Guest florian417

sa schimb cureaua distributie ?

7 posts in this topic

e un V70XC din 2001 2500cmc benzina cu 84000 km cu uleiul schimbat regulat , ultimul e Castrol 0W30 de 19000km.

In carte scrie ca tre schimbata cureua la 90000km , la service Volvo Buc zic ca tre musai la 80000. Ei sustin ca diferenta e din cauza conditiilor din Rom . Eu am facut vreo 25000km afara si nu cred ca are legatura cureaua cu soseaua ...

Tre sa plec la schi acum adica vreo 4000km prin Alpi si sa se rupa pe acolo e nenorocire ...

Va rog un sfat : Sa o schimb acum cu ulei cu tot sau la intoarcere adica la vreo 88000km?  Uleiul o sa aiba 23000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba si-si.....pt oil e suficient cat are....drum bun si distractie pe cinste

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica mai important e uleiul.....cureaua sa se rupa e mai putin probabil ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Schimba uleiul.

    Cei 80.000 de care spun mecanicii sunt indreptatiti, iar daca te intrebi ce-are cureaua cu soseaua, incearca sa faci un calcul estimativ cate ture face motorul (si implicit cureaua) daca mergi 80.000km intr-a 2-a sau a 3-a (ca prin oras de exemplu) si cate ture face motorul daca mergi intr-a 5-a pe autostrada. Uita-te la curea, vezi daca are crapaturi, daca n-are da-i bice la distractie !

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru linistea ta sch.cureaua si cele doua role.Pt. un drum asa lung ai nevoie de liniste.

Parerea mea ;) ;)

Eu plec vineri in Italia si crede-ma am sch.si controlat totul(distributie+pompa apa,curea t

ransmisie,convector presiune,etc)pt.linistea mea.

DRUM BUN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci pt raspunsuri

Problema e ca daca schimb inainte de a pleca nu prea mai am bani sa plec

La cei 80000 la care zic ei ca tre schimbat cureua in Rom, eu zic ca am mers f mult afara din oras adica mai mult de 3 sferturi din total ( acum nu merg prin oras decit ca sa ies din el ) deci cred eu ca sint mai aproape de conditiile la carese refera cartea.

Cureaua am analizat-o bine si nu are nimic vizibil , cu sageata de vreo 5mm da uleiul e negru cu nivel spre min si era max.

Daca il las asa ce o fi oare ? moare uleiul la 22000 km ?

O ultima intrebare - la service Volvo la otopeni daca mecanicii desfac motorul pt curea si in acelasi timp curata si clapeta de admisie eu platesc manopera de 2 ori ca si cum ar face 2 lucrari separate sau mai scade din manopera ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca NU se intampa sa fie crapata, mergi fara grija, ai sanse foarte mici sa se rupa in drumul ce urmeaza sa il parcurgi. Cat despre ulei este foarte indicat sa il schimbi, si-a cam facut treaba (18000) mai ales ca nivelul este si scazut..... iesi din tzara iar viteza de croaziera va fi ceva mai mare decat cea din Romanica, deci si turatie mai mare...etc.

Cat despre cealalta intrebare, manopera o platesti la ORA deci nu are de ce sa iti puna mai multe ore daca atat lucreaza.

DRUM BUN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now