Sergio001

Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

132 posts in this topic

Omu nu mai are probleme cu DPF-ul din moment ce l-a schimbat la 168.ooo km.

@Sergio, vibratia poate avea multe cauze iar asta nu se poate remedia pe forum ci numai in service, trebuie vazut unde vibreaza mai rau si mai ales daca sunt zgomote dubioase .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Daca ma poate ajuta cineva...v-as fi recunascator.Volvo s40, din 2005 , 2.0D , D4204T , Are sau nu filtru de particule? Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2005,de obicei.NU

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iei legatura cu Bogdan G de pe forum si el il poate repara, Diagnoza Volvo TEL-0767726392

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Ionele ce diagnoza sa-i fac eu daca omul e la Suceava? Sa mearga la Ionutz Lup pt diagnoza daca e din Suceava .

@MariusGeorge, de obicei S40 2005 nu are DPF dar se poate ca masina sa fie fabricatie 2005 dar model 2006 iar atunci poate avea DPF .

Oricum e simplu sa depistezi, trebuie sa pui aici o poza cu motorul si iti spun daca are DPF sau nu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am raspuns unui nene cu un S60, care are probleme cu ceasurile de bord, dar intre timp a disparut

Share this post


Link to post
Share on other sites

A disparut pt. ca am facut eu curat. Omul "nu vroia sa deschida alt topic", dar a putut sa polueze alte 3.

On-topic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect este sa se foloseasca si optiunea "Search". Si sa se anunte utilizatorul de greseala, ceea ce a fost facut.

On-topic va rog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu vad niciun senzor DPF pe-acolo, deci eu zic ca n-ai...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact, nu are DPF iar in acest caz mai putine probleme . :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveam tot felul de ganduri dar m-ati scapat de ele:) Va multumesc pentru ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara, tuturor. Intru-n final cred ca am rezolvat problema cu filtrul de particule si poate informatiile acestea vor fi de ajutor si altora cu problema similara. Am avut fisurat furtunul de turbo care pleaca de la intercooler (partea dreapta a masinii), apoi am descoperit ca lipsea garnitura de etansare dintre turbina si galeria de esapare. Dupa ce am pus la loc toate furtunele si garniturile ( ca am mai gasit altele lipsa), motorul si-a schimbat complet sunetul si mersul, devenind mult mai putin zgomotos si fara vibratii. De atunci am facut aproape 4200 km si nu am mai avut probleme cu filtru. Foarte mult m-au ajutat si informatiile exacte obtinute de la colegul Bogdan la care am facut 2 testari in Bucuresti si caruia ii multumesc pentru ajutor. Totodata vreau sa multumesc tuturor colegilor care au raspuns mesajului meu. Noroc si o seara placuta tuturor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina nu are nici o garnitura intre ea si DPF, pur si simplu este cupla directa + un colier . Cu nivelul uleiului cum stai ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdan. Nivelul la ulei este la 3/4 si nu a mai crescut. Intre turbina si esapare este o garnitura de tabla dintr-un material special cred, garnitura pe care am comandat-o si vine in setul de garnituri turbina. Am descoperit lipsa acestei garnituri cind am dat jos turbina, cind ti-am spus ca am avut pierdere de ulei pe la conducta de retur de ulei din turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot ai dat jos turbina trebuia sa o reconditionezi pt ca are ceva km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Stiu asta, dar trebuia sa plec in dimineata urmatoare din Romania si nu mai aveam timp sa caut alta sau sa o reconditionez pe asta. Colegii de pe forum poate stiu ei vreun garaj prin nordul Germaniei care sa faca reconditionari de turbine ? In schimb acum am alta problema, cu distributia. Am facut distributia si acum motorul merge cu vibratii. Poate are cineva schema cu punerea la punct a motorului de 1.6 D ? Oricum, cred ca este mai bine sa pun aceasta intrebare pe topicul legat de probleme cu distributia, ca sa las aici liber pentru probleme legate de filtrul de particule. Noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am constatat regenerarea filtrului se face doar la temperatura optima de functionare a motorului. Cele doua sonde de pe FAP sunt doar sonde de presiune sau un multisenzor (presiune, temperatura...) iar daca nu, stie cineva care este senzorul este responsabil de valoarea temperaturii in cazul regenerarii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e simplu, ai un senzor de temperatura intre catalizator si DPF. Ala masoara temperatura iar calculatorul are grija sa tina temperatura la maxim 650C .

Cand scade diferenta de presiune dupa un anumit timp atunci se opreste regenerarea, daca diferenta de presiune este in grafic atunci este ok, daca diferenta de presiune este tot mare atunci este generat un cod de defect (particulate filter signal too high) iar dupa mai multe regenerari nereusite este generat alt cod iar motorul intra in protectie ( particulate filter blocked) .

