Posted 17 Feb 2008 · Report post Buna,Azi am fost pana la tara, si a trebuit sa urc un deal , care era foarte inghetat, dupa ceva patinare si alunecat, m-am dat batut, si am mers inapoi la baza cu spatele. Ajuns jos, am lasat masina la relanti, si incep sa aud un sunet rapid, ca si un fier pe fier, venind din interiorul motorului, din dreptul rotii din fata stanga, vazuta de la sofer, de undeva , mai jos de filtrul de aer......am turat-o putin, si se schimba puterea sunetului, dar in mers nu am auzit nimic, poate de la zgomotul de sosea. Ajuns acasa, am lasat masina cateva ore, si am pornit-o iar.....nu am auzit absolut nimic, am turat-o putin, si nimic.....poate se manifesta doar dupa ''forja'' sau cand e incins motorul. Am atasat un fisier mp3 cu sunetul, poate cineva a mai patit si stie care e treaba.Si vreau sa va intreb, de unde se verifica nivelul uleiului la cutia de viteze?Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2008 · Report post 80%.............volanta,apasa ambreiajul cand mai auzi zgomotul si asculta si vezi daca dispare.Bafta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2008 · Report post In cutie se pune ulei pana "da pe-afara"... Cand curge pe la buson inseamna ca e OK. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2008 · Report post Am fost acum cu maisna in oras, vreo 2-3 ore, si nu s-a mai auzit deloc acel sunet, chair m-am oprit special sa ascult daca ceva e in neregula......nu stiu ce sa zic, poate nu e o problema asa grava inca, incat sa se manifeste tot timpul...In legatura cu uleiul la cutia de viteze, pe unde complectez? Unde e busonul?Merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2008 · Report post Sub masina, dupa ce dai jos scuturile, vei observa sub cutie un buson de golire, iar in partea superioara in lateral un buson de plastic. Acela este de umplere. Trebuie doar 75W-80, 75W-85 sau 75W-90. Nu 80W pentru ca faci praf cutia !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2008 · Report post si eu am aceeasi problema......volanta!!! Nici la mine nu bate tot timpul,dar aproape.Simti trepidatii in pedala de ambreiaj? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2008 · Report post Nu simt nicio trepidatie nici in pedale sau volan, schimbator.......Am vorbit cu un amic si i-am explicat toate cele, si faptul ca eram pe un plan inclinat...si ne-am gandit ca e poate vreo rola care loveste undeva, cand masina se afla in plan inclinat....se poate?De atunci nu am mai patit sa sune absolut deloc, azi am pus un filtru de aer K&N si am fortat masina pe un drum deschis, iar la 150kmh au cam inceput sa tremure volanul si pedalele......si nu stiu de ce...mentionez ca am echilibrat rotile luni dimineata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2008 · Report post @alinsp: tu ai diesel, e cu totul altceva@lexion: trepidatul la 150km/h poate fi si un joc axial in bieletele de directie. Iar cu echilibratul rotilor... e cu cantec... si mie mi le-a echilibrat la misto in Vitan cand mi-am cumparat cauciucurile si vibra la 120, si dupa ce m-am dus la un alt atelier, i-am dat si 170km/h si statea calma.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2008 · Report post La mine se simte o vibraÅ£ie la pedala de ambreiaj. Asta e o problemă? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2008 · Report post Daca o simti cand iti sprijini piciorul pe ambreiaj in mers, e normal. Comanda ambreiajului este hidraulica si transmite in pedala vibratiile. Daca o simti si cand masina sta la relanti pe loc, nu mai e bine. Share this post Link to post Share on other sites