bennygalea

pedala ambreiaj a ramas lipita de podul pedalier

14 posts in this topic

salutare tuturor,

In ultimii 2-3 km sa ajung acasa in oras am simtit ca pedala de ambreiaj o apas din ce in ce mai greu fara orice alte huruieli si simptome. cand am vrut sa bag masina in garaj mi-a ramas pedala lipita de podul pedalier fara sa puste nimic sau sa ma trezesc cu diverse piese si arcuri pe pres. cand motorul e oprit pot baga in orice viteza in momentul in care e pornit si masina e pe plan drept si fortez usor in treapta 1 masina incepe sa se deplaseze incet in fata...

- mecanismul pedalier e la loc si daca il ridic cu mana sta sus daca il apas sta jos din ceea ce vad eu sub bord functioneaza perfect... problema e mai departe in compartimentul motor

masina e un volvo s40 2005, 2.0 diesel.

intrebarea mea este daca stie cineva la acest model ambreiajul e pe cablu sau pe lichid? pot sa incep sa desfac de pe undeva sau platforma si in service?

mersi

Edited by bennygalea

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca este s40 phase 2, adicatelea modelul cu agabaritice, ambreiajul are compartiment comun cu lichidul de frana... deci daca ai putin sau deloc lichid de frana,mai intai ramai fara ambreiaj... sau ti s-a dus o garnitura de la cilindrul de ambreiaj...

uita-te in compartimentul motor si zi-ne daca vezi improscat cu lichid de frana undeva prin partea dreapta cum stai cu fata la masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambreiajul are actionare hidraulica(lichid de frana).

Cel mai probabil te-a lasat cilindrul receptor,cam astea sunt simptomele lui.De reparat vorbeste cu colegul Midnight daca se gaseste kit repararatie master slave.Restul e treaba de mecanic.

E normal sa se deplaseze un pic atunci cand fortezi maneta.

Cati km are masina?

Vali a zis omu ca masina e S40 2005 2.0D,deci modelul nou :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

in primul rand mersi de raspunsuri...

masina are 180.000 km o am de la 80.000 si nu i-am facut ambreiajul deloc.

in compartimentul motor nu se vede deloc improscat cu lichid de frana si in bazin am lichid de frana. intr-adeva sup scut am descoperit o mica pata de lichid de frana... asat inseamna ca o fi ceva set de garnituri pe undeva dar nu pot sa vad pana nu voi da jos probabil suportul de baterie care imi optureaza vizibilitatea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kit de reparatie slave nu se gaseste, pentru ca slave e insusi rulmentul de presiune (hidraulic).

Nici pentru master nu se gaseste kit de reparatie din pacate...

Pot aduce de la LPR o pompa cu totul, la 185RON, sau de la FTE (mai de incredere) la 420RON.

Daca zici ca ai sub scut lichid hidraulic, probabil a facut poc rulmentul de presiune, care te-ar duce la 680RON, de la FTE

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

merg sa o duc la mecanic acuma seara ca e mai liber orasul si o sa incerc sa schimb fara ambreiaj.

revin,

ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

bafta la volvolina si sa ne spui ce ai facut si de la ce era

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit azi cu vesti noi,

Am dus masina la service si abia acuma seara am reusit sa o punem pe elevator sa vedem ce si cum. Asadar curge lichid din cutie deci ar fi vorba de ceva cilindru de ambreiaj sau rulment cu cilindru cu tot. Abia maine dimineata vor incepe sa desfaca cutia si vom vedea ce e inauntru.

Din cate am inteleles de la baieti ar trebui sa schimb rulmentul de presiune care ar fi impreuna cu ceva pompa sau cilindru de ambreiaj care a facut pocul defapt.

Intrebarea mea este daca ar fi indicat acum ca tot e data cutia jos sa schimb complet kitul de ambreiaj adica si discul si placa de presiune.

Masina are 190.000 km.

Ce sa fac cu volanta? Deocamdata nu bate dar nu stiu ce sa fac daca tot e data cutia jos.

Teoretic le-as schimba pe toate numa sa vad ce preturi primesc.

Are cineva idee cam cat m-ar duce afacerea asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am dat pret la rulment in mesajul anterior,iti dau pret pe PM si pt kit sa nu poluam topicul. Doar sa imi spui daca ai cutia in 5 sau 6 trepte (de mers inainte)

Galaxy S on IceCream Sandwich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am dat pret la rulment in mesajul anterior,iti dau pret pe PM si pt kit sa nu poluam topicul. Doar sa imi spui daca ai cutia in 5 sau 6 trepte (de mers inainte)

Galaxy S on IceCream Sandwich

6 trepte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istoria asta am patit-o si eu anul trecut in vara am postat pe forum toate detaliile inclusiv pretul pe fiecare piesa in parte si manopera. Eu am schimbat si volanta... toata gluma s-a dus in jur de 1000 de euro cu toate componentele pe original mai putin volanta care e pe Sachs. Un mecanic cat de cat bun iti vede uzura de pe disc si de pe placa de presiune, si poate sa iti spuna daca necesita schimbare. Din cate imi aduc aminte daca la disc ferodoul e uzat pana pe aproape de nituri trebuie schimbat iar la placa de presiune daca spitele alea au uzura fizica vizibila spre centru iarasi trebui schimbata, acum depinde cum stai cu banii. Spor si bafta sa nu gasesti alte bube.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa mai "trezesc" topicul asta:).

Acum vreo 2 ore cand am pornit masina am observat ca pedala de la ambreiaj a ramas lipita la podea...

Am ridicat-o cu mana si dupa vreo 3 pedale facute,si-a revenit.

Dubios e ca dupa asta a mers perfect vreo ora,cat timp m-am plimbat cu ea prin oras.

Am verificat lichidul de frana si am vazut ca e la nivel.

Problema ar fi ca are o culoare nasoala rau(cafea stricata:() si din cate stiu,lichidul cu timpul devine hidrofil.

Sa fi facut vreun mini dop de gheata pe instalatie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau a inghetat garnitura de la pompa de ambreiaj. Schimba de urgenta lichidul, pt. ca se schimba la 2 ani :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum vad că merge normal.O să fac asta in weekend.Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now