Posted 5 Nov 2012 · Report post salutare la toti membri clubului am o problema cu volvo meu 460 gle 94 motor 2000 nu sta la relanti si se opreste motoru am cumparat motoras de relanti nou cate odata sta cate odata nu sta deloc sub 900 cateodata sta la 900 ajutatima cu niste idei sau vreun mecanic din iasi sau posesor de volvo 460 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2012 · Report post Salut Poti incepe prin a vedea ce coduri de eroare ai. Diagnoza o ai la purtator, sub capota. Gasesti instructiunile de folosire aici: Citeste topicul atent. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Nov 2012 · Report post adi dar diagnoza aia o fac eu sau cum ?? sau ma duc la cineva poti sami explici te rog Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Nov 2012 · Report post am incercat sa fac una dupa filmuletu tau ajutama te rog am pus in pinu 2 ala si a aparut codurile de eroare 223 313 411 112 ai putea sami spui ce inseama 223 zic eu ca spune (verificarea relanti supapa reglare de viteza ) si 313 (testare absorptie carbune recipient semnal de supapa defect) dar celalante nu stiu zimi si mie te rgo ce sa schimb ce sa fac si ce inseamna alea te rog Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2012 · Report post poti sa ma ajuti te rog adysau alta persoana sami dati niste idei Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2012 · Report post Tare traducerea erorilor... Posibil ca ai o problema la instalatia electrica, pe undeva. Verifica mufele de la motorasul relanti, clapeta de acceleratie si masa generala (panglica de cupru din lateralul bateriei; prinderea acesteia pe sasiu) . Curata si da-le cu un spray de contacte ceva. Si incearca sa stergi erorile, ca se intampla ca desi ai schimbat piesa, datorita erorilor stocate tot la fel sa mearga. Uite asa se sterg http://www.volvo-clu...attach_id=11100 Citesti codurile din nou, dupa care apesi butonasul 5 secunde... Cam asta ar fi primul pas. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2012 · Report post am sters codurile la mufe am mai dat cu spray si apoi am gasit un surub sub clapleta acolo cum era dacie sa maresti un pic turatia si lam infiletat un pic si o ccrescut turatia la 1000 si nu mai moare motorul deloc dar tot se misca acul de turatie sus jos are ceva daca il las la 1000??multumesc ca ma bagi in seama ca vad ca alcineva nimeni ....si codurile le sterg numai la pinu 2 sau la toate Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2012 (edited) · Report post Nu mai umbla la suruburi ca nu e dacie si nu mai scoti noxele nici la pastele cailor. Masoara rezistenta motorasului de relanti... sunt multe porcarii pe piata. Trebuie sa ai 8 ohmi intre pinul 1 si 2. Ar mai merge curatata clapeta de acceleratie (pe interior ) si... filtrul de benzina l-ai schimbat vreodata? multumesc ca ma bagi in seama ca vad ca alcineva nimeni .... Observ si nu imi dau seama de ce, ca e un banal Fenix multipunct. Edited 7 Nov 2012 by Adi2727 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2012 · Report post filtru nu lam schimbat niciodata si clapeta am curatato odata dar am sa o mai curat si sub clapeta este un senzor negru si patrat e cu o mufa si e siclit de ulei nu stiu cum il masor sau sa vad daca mere ala ?cred ca ala deschide clapeta sa o tina la relanti sau nu stiu zic si eu ?tu ce zici ? surubul de la masa la curatat ,si codurile leam sters cum masor 8 ohmi cum fac chestia aia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2012 · Report post te stresez smechere??sami spui ca nu mai pun nici o intrebare :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2012 · Report post Da, ma stresezi. Nu esti in stare sa faci o masuratoare simpla dar imi ceri altele mai complexe... care e logica? Ia-le si descurca-te. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2012 · Report post salut brikk! tu ai o froblema de igiena(ca sa zic asa) in primul rind inlocuieste filtrul de benzina, dar daca tot umbli pe acolo ridica sezutul banchetei din spate, scoti un capac din plastic negru si ajungi la pompa de alimentere. ai doua piese de desfacut dar cu foarte mare atentie(se poate crapa corpul pompei si al sondei deoarece este din plastic). iti recomand sa faci asta cind ai foarte putina benzina in rezervor. odata ajuns aici se curata atit in rezervor cit si sita de la sorbul pompei de alimentare. ps. daca esti fumator ai mare atentie. este vorba de vapori de combustibil si nu vrem sa patesti ceva.acolo probabil nu s-a umblat niciodata si din aceasta cauza nici nu ai ralanti normal , nici nu te ajuta cind vrei s-o calci. mult succes Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2012 · Report post junior dar am curatat acolo la capac la benzina sorbu sita aia si ai spus ca nu mar ajuta sa traga masina cand o calc dar cand o calc se infinge nu am treaba cu mere bine doar atata la relanti se misca acu de la turati si apoi moare motoruam gasit un surub langa clapeta de acceleratie si am marit un pic la 1000 de turatii dar presupun ca o crescut si consumu acuma dar sta mai bine la relanti dar as rea sa revin normal la 900sub clapeta de acceleratie este un senzor ceva patrat ma gandesc sa nu fie ala ars sau nu stiu danut Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2012 · Report post nu a mai ramas decit motorasul de ralanti.daca ai rabdare pina vineri seara te pot ajuta cu pozele unui motoras desfacut bucatele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2012 · Report post da astept pozele danut Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2012 · Report post Am avut defectul pe care-l descrii si am gasit un fir din cele 3 care alimenteaza senzorul de pozitie clapeta (cel de sub clapeta ) ,intrerupt ,topit la mufa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2012 (edited) · Report post salut! imi cer scuze dar am fost in zona fara internet. asadar:sper sa fie de ajutor.inca o data imi cer scuze pentru intirziere Edited 25 Nov 2012 by danut Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Dec 2012 · Report post danut dar sati mai spun ceva problemele astea care le am eu ,se intrerupe si scade turatia mi le face cand se merg mai mult adica cand se incalzeste motoru . cand ma duc dimineata la servici nu face asa ca locu de munca e mai aproape ai ideie de ceva .motoraru meu de relanti nu e awa e de ala cilindric si lam cumparat nou nout Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Dec 2012 · Report post eu am patit-o asta vara. cind era rece(adica sub temperatura de lucru) mergea perfect. dupa aceea incet incet nu mai avea vlaga.pina la urma s-a dovedit ca pompa de alimentare din rezervor era pe duca. am inlocuit-o si merge perfect. s-a umblat vreodata prin rezervorul masinii tale?daca nu atunci este clar. scoti turul de la alimentare si il bagi intr-o sticla de 1/2. in mod normal cind pui contactul trebuie sa vina in sticla vreo150mll. daca nu..... schimbi pompa. la mine doar ce se umezea sticla, deci nu se alimenta. probeaza si vorbim. tel 0760267722 Share this post Link to post Share on other sites