

Ai dreptate, insa eu nu vorbeam de reprezentanta ci de un service. Piesele folosite la Logan nu au fost OEM. POvestea a fost cam asa:

Dupa ce s- schimbat distributia la masina, aceasta s-a rupt la 4-5 zile

Clientul a adus masina la service si in 2 zile a fost reparata (repet alta distributie, supape, planat chiuloasa, etc...cum se face)

Clientul si-a luat masina inapoi fara sa mai plateasca nimic

problema a fost de la o rola, ce avea un grad foarte mic si care a taiat cureaua. Rola a fost trimisa producatorului, care abia dupa 4 luni a acceptat sa plateasca reparatia masinii. Service-ul a facturat toata lucrarea producatorului rolei. Singurele dezavantaje au fost fata de client care a stat 2 zile fara masina, plus platforma pana la service si fata de service care a asteptat 4 luni sa-si recupereze banii

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asa o fi cum zici tu, dar daca iti asumi un risc atunci nu mai are nici un sens sa platesti pret premium si la piese OEM si la manopera de reprezentanta.

De curiozitate cat ar trebui sa coste manopera?

Daca 500 lei (cu factura) este pret premium.

iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate cat ar trebui sa coste manopera?

Daca 500 lei (cu factura) este pret premium.

Nu are importanta caci nu asta era esenta. Probabil undeva la 250-300 cam asa am dat. Primus daca ar fi destepti ar pune adaos 0-10% pe piese si 600-700 pe manopera sa faca bani din expertiza nu din revanzare de piese si asa ne-am duce toti masinile acolo si nu am mai cauta solutii prin alte parti.

iPad using Tapatalk

Ai dreptate, insa eu nu vorbeam de reprezentanta ci de un service. Piesele folosite la Logan nu au fost OEM. POvestea a fost cam asa:

Dupa ce s- schimbat distributia la masina, aceasta s-a rupt la 4-5 zile

Clientul a adus masina la service si in 2 zile a fost reparata (repet alta distributie, supape, planat chiuloasa, etc...cum se face)

Clientul si-a luat masina inapoi fara sa mai plateasca nimic

problema a fost de la o rola, ce avea un grad foarte mic si care a taiat cureaua. Rola a fost trimisa producatorului, care abia dupa 4 luni a acceptat sa plateasca reparatia masinii. Service-ul a facturat toata lucrarea producatorului rolei. Singurele dezavantaje au fost fata de client care a stat 2 zile fara masina, plus platforma pana la service si fata de service care a asteptat 4 luni sa-si recupereze banii

Scuze raspunsul meu era pentru Bogdan G nu am mentionat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now