gabriel

Ajutor?!....Vas Lichid parbriz

30 posts in this topic

salut,

am si eu o mica problema!

am un S40 model nou (2005 ;D) in ultimile zile am gasit o parte din lichid in partea dreapta fata chiar langa roata, cred ca e vasul fisurat dar eu am si spalare pe faruri iar daca tin cont de faptul ca lichidul era in partea dreapta si nu pe undeva pe sub masina ma gandesc ca poate fi si furtunasul care face legatura cu spalatorul de far....

cine stie cum se desface vasul si cat de usor e de ajuns la el?

sau poate fi un furtun ceva?

Multumesc!

ps: sunt online daca vrea cineva sa-mi dea un sfat

YM:gabriel_nedelea

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare!..ai aflat ceva pana la urma?..care a fost cauza?...am si eu pb asta acum? ....multumesc anticipat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E fisurat tubul care pleaca din vas chiar sub roata in partea dreapta. Desurubeaza protectia de deasupra rotii si ai sa vezi ca e crapat chiar unde face un mic cot. Eu l-am invelit in banda scoci  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult....maine sau cand se va incalzi o sa verific.....cred ca tot la scoci ajung si eu....si este mare nevoie pe vremea asta .............se desface greu protectia? ;)::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa dai aripa jos sa schimbi vasul :) Si l-a mine era crapat (nu stiu de la ce) si am dat aripa jos sa-l schimb

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze pentru intarziere...dar nu s-a gasit nimic....posibil de la inghet....am avut o mica tamponare in iarna cu bara si cand m-am uitat erau scurgeri la pompitele de la faruri..acum este ok...nu mai pierde..cred ca se repara singura de frica chinezilor.. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

aceeasi problema

spart blocul de spalator din dreapta

se schimba eventual dar nu ma agit ca nu arde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am avut si eu parte de acesta ''surpriza'' >:(

Completez lichid ca ma anuntase in bord si cand colo eu puneam pe o parte si el curgea pe partea cealalata.Urmeaza sa desfac protectia de la roata sa vad ce e pe acolo.Ce ma enreveaza cel mai tare e ca din senin asa,nu a facut-o asta iarna cand au fost de-alde -25 de grade si l-a gasit acum :machinegun::rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Aceeasi problema am si eu. Am desfacut aparatoarea de noroi si am bagat apa sa vad pe unde curge.

Am gasit un furtun care face legatura intre 2 vase. Exact cum spunea un coleg mai sus - la un cot.

Problema e ca nu este un furtun singur ci este bucata intreaga cu vasul.

Am atasat poza.

O lipitura nu cred ca va tine foarte mult. Vine si iarna si e bine sa nu ai probleme.

Cat e unul nou?

Am vazut ca scrie ford pe el...

Numai bine![attach=#]

post-3939-12877889133547_thumb.jpg

post-3939-12877889139657_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mihai845 Si ca sa il dai jos a trebuit sa demontezi aripa?

Azi am desfacut si eu aparatoarea de pe interior si am depistat aceeasi gaurica in acel furtun ''magic'' care datorita erorii de proiectare a celor de la FoMoCo ;D freaca foarte putin pe acea aparatoare de noroi si in timp ajunge sa gaureasca furtunasul.Faza e ca l-am infasurat in teflon dinacela pentru imbinari la robinete,tevi si apoi am dat si cu izoler dar tot mai picura cate putin.O sa il dau jos si o sa gasesc o solutie de a mufa ceva sau nu stiu cum sa nu se mai intample pe viitor acelasi lucru.Revin dupa rezolvarea completa a problemei! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihai eu am reparat mai multe vase din astea si se repara fără probleme, am rugămintea de a încercui in poza zona unde este fisurat, in funcÈ›ie de locul fisurii exista mai multe metode .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine ar fi in zona asta,s-a fisurat una din proeminentele(cercuri)cum le-o spune pe acel furtun... :-[

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai spus eu... ;D....tot ce e Ford pica pe masinile astea.

Trazn$##% #%#(@* de Ford si ineptiile lor de design.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa dai jos aripa.

Ca sa desfac usor am dat roata jos si apoi am desfacut aparatoarea de noroi. Vasul asta e prins in doua suruburi (unu pe contraaripa si unul cu ureche pe vas) si e pozitionat in partea de sus sub aripa dar inspre motor - mai e un vas llipit de aripa in care intra furtunul buclucas. Dupa ce desfaci suruburile tragi fara frica in jos si iese. Sus in tubul prin care torni lichidul e prins in niste garnituri care etanseizeaza si atat. Apoi tragi de furtun. E bagat in celalalt vas tot doar printr-o garnitura. Trage si o sa iasa.

Mai departe vedem ce facem. Ori lipim ori luam nou.

E rupt pe una dintre striatii. Va tine daca o sa lipesc pt ca nu e presiune  dar daca e uzat plasticul si s-a rupt pe o indoitura, maine se va rupe pe alta...

Am marcat locul rupturii.

Multumesc pentru eventualele sugestii. Eu ma gandeam sa iau furtun normal care sa elimine partea striata. Furtunul l-as strange si cu coliere metalice.

[attach=#]

post-3939-12877889233313_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sunat la Volvo si e 120 lei vasul. O sa-l iau nou si il montez eu ca nu e mare lucru.

Daca il vrea cineva pe al meu il dau cu placere. Poate are cineva vasul spart si repara la al meu furtunul.

:thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiind părÈ›i mobile nu ai cu ce să lipeÈ™ti È™i să tina, merge cu silicon dar o să cedeze in alta parte, chiar ca BAD design .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il am de mai bine de un an de zile invelit in banda izoler si nu a marait deloc  8)

Dai mai multe randuri de banda pe el si vezi ca tine...cat? ramane de vazut  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si la mine a curs ce a curs dupa care s-a oprit,dar a mai ramas si ceva in el pentru ca pot spala parbrizul si nu imi da nici avertizarea in bord ;D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a facut nimeni niste poze la demontarea vasului?

Ce este un torx?

Scuze, sunt incepator in ale Volvo-ului.

Am si eu aceeasi problema: curge vasul si imi arata in bord "Fill washer fluid", sau cam asa ceva. Am pus 4 litri dintr-un bidon de 5 si mi-a aparut iar aceeasi eroare si, bineinteles, multa apa pe jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este/sunt un torx.

vttorx.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru promptitudine, aveam asa ceva pe acasa, dar nu stiam ca se numeste torx :D

Oricum, cred ca o sa ma apuc sa dau roata jos si sa demontez ca sa ajung la vas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa demontez vasul si am gasit furtunul gofrat care face legatura intre cele doua vase spart in vreo doua locuri.

Am lasat doar o portiune de vreo 3-4 cm de la iesirea din vas si am taiat furtunul. Am taiat si capatul celalalt (am oprit capatul furtunului gofrat care intra in celalalt vas) si am folosit un furtun de udat gradina transparent si moale, pe care l-am prins in locul celui vechi cu doua coliere din sarma de cupru si "voila" - nu mai curge!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now