Posted 27 Sep 2012 · Report post dragi prieteni am si eu o problema la suportul de la motor de deasupra e legata bara aceea care traverseaza motorul de la stanga la dreapta motorului. la capetele barii in stanga si in dreapta bara e prinsa cu suruburi care trec prin niste suporti cu bucsi sa le zic asa. vreau si eu sa stiu va rog cum se numesc acele bucsi sa pot sa le cumpar. am avut suruburile slabite si se auzea groaznic acum 2 saptamani si mecanicul le a strans dar acum iar a aparut acel sunet din cauza ca acel cauciuc din bucsi sa uzat rau ma poate ajuta cineva ? multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2012 · Report post Salut, se numesc bracket left si bracket right (pozitia 2 si 3 pe schema)! Bafta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2012 · Report post http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-mountings/engine-mounting/613/?s=r&p=2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2012 · Report post Dar cum se auzeau, mai exact? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2012 · Report post Deci inante sa strand suruburile se auzea ca o bataie chiar si cand sa plec de pe loc sau in gropite sau cand dadeam in marsalier Gandestete cum bate o bieleta sau ceva de gen Acum face iar dar nu mereu 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 May 2013 · Report post salut pe mine m-ar interesa fffffff tare pozitia 10 din poza atasata de tovrasu de mai sus as fi fff recunoscator Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 May 2013 · Report post http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-mountings/engine-mounting/1011496/ asa am gasit eu setul sper sa fie si corecthttp://www.skandix.de/en/installationpictures/Volvo-C70---2005/engine-compartment/1011879/2000239/ si in poza atasata de site arata ca ar fi reperul care imi trebuie dar e scump am deja oferta cu 220 ron cu tot cu suport Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 May 2013 · Report post Intrebare este compatibil si cu modelul cu bucsa rotunda maine as vrea sa il achizitionez eu il am pus pe cel rotund Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2013 · Report post am luat corteco 235 ron modelul nou ce spuneti e bun ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2013 · Report post Dupa mine da,e ok,si pretul e bun...sa vedem cum se comporta in timp,BogdanG recomanda achizitionarea lui pe original ca ar fi mai rezistent... Samsung Galaxy S on JellyBean Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2013 · Report post Pai nu ai zis ca si Lemforder a crapat dupa nu stiu cate mii ? Mai nou Lemforder-ul care mi-a venit vad ca e "polizat"... Nu am idee de ce, cred ca au luat-o si producatorii astia pe ulei la capitolul tampoane de motor. Exista doua variante - fie le cumpara de la ALTII (FEBI, CORTECO, etc) si le polizeaza stanta pt a le reimpacheta, fie chiar fabrica pentru VOLVO (cele originale VOLVO sunt Lemforder) si atunci din nou polizeaza stanta pt. ca au vreo interdictie de vreun fel... Partea enervanta e ca Heim nu e singurul care a luat Corteco de la mine, insa a fost singurul la care s-a stricat (sau singurul care a ZIS ca s-a stricat). Pe de alta parte la masina lui s-au stricat foarte multe, asa ca inca sunt in dubii, poate e doar ghinionist Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2013 · Report post Inseamna ca e a doua varianta, Lemforder chiar fabrica tampoanele pentru VOLVO. Multumiri pt. dezlegarea misterului Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2013 · Report post ))) Nu trebuie sa se sfiasca sa spuna ce li s-a faramat, tocmai ma ajuta feedback-uri de genul, si pot fi spuse si ca "stii, vezi ca sunt proaste tampoanele alea pe care le vinzi, mie mi s-a rupt dupa juma' de an" in loc de "nesimtitule, iti bati joc de mine, imi vinzi porcarii de piese !" E mai important