Sign in to follow this  
Followers 0
CamilBM

Sfat achizitie

27 posts in this topic

Buna seara,

De ceva vreme tot caut un C30 si am gasit ceva care in final pare promitator, dar am o intrebare:

Se pot da inapoi km? am inteles ca se practica foarte mult cand vine vorba de masini SH. Si daca se pot da inapoi, se poate verifica in vreun fel acest fapt?

Aceasta este masina :

http://www.autovit.r...-C23027000.html

Samabata am de gand sa merg sa o vad. La ce imi recomandati sa fiu atent cand ma uit la ea?

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Summum sigur nu e, eu n-am pomenit Summum fara proiectoare si macar cruise control. O fi un kinetic cu optiune de piele si clima... Ciudata tare combination oricum. Mergi cu ea la reprezentanta sa puna testerul pe ea, sau la colegul de forum bogdang, si apoi la un mecanic sa verifici pe rampa tot ce se poate. Asteapta-te sa aiba intre 150k-200k reali dar nu te speria asta nu inseamna ca nu e buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la ori ce masina care are km dati inapoi sub 99.999 km si masina avea mai mult de 100.000 km la 99.999 are un 0 in fata adica 099.999km.un pr de al meu a luat teapa la un mondeo din 2008 avea la bord 089.500km (care e digital cu ecran nu ca la dacii).dar cat te costa inscrierea ca vad ca are numere rosi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

la ori ce masina care are km dati inapoi sub 99.999 km si masina avea mai mult de 100.000 km la 99.999 are un 0 in fata adica 099.999km.un pr de al meu a luat teapa la un mondeo din 2008 avea la bord 089.500km (care e digital cu ecran nu ca la dacii).dar cat te costa inscrierea ca vad ca are numere rosi?

Cel care a "dat teapa" nu a avut sculele necesare sa faca sa dispara acel 0 din fata (sau poate nu cunoaste atat de mult), dar sunt n`spe sute de masini care au peste 100k km si cand sunt date inapoi arata normal, 89.567km (ex)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Summum sigur nu e, eu n-am pomenit Summum fara proiectoare si macar cruise control. O fi un kinetic cu optiune de piele si clima... Ciudata tare combination oricum. Mergi cu ea la reprezentanta sa puna testerul pe ea, sau la colegul de forum bogdang, si apoi la un mecanic sa verifici pe rampa tot ce se poate. Asteapta-te sa aiba intre 150k-200k reali dar nu te speria asta nu inseamna ca nu e buna.

Din poze pare sa aiba proiectoare, si in anunt spune ca are pilot automat, care, din cate stiu eu, este acelasi lucru ca si cruise control.

Intradevar ca nu inseamna ca nu e o masina buna, dar daca minte la asta poate minti si la altele...

Multumesc pentru raspunsuri.

Merg totusi sa o vad, dar cred ca voi merge in DE dupa alta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu vezi proiectoare la masina aia,eu le mananc pe amandoua nemestecate :D Cruise control trebuie sa aiba butoanele pe volan,xenon nici atat nu are.

Are si pachet Summum si pachet sport cica :) Deci clar nici nu stie ce vinde individul.

Eu zic sa mai cauti si cu siguranta vei gasi ceva cat de cat ok.

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu vezi proiectoare la masina aia,eu le mananc pe amandoua nemestecate :D Cruise control trebuie sa aiba butoanele pe volan,xenon nici atat nu are.

Are si pachet Summum si pachet sport cica :smile: Deci clar nici nu stie ce vinde individul.

Eu zic sa mai cauti si cu siguranta vei gasi ceva cat de cat ok.

