lazvio

anulare DPF volvo v50 1,6d motor d4164t

262 posts in this topic

Vinde masina si cumpara benzinara. Apoi citesti relaxat ca mine posturile scrise de pers ca tine :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)))

Mai este un post despre dpf , si este un video postat de mine , si incearca sa vezi daca se regenereaza masina , apoi reseteaza km , si vezi la cat timp se regenereaza din nou . Apoi mergi la baietii cu tester ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu post , am fost plecat cu masina la drum circa 400 km. A facut o regenerare dupa care totul a fost bine, consum 4-4.5 media.

Cand am ajuns in Bucuresti a doua zi a inceput din nou sa porneasca regenerarea.

M-am interesat am gasit in Bucuresti undeva in berceni o firma care face anulari dpf (eliminare+resoftare) si ca m-ar costa in jur de 1200Ron.

Eu stau cam prost la capitolul incredere dar alta varianta nu cred ca mai am.

Vreau sa elimin DPF-ul astfel incat sa evit, reincarcarile cu aditiv, sau inlocuirea unui nou dpf mai ales atata timp cat masina ar functiona la fel de bine si in urma acestei "eliminari"

Poate ma pot ajuta colegii care au deja PDF-ul anulat cu niste sfaturi, pareri.

Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara suparare dar din cate am inteles iti merge bine dpf-ul , sfaturi despre dpf off nu am decat sa mergi la bogdan g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms. Am incercat sa-i scriu lui Bogdan. Dar nu am reusit sa dau de el :). Cat despre dpf cum merge normal? Mie nu mi se pare normal sa porneasca atat de des... de cand am favut ultimul post a mai pornit odata..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe Bogdan il gasesti la telefon. Ii gasesti nr la profil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca m-ai sunat acum cateva zile pentru dpf off. Nu stiu cum este cu increderea, dar am la activ foarte multe modele Volvo, Peugeot, Ford, Mazda, Mini, Citroen 1.6d cu filtrul de particule anulat si n-am primit nicio plangere. Cu softuri lucrez de aproape 10 ani, deci experienta cred ca am suficient de multa sa fac astfel de operatiuni la Volvo. In plus, toate lucrarile mele sunt prezentate si pe blogul cu anulare dpf unde apar si comentariile celor care m-au vizitat.

Dezactivarea software o fac manual, nu cu programe trase de pe torenti cum am vazut ca fac altii.

Nu stiu ce inseamna pentru unii filtru de particule bun, daca el isi face foarte des regenerare. Din experienta, un dpf care face regenerare la 100-200km are o incarcare de peste 80%. Se verifica presiunea diferentiala la relanti sau in sarcina si in felul acesta se ia decizia eliminarii lui. Cine are bani de unul nou OEM, il poate schimba. Cine nu, exista varianta eliminarii, solutie ce nu afecteaza mersul motorului sau fiabilitatea lui daca este facuta corect. Consumul scade dupa anularea dpf, nu creste cum apare pe unele site-uri de curatare filtru de particule.

Edited by dok
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dok, imi poti spune te rog daca software-ul pe care il puneti la DPF OFF e actualizat in functie de actualizarile care apar pe masini?

De exemplu pe a mea s-a facut update de soft in 2011, daca i-as face DPF OFF anul asta o sa primesc un software cel putin la fel de recent cu cel de pe masina sau aveti versiune mai veche? Motorul meu e D4164T (cel de 81kW).

Si inca ceva in legatura cu DPF...ieri mi-a intrat in regenerare dupa 370 km de la ultima regenerare (am mers cu ea pe munte de 2 ori, vreo 160 km in total numai cu treptele 2 si 3, de aici numarul mai mic de km de la ultima regenerare), consum instant de 8% bla bla, si cand am accelerat-o peste 3000 rpm sa ii dau treapta superioara (din 3 in 4 ca ieseam din localitate si am zis sa o tin mai turata ~2500-3000 rpm) mi-a intrat motorul in protectie, nu a mai accelerat deloc, am ajuns pe marginea drumului, bordul s-a facut pom de craciun si a murit motorul, nu mai mergeau nici avariile, nimic. I-am dat cheie (aveam mesaj pe bord sa dau cheie ca sa porneasca), electromotorul invartea, motorul nu primea motorina sa porneasca. Am scos cheia din contact, i-am mai dat o data, tot nu a vrut. La a treia incercare a pornit imediat...

Any ideea? :D

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Software-ul tau ramane acelasi. Eu lucrez pe ceea ce citesc din masina si nu rescrie ecu cu alta versiune. Nu conteaza ce varianta de software ai atata timp cat reprogramarea ecu se face cu ceea ce s-a salvat anterior.

Posibil o problema de natura electrica si cel mai bine este sa ajungi la un tester poate reusesti sa vezi un cod de eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre asta ce parere aveti? :D

Edited by birkof
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, se practica mai demult insa pe filtre singulare(fara catalizator inclus in incinta de metal) ,D5-uri.

