Sign in to follow this  
Followers 0
Guest budulan

Riscuri de a ramane fara curent in baterie....

4 posts in this topic

Ieri am avut un soc. Masina a murit pur si simplu, a cazut tot....in bord imi arata tot felul de erori....si de pornit nici vorba!

Un lucru asemanator l-am patit cand mi-a murit bateria ei originala....Dar am cumparat (acum 3 luni) un Bosch nou de 100A - uscata....asa ca primul meu cand a fost ca s-a bulit ceva la electronica si nu,  bateria...

Dupa ce vorba aia "M-am scarpinat in cap si nu am gasit nici o explicatie logica" ca eu faceam curatenie in portbagaj si nu am umblat la nimic electric.....am dat o fuga acasa si am luat aparatul de masura. Am pus pe bornele bateriei (cu ea legata in sistem) si surpriza 0.86V!!!!! Damn, am scos repede borna ca am zis ca e scurt undeva.....am verificat absolut toate sigurantele masinii (nu am gasit nici una arsa) si am masurat bateria fara sa fie in sarcina. Surpriza, avea 10,2V. Pun bornele din nou, de data asta 6V. Bag repede doua algocalmine fiole si ma apuc din nou de verificat.... si ma gandesc...Intr-adevar mergea tv-ul in masina si luminile din plafoniera...etc erau aprinse ca era usa deschisa....dar e imposibil intr-o ora sa-mi termine bateria... Sun repede un prieten care are un aparat de masura mai performant ca al meu, sa vina sa masuram intensitatea curentului....Vine omul, verificam Intensitatea (cu contactul scos) si surpriza 14A si se stabilizeaza la 5A. Consum enorm, ca in conditii normale dupa 2 zile nu o mai pornesti cu consumul asta... In fine, undeva se pierde curent zice omul si e problema mare..... Sa o ia dracu am zis si m-am dus sa bag 2 beri. Dar tot nu m-am linistit....Am chemat un prieten , am pornit-o cu a lui, am incarcat-o pe a mea si am mers cu ideea ca azi verific in amanunt ce dracu are?!?.....

  Bun, azi am luat un aparat de masura ce poate masura pana la 30A cc si am trecut la verificat.

1. Consum de curent cu cheile scoase din contact si deschisa (nu cuplata alarma), rezultat 5A! adica 60W!

2. Consum de curent cu masina inchisa (alarma cuplata), rezultat 1,5A (18W) si dupa 10min cateva zeci de mA. OK, m-am linistit nu e nici un scurt, atata consuma ea cand o deschizi.

3. Am vrut sa vad cum dracu de am terminat bateria..Asa ca am lasat o usa deschisa si am pornit RTI-ul si muzica. CONSUM 25A!!!!!!!! (300W)

  Asa ca in concluzie, masina consuma mult cu muzica pornita si dupa o ora de ascultat muzica cu motorul oprit.....NU MAI AI CURENT DE PORNIRE!

  Vreau sa va impartasesc din experienta mea....ca sa nu patiti la fel...ca e aiurea sa mergi la iarba verde cu masina....si sa pleci fara!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot patitu-i priceput!!! Aceeasi problema am patit-o si eu dar asta vara!!!! Abia astept sa ies la iarba.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca cel mai bine ar fi ca atunci cand asculti muzica sa tii si motorul pornit! dar cel mai indicat ar fi ca la iarba verde sa asculti cantecul pasarelelor (pasaricilor- vorba lui basescu!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am patit-o la s 60. dupa 2-3 ore de ascultat radioul, deci nu CD payer, s-a dus.

dar ce urat facea... cand voiam sa pornesc facea un tzacanit ingrozitor.

am pus o lata baterie, am pornit, am scoso, am pus-o pe a mea si da-i mai departe...

deci intr-adevar sistemul audio consuma, nu se joaca.... insa si calitatea sunetului... n-ai ce sa reprosezi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0