Sig

compatibilitate jante aliaj

8 posts in this topic

Stiti cumva daca se potrivesc jantele de la S60 sau S80 avand caracteristicile 5x108 7,5J x 16, ET 45, pe S40, tinand cont ca dimensiunile jantelor mele sunt 6,5Jx16, ET 52,5. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi si gaura de centrare ca daca ii sub 63.3 mm nu ti intra pe butuc.daca ii mai mare atunci poti pune inel de centrare.

http://jantesianvelope.wordpress.com/2010/02/04/cateva-lucruri-despre-jante/

cel mai bine le pui si vezi daca iti merg.posibil sa ti dea in afara caroseriei si sa ti stropeasca masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiti cumva daca se potrivesc jantele de la S60 sau S80 avand caracteristicile 5x108 7,5J x 16, ET 45, pe S40, tinand cont ca dimensiunile jantelor mele sunt 6,5Jx16, ET 52,5. Multumesc!

Pai vezi tu daca erau scumpe!!! :smile: ..Revenind ,cele de care intrebi sint un pic mai mari la diametrul butucului si trebuie inel de centrare(au peste 63,5mm diam.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

f posibil ca gaura de centrare sa fie de aprox 70mm.deci cu un inel de centrare (plastic sau metal facut de cineva) iti va merge.daca ai posibilitatea monteaza le inainte sa le cumperi ca poate nu stau bine pe masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

oem sunt tot 6,5j si et 40?

Share this post


Link to post
Share on other sites
post-899-0-86764000-1351061276_thumb.jpg Asa arata jantele. Nu stiu insa dupa ce model provin si daca se potrivesc pe S40. Din ce am discutat prin tel cu pers care le are, caracteristicile ar fi 7,5J, ET 45, cu mult diferite fata de cele pe care le am eu pe masina (6,5J, ET 52,5). Nu stiu daca sa ma risc sa le comand si apoi sa am surpriza sa nu se potriveasca, cred ca sunt mai late, s-ar putea sa loveasca anvelopa de amortizor. Multumesc pt sfaturi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noile jante vor intra 6mm mai inauntru si vor iesi 20mm mai in afara fata de rotile actuale. Pe 7.5 trebuie un cauciuc de 215 preferabil. Daca asta aveai inainte sunt putine sanse sa-ti atinga in interior. Aia 20mm care ies in afara e posibil sa iti faca probleme daca ai masina plina si suspensia face cursa completa, sa nu iti atinga buza jantei in aripa.

Inarmat cu o rigla si cativa prieteni, mergi la masina, burduseste-o cu baieti, si vezi ce tolerante ai.

Cu jantela astea mai e si dezavantajul greutatii, daca sunt mai late e posibil sa fie mai grele decat cele originale, deci performante dinamice mai proaste (franare/accelerare) si gropile se vor simti mai rau pt socul indus suspensiei de catre roata va fi mai mare, crescand greutatea neamortizata. Dar cauciucul va sta mult mai teapan pe janta, pt ca nu mai face burta, va avea peretele drept, deci mai putina deflectie in curbe luate cu viteaza mare.

http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now