Mai este vorba si de reclama L.M, care fie vorba are destule produse de top , cel putin uleiul este foarte valabil pt benzinare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un vecin are un Duster 1.5 Dci din 2011 cu 110 cp si foloseste un produs de la Lm pentru a mentine filtru de particula in viata.Are aproape 180 000 km si inca nu are probleme.In schimb ii ia in jur de 8 % la 120 km/h pe Autostrada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2011 duster cu dpf ?? asa stiam ca nu au dpf motoarele de logan / duster / clio / megane etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi Dusterul 1. 5 Dci cu 110 are Dpf.Cel putin asa are vecinul meu :).

"motorul de 1.5 dci are pana acum o gramada de versiuni dpdv al normelor de poluare :

Euro96: 48KW

EURO1: 48KW 60KW 74KW

EURO3: 42KW 48KW 60KW 74KW

EURO3i: 48KW 60KW 78KW

EURO4: 45KW 50KW 63KW 78KW

EURO4 DPF: 76KW

EURO5 DPF: 55KW 66KW 80KW

EURO5/6 DPF: 63KW 66KW 81KW"

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am auzit doar de versiunea e4 fara dpf,nah nu prea m-au interesat motorizarile renault ...

Mersi de elucidare :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duster are dpf de cand a aparut pe piata.

Parerea mea despre metode si solutii de curatare este ca se arunca banii inutil. Uite ce se intampla dupa introducerea de solutii in filtrul de particule. Toate imaginile de mai jos sunt de la masini unde s-a incercat curatarea filtrului de particule.

Anulare-dpf-Volkswagen-T5-2.0-Bi-TDI-09.jpg

Anulare-dpf-Volkswagen-T5-2.0-Bi-TDI-10.jpg

Anulare-filtru-de-particule-Opel-Signum-11.jpg

Anulare-filtru-de-particule-Opel-Signum-12.jpg

filtru_particule_topit_mitsubishi_pajero_09.jpg

anulare_dpf_opel_corsa_1_3cdti_07.jpg

Trageti singuri concluziile.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi se pare ca acea curatare a facut o gaura suficient de mare cat sa nu se mai infunde filtrul si sa mai dea eroare. :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Sunt nou pe forum si am un Volvo S40 1.6 diesel din 2008.Am o problema vis-a-vis de filtrul de partticule.Am fost la un service si la o diagnoza a apart o eroare 2A40-particulate Trap Sistem.

mecanicul mi-a zis ca e o problema la filtru.Altul(coleg cu el) a zis ca filtrul este in regenerare si sa-i dau o talpa pe autostrada.De regula in oras imi consuma 11,6 mers mai intepat cu schimbari de treapta la 3000 ture- si afara pe autostrada cu cruse control imi arata pe instant 4-4,4%. In fine,am plecat 30 km pe autostrada cu a4a la 4000 de ture sa-i scot dracii din filtru.Imi arata pe bord la consum instant cam 7,6-8%.Dupa 30 km am zis hai sa-i dau a 5a sa vad cum merge.consumul instant nu mai arata ca saptamana trecuta 4-4,4,ci 5,7 la 130km/h pe pilot automat.am zis,ma,poate nu s-a terminat regenerarea.mai dau o tura la fel si e tot asa.consuma f mult in oras.peste 11.5 %. intreb,daca anulez filtrul,este posibil sa scada consumul?Pe bord nu imi arata nicio eroare.merge masina,trage dar consumul m-a determinat sa fac o diagnoza si de aia am vazut eroarea.Unii zic ca e bine sa-l anulez,altii sa-l las asa.POate ma lumineaza si pe mine cineva care stie cu siguranta--Bogdan ce zici?:

multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Sunt un proaspat posesor de Volvo V50 1.6d 2006 adusa octombrie 2014 din suedia ,toate ok pana acum cam 1 sapt si jumatate cand s-a aprins becul martor motor si turatia a fost limitata la 2900 ,motorul din cat imi dau seama merge corect sau la fel ca inainte ,porneste la fel ,nu scoate fum ...de cateva zile m-am uitat la nivel ulei si am vazut ca nivelul este crescut aproximativ 3 cm peste maxim.

Intreb --o trag pe dreapta (Mai pot merge cu ea?) cum fac sa ajung la un tester -eventual La Bucuresti -Bogdan G- o pot solicita asa un drum ? am prin zona pe cineva pe care il recomandati? am un baiat la o reprezenntanta -seat, kia si nu mai stiu ce marci imi poate face o evaluare cat de cat pertinenta-?sa-il intreb dca detine citeam aici un tester VIDA?

Daca ma puteti ajuta cu sfaturi sau recomandari ,va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul sfat , nu merge cu atata ulei in baie , fiel drenezi sa ajunga la jumate fie il schimbi (in functie de buget si chef) apoi cred ca poti merge pana la buc cu masina.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,multumesc luni ,marti in fct de programare o sa fac schimbul de ulei,

Am uitat sa fac cunoscut ca am luat masina la 200.000 si acum am 213.000,deci se cam impune schimbul .

Schimbul de ulei a fost facut imediat ce a fost cumparata in Suedia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke , vezi sa fie umplut doar pana la jumatate pe joja !

Ps. Incearca sa nu mergi deloc cu masina intre timp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa te ajut eu gratuit cu Vida Dice in Galati. Trimite-mi mesaj personal cu numarul tau de telefon daca vrei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok multumesc pana am vazut nivel de ulei cred ca am facut aproape 100km ,sper sa nu fie foarte grav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now