Da, nu are, scuzama. Mananc eu ambele capace unde veneau proiectoarele :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca deja sunt dubii legate de ea, zic sa incerci alta. Doar sunt destule oferte. Merita riscul sa te blochezi la asta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmatricularea te mai ajunge inca 600 euro, cu toate actele si taxa de poluare. Motorul e euro 4, chiar daca are dpf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Toate masinile aduse din afara sunt manarite la km. Ideal ar fi sa faci o verificare amanuntita dar implica bani. Bani pe care dupa ce platesti testul o sa ai un gust amar cand afli ca de fapt masina are 100 de bube si mai este si manarita. Sfatul meu este sa te duci in afara sa o cumperi decat sa o cumperi din Bragadiru. Numai numele suna a teapa. Daca te decizi sa cumperi de la acesta firma am siguranta ca o faci dintr-un singur motiv. Acea garantie oferita de vanzator. Masina nu are km reali dar daca stai sa verifici tot autovitul si vitanul descoperi ca doar 20% din masini au km reali si actele in regula. Este si normal pentru ca geambasu de masini stie ca un volvo C30 sh la un kilometraj rezonabil si cu dotari cat de cat nu poate fi cumparat sub 9000 euro. Important este sa-ti placa masina. Daca iti place du-te si cumpara. NU cumpara dupa sfaturile de pe forum-uri pentru ca ajungi sa nu mai cumperi niciodata. Inainte de a cumpara un volvo c30 am avut passat B6, golf 6, golf5 si golf 4. Sincer masina nu se compara cu nimic. Are un aspect de altceva. Nu zic de numarul limitat de proprietari. Este o masina de oras si nu de carat porcul. Daca eventual vrei sa cari si porcul doar rabatezi scaunele spate si...gata. Este singura masina la care conform unor review-uri scaunele din spate sunt la fel de confortabile precum cele din fata. Dar fiecare cumpara ce vrea, Marea majoritate a cumparatorilor de volvo sunt proprietari de 1.6 Diesel 110 cp. Motorul este bun dar are probleme cu filtru de particule, tampoane...etc. Eu ca si tine am intrat si am citit pe forum despre consum despre una alta. Gasesti scris ca motorul de 1.6 benzina consuma 12-14 %, putin si ajungea la 20 litri la 100 km. Si totusi am cumparat masina si nu sare consumul de 8.8 litri in oras si cu Ac-ul pornit. Deci sfatul meu este...ITI PLACE...cumpara si gata. Nu eu si nimeni altcineva nu merge cu masina in locul tau. Cand cumparam o masina sa stii ca o cumparam emotional. In mare parte este emotia ceea ce ne face sa cumparam.Nu zic ca si restul performantelor nu conteaza dar...emotia primeaza, Cand o vezi...simti. :) Sunt colegi pe forum care te pot ajuta cu un test la masina. Dar ai sa descoperi 100% ca are km manariti. Deci...vrei sa stii...dai banu si faci testu..nu vrei pur si simplu cumperi si gata. Poate ne anunti ce ai facut. Succes

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebi la Volvo ce ?

@Ionut, tin sa te contrazic putin, nu 20% din C30-uri au km reali ci maxim 5% . Chiar si cele pe benzina sunt manarite la km DAR oricum nu conteaza, conteaza ca masina sa fie buna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu Bogdan dar am dat un procent optmist. :) Toate sunt manarite. Nu inteleg romanul asta...toti cauta masini ieftine si cu km putini ( neaparat marci germane ori macar echivalent). Din ce posteaza CamilBM vad ca se orienteaza doar la masini pana in 90.000 km. De ce? Nu stiu. Sunt masini pe site in numar de vreo 10 in acest moment. Pentru cateva pretul este reflectat in km putini si macar reali. Dar nu coboara sub 9500 euro. Restul cu preturi de genul 7950 etc sunt 100% manarite. Nici nu are rost sa arunce banii pe fereastra.

@ CamilBM De ce nu te orientezi pentru ceva gata inmatriculat? Ai cateva masini una din Bucuresti a unui domn destul de amabil si tot neagra dar pe benzina si una diesel la TM. Macar poti verifica istoricul la Primus ori mai stiu eu ce reprezentanta o fi prin Timisoara. Pentru diagnoza ...poti plati o pers priceputa la aceast brand de masini gen Bogdan si macar te poate ajuta altfel decat vreun gura casca care habar n-are de masini. Mai ales ca este diesel si cel putin din proprie experienta stiu ca neamtul isi cumpara masina diesel pentru naveta. Si inca ceva...nu o sa sa vezi neamt care isi vinde masina la 70-80 mii km. Rar de tot. Iar placa cu bunica, bunicu...proprietari batrani este invechita. Succes si sa ne spui si noua ce ai decis. Oricum vad ca sari de la o masina la alta indiferent de culoare. Culoarea nu conteaza ptr tine? Prima era gri asta este neagra. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba de km, e vorba ca nu vreau sa dau mai mult de 8500E. Si asa bugetul pentru masina a ajuns de la 6000 la 8500 cand am redescoperit C30 ul...