Cand apare codul cu DPF blocat regenerare este oprita de tot .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,

Ma numesc Daniel. Am un volvo c30 d1.6 din februarie 2007. L-am cumparat de la reprezeentanta din Germania cu 115 mii km (ca nu prea am ideei despre masini si am vrut calitate). Acum 2 saptamani mi-a explodat turbina, si de aici restul problemelor. Turbina schimbata si catalizator intial curatat m-a ajuns 1600 euro. Am uitat sa precizez ca locuiesc in Germania, dar reparatia am facut-o la un atelier mic al unui roman. La reprezentanta mi-au zis sa arunc masina ca mai mult ma costa reparatiile. Acum sincer le cam dau dreptate, Dupa ce am plecat de la atelier i-ar mi-a facut probleme, nu tura mai mult de 3000. Asa ca am anulat fizic catalizatorul. Acum masina scoate fum mult dar si asa nu merge la parametri normali. Turometru vibreaza usor, adica se vede cum pierde putere iar in a 5-a daca trebuie sa o accelerez de la 2000 ture in sus, vibreaza masina de zici ca e autobuz de pe timpul lui ceasca. Mecanicul si-a cam luat mana de pe mine si m-a trimite la reprezentanta dupa ce am cheltuit cu el deja 2000 euro. Imi poate da cineva o parere ce ar avea masina si ce as putea sa fac?

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,

Ma numesc Daniel. Am un volvo c30 d1.6 din februarie 2007. L-am cumparat de la reprezeentanta din Germania cu 115 mii km (ca nu prea am ideei despre masini si am vrut calitate). Acum 2 saptamani mi-a explodat turbina, si de aici restul problemelor. Turbina schimbata si catalizator intial curatat m-a ajuns 1600 euro. Am uitat sa precizez ca locuiesc in Germania, dar reparatia am facut-o la un atelier mic al unui roman. La reprezentanta mi-au zis sa arunc masina ca mai mult ma costa reparatiile. Acum sincer le cam dau dreptate, Dupa ce am plecat de la atelier i-ar mi-a facut probleme, nu tura mai mult de 3000. Asa ca am anulat fizic catalizatorul. Acum masina scoate fum mult dar si asa nu merge la parametri normali. Turometru vibreaza usor, adica se vede cum pierde putere iar in a 5-a daca trebuie sa o accelerez de la 2000 ture in sus, vibreaza masina de zici ca e autobuz de pe timpul lui ceasca. Mecanicul si-a cam luat mana de pe mine si m-a trimite la reprezentanta dupa ce am cheltuit cu el deja 2000 euro. Imi poate da cineva o parere ce ar avea masina si ce as putea sa fac?

Va multumesc!

Anulezi filtrul de particule ,comun in aceeasi carcasa cu ,catalizatorul.NU anulezi catalizatorul.In fine ,ai cam pus-o cu problema ta.Problema similara cu a ta este foarte discutata aici pe forum in ultimi 2 ani ca si postari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...daca tot mai intampinat cu atat de mult optimism imi poti da te rog si un link catre acele discutii?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai anulat si din soft DPF-ul ?

Daca vibreaza rau motorul si scoate mult fum este posibil sa fie o supapa indoita/lovita/distrusa .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da s-a anulat si din soft. Nu am nici o eraore in bord. M-a sunat mecanicul si mi-a zis sa scot bornele la baterie si s-o las asa 12 ore sa se reseteze complet. El a folosit softul lui (nu stiu ce soft este si de unde il are) dar mi-a zis ca unele erori inca ar mai putea ramane si nu pot fi vazute decat de softul celor de la volvo. Cum aici daca te prinde cu DPF anulat e belea nu prea pot merge acum la ei pentru un test cu deamanuntul. Si el mi-a zis ca se poate sa fie ceva la supape, dar sa incercam intai variantele no costs. Multumesc mult pentru informatii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdan G. Din comentariile anterioare vad ca tu esti raspunsul cam tuturor intrebarilor de mai sus. Tocmai am venit iar de la service. Nu din cauza turbinei sau DPF-ului ci din cauza unei piulite de la roata pe care se invarte cureaua de transmisie (scuze de limbajul de lemn dar nu ma pricep prea mult la masini). Alti bani alta distractie 260 euro. Totusi problema cu motorul care trage greu, consum mai mare, si fum alb daca cobor turatia sub 2000 nu au disparut. Crezi ca asta ar fi de la o valva indoita/lovita/distrusa cum ai precizat anterior? Ce altceva ar putea sa provoce simtomele amintite mai sus. Sunt cam disperat cu ea ca nu-i dau de cap si ma jupoaie de bani. Merci pentru ajutor. Te salut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now