Guest relu75

Tudor - V40 / 1998

5 posts in this topic

Salutare.

Sunt Tudor din Sibiu si am un V40 din 98. Masina am luat-o acum 3 ani , la a 5-a mina (cu 65 k la bord) :((, dar nu am de ce ma plinge de ea. Am facut 60.000 km cu ea si n-am schimbat prea multe (distributia, filtre, placute frina, telescoape fata si gumele ).

Felicitari si succes celor care au infiintat acest club.

Toate bune.

post-0-12877843713044_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim de aprecieri, bine-ai venit printre noi si speram sa ramai la fel de entuziast precum ai aparut ;)

Sa stapanesti sanatos masinuta, nu conteaza la a cata mana e, a avut f putini km cand ai cumparat-o, asa ca chiar ai facut o afacere ! Iar la 60.000km chiar ai dat un exemplu bun pentru ceilalti apropos de cat de putine trebuiesc schimbate... ;)

Numai bine si Sarbatori Fericite !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

65.000 erau pe bord. realitatea se pare ca era alta, de la servis mi s-a zis ca dupa cum arata motoru distributia a mai fost schimbata de vreo 2 ori. ultima data nu stiu ce surub nu au mai prins cum trebuie.  ;D. dar pe ansambu eu zic ca masina merge bine. citeodata in relantiu se aude un zgomot mai ciudat de la motor, daca apas ambreiaju sau calc usor acceleratia, dispare, mecanicu mi-a zis ce e, dar nu mai stiu exact si decit sa dezinformez mai bine tac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca calci ambreiajul si dispare e 90% rulmentul de presiune... Eu nu stiu ce se intampla exact daca crapa, asa ca mai bine tac... dar cineva sigur poate sa-ti spuna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rulmentul de presiune este de fapt un ansamblu ce contine un rulment (de aici si numele) prins de o furca ce este actionata de pedala de ambreiaj (prin cablu sau hidraulic). el actioneaza asupra placii de presiune si are rolul de a indeparta sau apropria discul de ambreiaj (aflat in miscare) de volanta. nu o sa intru mult in amanunte aici, daca doreste cineva voi deschide un topic nou in care sa explic intreg ansamblul, dar voi spune ce se intampla daca acesta cedeaza: fiind un rulment cu bile jocul acestuia se manifesta printr-un "zornait" ce dispare cand debraiezi. daca acest rulment se sparge 99% din cazuri duce la spargerea placii de presiune, ceea ce face ca masina sa nu mai plece de pe loc. chiar daca schimbarea acestuia implica o operatie costisitoare si consumatoare de mult timp (trebuie data jos cutia de viteze) recomand schimbarea acestuia cat de curand posibil. costul rulmentului este muuult mai mic decat inlocuirea intregului ambreiaj (placa de presiune+rulment+disc).

inca mai poti merge cu el asa, dar incearca ca debraierea sa nu fie foarte brutala. in cazul in care zgomotul persista si in cazul in care apesi ambreiajul inlocuieste-l imediat!!!

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now