sa stiu sa NU MAI VAND acele tampoane si ALTORA, decat sa cred in continuare ca sunt calitative doar pt. ca nu am reclamatii. La fel am dat intr-o veselie bucse Meyle HD (pana si mecanicul cu care lucreaza BogdanG mi le-a laudat ca sunt "OS frate, la fel de bune ca Lemforder !!!" - si erau la jumatate de pret) pana cand @Michelle de pe forum mi-a zis ca i s-au rupt in 10.000km, lui Stefan_S60_2.4T i-a crapat una o bascula, altui baiat i s-au rupt tot asa dupa 10.000. Evident ca nu mai vand acele bucsi cu probleme. Nu mi-e rusine sa recunosc, sunt si loturi proaste / scadere a calitatii, nu am cum sa stiu pt. ca nu pot proba fiecare bucsa la masina mea inainte sa o vand. Si mai rau este ca nimeni (nici furnizorii mei si nici ai nimanui) nu dau garantie la elemente de suspensie de cauciuc (bucsi, tampoane, lagare, etc), deci nu am cum sa dau eu mai departe garantie clientului, in orice service super-autorizat le-ar monta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2013 · Report post Hai sa ne intelegem ca e de ras ce citesc aici, tamponul Lemnfonder pt ca mi-e rusine sa-l numesc altfel nu este altceva decat un tampon ordinar polizat acolo unde pe tamponul OEM Volvo nu scrie V O L V O adica polizat fix la misto ca sa para mai interesant . Am montat astfel de tampoane dar mai mult ca sigur nu tin foarte mult pt ca nici ala OEM nu tine mult . Pe tamponul OEM scrie Volvo pe baza + codul tot acolo iar cele aftermarket sunt polizate sus pe partea rotunda unde nu scrie nimic, deci fie sunt niste tampoane China pe stanga polizate si puse in cutii Lemnforder sau sunt rebuturi . Sunt curios daca in UK sau Nemtia se vand astfel de piese polizate, nu cred si chiar sunt curios daca poate confirma sau infirma cineva acest lucru . Abia astept sa montez maine la XC70 tamponul motor din spate sa vad ce branza mare fac, evident nu am ales OEM pt ca vroiam repede si evident prost am facut pt ca nu am avut timp sa-l montez si puteam astepta linistit un tampon OEM . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 May 2013 · Report post si Corteco e polizat dar cauciucul mi sa parut de buna calitate destul de moale si o textura bun fata de ce am vazut printre altele lucrez la o fabrica unde injectam cauciuc si facem cablaje(auto) si toti cei de acolo mi-au zis ca e ok si cauciucul e proaspat adica nu a stat mult pe raf verificati data fabricatiei daca este posibil al meu de ex este 2013 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2020 · Report post Salutare! Postez si eu aici o problema cu al meu Volvo pe care nu reusesc sa ii dau de cap la niciun service in Braila. Detin si eu un volvo s60 2014 motorul de PSA 1.6 D2 D4162T 85KW. Problema: cand schimb vitezele, in special treptele mici (1,2,3) se simte un joc si un zgomot cand apas ambreiajul. Aceeasi joc al motorului il simt si daca ii fac suturi, ca sa zic asa. Adica dau sa plec de pe loc mai fortat si dau mai repede drumul la ambreiaj, o accelerez, si iar ambreiaj si iar accelerez, si tot asa.... Efectiv simt cum se misca motorul si scoate si un zgomot ca si cum s-ar atinge de ceva. Are cineva idee de la ce ar putea fi sau imi poate recomanda un service competent, prin Bucureti chiar care s-ar putea ocupa de problema asta. Sau daca e cineva pe forum care e mecanic. Tin sa precizez ca atunci cand afara sunt temperaturi de 0 grade si mai mici, problema semnalata mai sus nu se manifesta. De aici trag concluzia ca ar putea fi o bucsa, sau altceva de guma/cauciuc care la inghet devine tare. Mentionez ca pe la service-urile "specializate" din Braila am schimbat urmatoarele si problema tot exista: -kit complet ambreiaj; -2 tampoane motor (cel hidraulic din stanga sus - cum te uiti la ea din fata, cu capota deschisa si un presupus tampon anti-balans ca in poza atasata). Va multumesc. Share this post Link to post Share on other sites