Alt punct de alegere e ca vreau sa fie Diesel

Conteaza si culoarea destul de mult.....

Sunt putin presat de timp de aceea am sarit de la una la alta...

Am inteles ca volvo are o baza de date, in care apar toate masinile lor si care poate fi accesata?? - sa intreb de istoricul masini.

Merg sa o vad in idee ca poate imi place mai mult in realitate decat in poze...

Edited by CamilBM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba de km, e vorba ca nu vreau sa dau mai mult de 8500E. Si asa bugetul pentru masina a ajuns de la 6000 la 8500 cand am redescoperit C30 ul...

Alt punct de alegere e ca vreau sa fie Diesel

Conteaza si culoarea destul de mult.....

Sunt putin presat de timp de aceea am sarit de la una la alta...

Am inteles ca volvo are o baza de date, in care apar toate masinile lor si care poate fi accesata?? - sa intreb de istoricul masini.

Merg sa o vad in idee ca poate imi place mai mult in realitate decat in poze...

Pai 100% in realitate o sa fii cucerit. Iti garantez. Doar sa nu fii luat de val si sa ramai cu picioarele pe pamant. :) La 8500 iti poti aduce din Germania, Belgia si Olanda. Dar sub 110 mii km nu prea gasesti. Motorul care-l doresti tu este unu foarte raspandit. Marea majoritate a modelelor C30 puse in vanzare la noi cat si prin afara au acest motor de 1.6 diesel. Deci daca doresti diesel este imposibil sa nu gasesti si o masina pe placul tau. Despre baza de date te pot lamuri colegii de pe forum care sunt mai in tema ca mine dar din ce stiu eu aceasta baza de date nu stiu daca este comuna ca la Vw de exemplu. Adica daca ai luat masina din Germania e putin probabil ca un importator din Romania sa-ti dea informatii exacte despre rulajul ori service-ul masinii. Nu-ti ramane decat sa apelezi la baietii care au tester si-ti pot da cateva informatii mai amanuntite in functie de ce descopera la testare. Ca sfat alege un service ptr testare bun. Ma refer sa eviti vitanul ori alte service-uri dubioase. Vorbeste si tu cu Bogdan ori MD...nu stiu cine se mai ocupa cu piese, tester..etc sa te indrume spre un service ok. Ideal ar fi sa te lase sa stai langa ei si sa vezi ce verifica, sa te bagi peste tot. Orice zgarietura, furtun rupt, crapat, pata ulei, mizerie sa o tratezi cu atentie. Si binenteles sa o punctezi in minus fata de vanzator pentru a scadea din pretul masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In RO nu se poate verifica istoricul unui Volvo, se pot vedea numai inregistrarile pe garantie si/sau updaturile soft. Nu se pot vedea reviziile ca la BMW de exemplu iar din aceasta cauza o masina poate avea 160.ooo la Volvo acum un an, 220.ooo km in realitate la ultima revizie iar pe bord 80.ooo km, nu iti poti da seama in acest caz de km reali pt ca in RO nu poti vedea ultima revizie .

Mai departe trebuie spus ca am vazut multe S40/C30/V50/C70 cu maxim 150.ooo km reali iar in bord toate aveau sub 90.ooo km, astea erau cele mai bune, mai sunt cazuri de 270.ooo km si sub jumate in bord iar astea sunt cele mai bune pt ca au deja schimbat DPF, turbo, aditiv si trebuie doar ulei si pofta de drum .

Am vazut si S40 cu ~40.ooo km reali si DPF infundat + ulei 6 L in loc de 3.5, batea motorul ca la Buceag.

Personal prefer masinile din Belgia/Olanda, sunt toate manarite dar sunt beeton. Cele de Germania sunt hartanite iar cele de Franta la fel .

La masinile de Belgia/Olanda mai ai un avantaj, bagi VIN-ul pe "guagal" si sunt sperante sa gasesti masina cu nr de km reali si eventualele bube .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tii cont de sfatul lui Bogdan si te indrepti spre Olanda stiu o masina pe care eu am vrut sa o achizitionez dar era diesel si am vrut benzina pana la urma. Din ce am mai citit si eu motorul asta pe benzina o fi el incet si consumator dar pare cat de cat mai bun decat dieselul. Mai bun din punct de vedere al unui sofer care merge 90% din traseu prin oras. Fara filtru particule, fara turbo ori alte chestii ce pot creea probleme.

