jony

probleme cu chiuloasa

14 posts in this topic

am un v40 din 98 motorizare de la renault am luat masina cu chiuloasa crapata fara sa stiu, imi baga gaze de carter in vasu de expansiune, mecanicii fara sa desfaca au zis ca e garnitura nu e prea grav, daca e chiuloasa nu mai functioneaza asa bine masina, in fine miam luat inima in dinti am duso la mecanic a desfacut chiuloasa si ma trimis la planat acolo a vazut ca e crapata tare si a refuzat sa o planeze<ceea ce trebuia sa vada mecanicu dar probabil nu a vazut din cauza aburului de alcool>, alt mecanic ma trimis la sm sa o repar pe amea ma costa aproape 400euro am decis sa cumpar alta chiuloasa de la dezmembrari dar mecanicu imi zice sa o fac pe amea toate chiuloasele de acest fel sunt cu probleme, am gasit motor la 1200lei ce imi recomandati? chiar asa pacatoase sunt motorizarile astea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred ca sunt pacatoase nu am auzit pe nimeni sa se vaite de problema asta

cred ca daia a vandut si celalant proprietar masina ca sa nu o mai repare (cred) ca de buna nu o dadea

probabil masina a fost alergata si schimbat numai pe rosu sau nu se racea cum trebuie lipsa de antigel chesti dastea,daca era pusa la punct probabil nu se crapa (cred eu)

parerea mea e sa o schimbi ca e mai sigur.(eu asa as face)

Edited by ClauVolvo460

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit chiuloase dar numai de renault megane,laguna etc am luat una de renault megane I mi se pare la fel am comparato pe toate partile si as zice ca e aceeas dar mecanicu la care am fost zice ca nu potriveste la galerie,inainte de aia am comparet inclusiv garniturile alea ce vin acolo,distanta dintre prezoane e aceeas,numar de gauri etc, habar nam ce sa mai fac am intrebat daca poate pune galeria de la chiuloasa pe care am cumparato si o zis ca trebuie sa schimb si turbo ca nu mai potriveste al meu, am zis ca il schimb si ala,o zis ca nu stie pe urma daca potriveste, nu mai inteleg nimic el ma trimite la satu mare sa o fac pe amea dar sa zic ca el ma trimis, oare chiar nu potriveste sau vrea sa faca ceva bani in plus?

cineva mia propus sa ii dau masina mea si 200euro pe un renault megane din '99 1.6 16v benzina, ce zici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se potriveste dar nu este exact acelasi lucru.

La baietii din uk am intalnit problema asta, arde garnitura sau crapa chiulasa... din ce motiv, nu pot sa imi dau seama.

Am impresia ca td-urile de pe s/v40 un chiulasa de aluminiu... care montata pe bloc de otel, ar putea da astfel de rezultate nedorite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CU 400 euro cred ca iti cumperi alt motor si scapi de probleme:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer ia un motor cu test, acte si ai gatat balciul, te complici cu sudura - nu rezista, alt model nu merita. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba chiulasa cu una verificata si nu o sa ai probleme, e mai ieftin; bineinteles

trebuie sa schimbi fluidele la timp (ulei, antigel, etc.), sudura e pe riscul tau, bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci pt sfaturi, pana la urma o fac pe amea, e prea frumoasa sa o dau,adevaru e ca orice masina daca ii dai ce ii trebuie cand are nevoie functioneaza in parametrii normali,am avut eu ghinion ca masina mea nu a fost ingrijita deloc dar asta e inca nu e prea tarziu pentru ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

jony nu trebuie sa te simti ghinionist cu chiuloasa ta...dintre toate cele 4 motorizari diesel ce vin pe volvo s40 v40 intre anii 1996-2003 asta de 90cp ii cel mai sensibil la chiuloasa.... si din cate am vazut eu pana acum problema este de la termostat pentru ca ramane blocat si se incalzeste motorul.... de facut stiu ca se poate face acum intrebarea este alta.....cat te ajunge toata distractia.....? dupa ce il faci poate ne spui si noua cat te-a ajuns pana in final toata joaca asta nefericita....

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! am o mare problema cu motorul,am luat masina cu chiuloasa crapata iar acuma mi-a pus alta dar e de renault megane I care e tot 1,9 ca si al meu dar e fara turbo,v40-ul meu e TDI tip motor D4192T si iar am probleme cu el,nu functioneaza turbo si iar baga gaze de carte in vasul de expansiune,nici chiuloasa asta ce am pus-o acuma nu e stralucita, intrebarea mea e..ar potrivi chiuloasa de megane II DTI pe motorul meu TD?am gasit-o la un pret bun si nu stiu ce sa fac,dupa modelul meu gasesc cam rar si consider ca sunt prea scumpe si atunci decat sa pun originalul mai bine schimb motorul, voi ce ziceti? mentionez caci chiuloasa de megane II e tot 1.9 si ma costa cam aproximativ 100euro iar motoru de la 350 in sus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deja ai schimbat o chiulasa și ai dat banii degeaba. Ia un motor cu totul și scapi.

La Cipilika de pe forum ai încercat pt motor?

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit deja motoare o gramada,acuma dupa ce am cheltuit o gramada de bani aiurea,am gasit motor cu turbo pompa injectie, injectoare etc la 250euro,eu am cheltuit pana acuma aproximativ 4-500 degeaba ,dar pana acuma nu am gasit motoare numai la 400-600euro,ba am mai gasit la cineva o masina la 300e dar nu e in tara

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana acuma cam 4-500e dar degeaba tot la fel a inca mai rau,dar schimb motoru am gasit la 250 complet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bun pretul....numai sa fie si bun. La pretul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now