Posted 17 Feb 2008 · Report post DimneaÅ£ă eram la pompă pentru alimentare. Profit de ocazie să completez ÅŸi lichidul pentru ÅŸtergătoare. Când deschid capota, surpriză. Pe la jojă era plin de ulei. Era proaspăt, dar la momentul respectiv nu mai curgea. Am curăÅ£at locul ÅŸi am verificat ulterior, n-a mai curs. Nu am pierdut o cantitate mare de ulei.Care să fi fost cauza? Este o problemă mare? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2008 · Report post Nu zice nimeni nimic, deci nu-i a bună. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2008 · Report post Pai daca nu mai curge inseamna ca "n-a scapat presiune in baie", ceea ce e de bine. Poate n-o fi stat joja ca lumea la locshorul ei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2008 · Report post Mai puÅ£in probabil.Era frig ÅŸi eu mă gândeam la un dop de gheaÅ£ă pe furtunul cu gazele de carter, cauzat de condens. MaÅŸina stă numai afară, iar în cursul săptămânii, pe drumul până la serviciu nu prea se încălzeÅŸte motorul.Ar putea fi asta?Sper să nu fie totuÅŸi probleme de scăpări de presiune pe la vre-un cilindru. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2008 · Report post Daca erau scapari de presiune erau si in ziua de azi. Posibil si un segment "lipit" de piston de la calamina depusa. Cauze pot fi multe. Share this post Link to post Share on other sites