Sa revin la Olanda. Iti las link-ul la masina si daca le scrii...te suna ei. Pe mine m-au sunat si am vorbit cu ei.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-c30-1-6d-110pk-ecc-nav-lm17-apeldoorn/168287246.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=67&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=39&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT

Asta este masina. Eu zic ca este oricum peste ceea ce gasesti in romania. Pretul e bun dar ... poate ascunde probleme. Eu la telefon l-am intrebat daca are probleme si i-am specificat ca trebuie sa fac aproape 3000 km cu masina la intoarcere si mi-a spus ...no problem. Singurul lucru ..prezinta zgarieturi fine la suprafata caroseriei.

Daca te decizi sa cumperi din romania...dupa cum vezi Bogdan iti da sfaturi...deci poti apela la el. Dar nu duminica din cate am inteles eu de la el :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu ce scule avea ca masina a fost adusa din Belgia

e frumoasa neagra o printe si jantele la fel dar nu e cam mic 1,6 motorul? iati una cu macar 1,8 o sa te ajute mai mult la depasiri consumul o sa fie acelas

bafta la cumparaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Acum vorbeam cu un amic ce si-a luat masina din Germania. Un golf 6. SI ...surpriza. La RAR l-a programat abia la anu. Pentru lunile noiembrie si decembrie nu mai exista loc. Asta se intampla in GL-BR-BZ-VN. Deci daca iti cumperi masina neinmatriculata fa o vorba si la Rar. Nu de alta dar sa nu stai sa te uiti la ea dupa ce iti expira numerele rosii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Acum vorbeam cu un amic ce si-a luat masina din Germania. Un golf 6. SI ...surpriza. La RAR l-a programat abia la anu. Pentru lunile noiembrie si decembrie nu mai exista loc. Asta se intampla in GL-BR-BZ-VN. Deci daca iti cumperi masina neinmatriculata fa o vorba si la Rar. Nu de alta dar sa nu stai sa te uiti la ea dupa ce iti expira numerele rosii.

Da asa este la RAR este problema pentru ca toti vor sa o inscrie pana la anul, (nu se stie ce taxe mai pune guvernul din 2013)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou!

Dupa ce nu am mai facut nimic acu 2 ani, revin din nou, de data asta cu sanse mult mai mari sa chiar cumpar un C30.

Am vorbit deja cu vanzatorul si marti merg sa o vad. Masina in cauza:

http://www.autovit.ro/volvo-c30-C33035591.html

Daca mi-ati putea oferi o parere v-as fi foarte recunoscator!

Am uitat sa intreb de VIN, dar o fac maine. Vanzatorul a spus ca e adusa din Belgia.

Camil

Share this post


Link to post
Share on other sites

O masina al carei motor este Euro4,din ce stiu.Are 132oookm in 3ani ,este plauzibil aspectul. Arata bine dar este ieftina pentru ca are taxa de E4 de platit si cumparata din licitatie.Eset o parerea asa la rece.

Avea colegul Bogdan G tot un C30 frumos de vinzare ,poate inca il mai are

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Camil, cam scumpa, s-a dat la aceiasi bani una EURO 5 la fel de cheala. Masina este EURO4 si nu e Momentum ci Kinetic . Eu as lua ceva Euro 5 pt ca D2-ul este un motor mai fiabil . Un pret corect este 7000E iar inmatricularea mai costa 500E deci ajungi la 7500E cu totul .

@Adrian, am vandut C30-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan ..Nu stiam .Sa fie intr-un ceas bun

@ CamilBM...Scuze..Am gresit spunind ca este ieftina.Fiind E4 asta implicind taxa de timbru mare ar fi trebuit sa fie mai ieftina Asta era logica mea dar eram obosit si incercam sa iti dau un raspuns sa te ajute.A facut-o Bogdan corect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate aveti mai mult noroc ca mine. Eu nu am gasito pe goagal. Momentan nu a lasato cat de jos asfi vrut, poate mai progresam.YV1nk67h2a2211935

Daca este sa ma iau dupa ce scrie aici: http://en.wikibooks.org/wiki/Vehicle_Identification_Numbers_(VIN_codes)/Volvo/VIN_Codes

Ar trebui in primul rand a-4 a litera sa fie M nu N, iar masina dupa cod "67" ar fi cu motorul pe benzina de 2.4.

Help, minte proprieterul?

Multumesc frumos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0