Sign in to follow this  
Followers 0
BAS

intercooler spart, CAUZA?

11 posts in this topic

Salut baieti! Am vazut ca spargerea intercoolerului, respectiv bombarea acestuia este o problema des intalnita la s60 D5? CARE ESTE CAUZA? Eu sunt la al doilea intercooler schimbat! Pe furtune este putin ulei, dar asta am vazut si la masini cu putini km, turbina nu este ca noua, dar data trecuta respectiv acum 20.0000 km am desfacut turbina si era in stare buna, fara jocuri grave.

Care esre CAUZA acestei probleme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti! Am vazut ca spargerea intercoolerului, respectiv bombarea acestuia este o problema des intalnita la s60 D5? CARE ESTE CAUZA? Eu sunt la al doilea intercooler schimbat! Pe furtune este putin ulei, dar asta am vazut si la masini cu putini km, turbina nu este ca noua, dar data trecuta respectiv acum 20.0000 km am desfacut turbina si era in stare buna, fara jocuri grave.

Care esre CAUZA acestei probleme?

Turbo, mai exact mecanismul VNT, daca pui alt IC o sa ti-l sparga si pe acela.

Uite daca cautai sus la Search gaseai multe posturi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BAS Poti schimba si 10 intercoolere, daca presiunea absoluta sare de 2.5 bar este normal sa se sparga. Trebuie verificate valva control turbina + VNT-ul si evident trebuie facuta o diagnoza si vazut cum este presiunea de turbo .

Eu am schimbat la XC70 intercoolerul pt ca avea o gaurica, nu era deloc bombat DAR la mine nu face presiune mai mare de 2250 mbar cu toate ca am soft .

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce l-ai schimbat si nu l-ai dus sa ti-l sudeze cineva priceput ? mie mi-a sarit o piatra si mi-a dat o gaurica mica dar l-am sudat la loc si a iesit f bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce l-ai schimbat si nu l-ai dus sa ti-l sudeze cineva priceput ? mie mi-a sarit o piatra si mi-a dat o gaurica mica dar l-am sudat la loc si a iesit f bine

ca nu era bombat destul de rau si la cine am fost s ail repare a zis k nu se mai poate repara

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am patit si eu cu IC, tot de la presiune a fost, l-am schimbat cu unul original si s-au facut testele de presiune mentionate mai sus, acum totul e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blizzard, pt ca nu se putea suda fiind pe interior iar rezolvarea era anularea unei celule, exclus pt ca si asa este subdimensionat IC-ul la XC70. Acum regret pt ca era momentul pt un FMIC dar asta e, acum e tarziu pt regrete .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blizzard, pt ca nu se putea suda fiind pe interior iar rezolvarea era anularea unei celule, exclus pt ca si asa este subdimensionat IC-ul la XC70. Acum regret pt ca era momentul pt un FMIC dar asta e, acum e tarziu pt regrete .

FMIC? Cu ce se mananca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Front Mounted Intercooler....adicatelea din astea profesionale ,de racing

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blizzard, pt ca nu se putea suda fiind pe interior iar rezolvarea era anularea unei celule, exclus pt ca si asa este subdimensionat IC-ul la XC70. Acum regret pt ca era momentul pt un FMIC dar asta e, acum e tarziu pt regrete .

cum poti monta un IC custom pe s60 D5, nu prea are loc din cate am vazut eu. A mai montat cineva asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate monta . In ro insa stiu doar un S60 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0