kng

dealer Volvo

30 posts in this topic

De ceva vreme ma bate gandul sa-mi schimb masina, asa ca am inceput sa trec/scriu la diversi dealeri sa cer informatii despre diverse masini.

Toti m-au sunat a doua zi in urma unui email trimis, mesaj pe site, whatever si mi-au dat informatiile solicitate, iar cand am avut timp am mers si la test drive.

De la Volvo... niciodata nu m-a contactat nimeni. Sa inteleg ca isi fac cota oamenii asa de bine, incat nu ii intereseaza potentiali clienti? Pentru inceput doream o lista de preturi pentru ca nu am vazut-o online.

Am auzit ca Volvo doreste sa iasa de pe segmentul "premium" dar comportamentul lor lasa de dorit. Daca sa se comporta la vanzare, ma intreb la ce sa ma astept pe partea de service.

Ce dealer serios, recomandati pentru zona PH/Buc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit!

Imi vine greu sa cred ca nu ai reusit sa contactezi dealerul din Bucuresti ( ma rog, Otopeni). Are toate detaliile de contact pe site: http://www.primusauto.ro/page/36/Contact.html

Lista de preturi nu exista pe site, caci la o marca premium, fiecare masina e diferita, deci si pretul.

Mai incearca. Sunt convins ca te vor servi cu placere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius, de cei de la Primus/EIT dai mai greu decat de functionarii de la administratia financiara :smile:

Crede-ma ca nu e primul care zice ca suna si nu raspunde nimeni sau ca nu suna nimeni inapoi.

Evident ca de servit il vor servi cu placere, pana se va vinde masina. Apoi te servesc cu "sunati mai tarziu ca acu' imi beau cafeaua" :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa facem pariu. Eu m-am inscris chiar acum pe site, pentru un drive-test, caci nu au sectiune speciala de inscrieri pentru vanzari sau informatii.

Hai sa vedem cand ma suna. Promit sa fiu corect si sa postez aici rezultatul.

In ce priveste programarea pentru service, m-au sunat in cateva ore.

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danke :)

Eu trebuia sa fiu intr-o caravana pana la Brasov si inapoi, am fost sunat initial de o ţiţi-miţi de la ei, ca ramasesera fara soferi.

Apoi am fost sunat cu o zi inainte de eveniment ca s-a amanat, si ca revine cu detalii.

Am dat EU sms dupa o saptamana sa intreb daca se mai face ceva si nici pana in ziua de azi niciun semn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am scris celor de la Primus si de pe adresa de gmail, iar la cateva saptamani si de pe adresa de corporatie. Cei de la BMW/Audi/MB au sunat toti a doua zi, m-au invitat la test drive cand am avut timp, s-au oferit sa imi aduca masina la birou sa ma plimb cu ea daca nu am eu timp sa merg la ei.

Cei de la Volvo nici macar un amarat de telefon. Inainte de a lua orice decizie o sa vreau sa fac un test si cu XC60, sau poate S60 sa vad cum merge, dar atitudinea dealerului lasa de dorit.

Marca premium... pai citisem ca ar dori sa iasa de pe acest segment.

@Midnight: poti da detalii despre acea caravana? Daca am timp poate dau o tura si eu pe acolo. Asta in situatia in care vor avea mai multe masini de test drive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Concret, pe ce adresa de e-mail ai scris ? Caci ei nu au gmail... Vezi adresele de pe pagina de contact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca oricare alta reprezentata mai putin PRIMUS bucuresti, la ei daca 5% din clienti sunt multumiti, desi cred ca e mult si 5%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si uite asa, vine unul, scrie : " Loc de dat cu capul" si lumea se inghesuie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scris atat la adrese generice gen vanzari@... asa cum am facut la altii si unde am fost sunat, cat unor persoane nominale.. ale caror adrese le-am luat de pe site-ul lor.

De exemplu: razvan.cristescu@primusauto.ro

Probabil individul respectiv are super salariu, super comisioane, stau toti la coada la cumparat masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tu scrii e-mailuri pe adrese aiurea'n tramvai si vrei raspuns ?

Intra omule pe site si da un telefon, ca nu costa mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tu scrii e-mailuri pe adrese aiurea'n tramvai si vrei raspuns ?

Intra omule pe site si da un telefon, ca nu costa mult.

1. La ora respectiva era seara, dupa program

2. Aveam nevoie de preturi pe o adresa de email

3. cu siguranta ca omul nu ar fi memorat adresa mea de email, asa ca i-am scris direct, sa dea reply

4. Nu vreau sa aflu niste preturi telefonic si optiunile incluse in cost, vreau un catalog pe care sa il studiez eu in liniste.

Repet, nu sunt adrese aiurea in tramvai, dealerii altor branduri "premium" au avut bunul simt sa raspunda/sune. Nu e vorba de bani la telefon, intamplator imi permit sa imi achit o factura la telefon, pur si simplu mi-a fost mai comod sa le solicit in scris. Puteti spune ca este obicei insusit de la alte activitati, ma rog, irelevant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect. Ai dreptate. Ce te impiedica sa intri pe site acum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca la Brasov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca astea sunt adresele de mail ale noastre, cum te astepti sa iti raspunda cineva daca trimiti catre vanzari@ ?

Aveam impresa ca un client Volvo/Mercedes/BMW/Audi care nu a castigat banii de masina peste noapte, este destul de descurcaret sa afle o informatie banala.

Si mai mult, daca chiar te intereseaza masina respectiva, apelezi si la alte mijloace ca sa aflii informatia.

BUCURESTI - PRIMUS AUTO

Showroom Unirea

Str. Crisului nr. 3, sector 4, Bucuresti

Tel : 021 330 90 11

Fax : 021 330 90 15

E-mail : volvounirii@primusauto.ro

Showroom Otopeni

SOS. BUCURESTI - PLOIESTI 165 - 169 SECTOR 1

Tel: 021 319 06 42

Fax: 021 319 06 35

E-mail : volvootopeni@primusauto.ro

Macar poti sa imi spui de pe ce adresa de email ai scris? poate gasesc mailul pe server?

orice mail venit pe adresa generica volvounirii / volvootopeni automat intra si la mine in CC. Eu personal verific intervalul cand se raspunde la emailurile astea si nu am vazut nici o problema.

In concluzie, sunt anumite lucruri in segmentul premium care trebuiesc lamurite de catre vanzator la un prim contact direct. Sunt multe chestii care un Volvo le face vs MB/Audi/BMW, lucruri care chiar fac diferenta. Daca te uiti doar la pret...

Offtopic. ma uitam acum o vreme dupa un televizor si chiar daca sunt fan Panasonic/Sony m-am uitat si la samsung. Daca faceam ca tine, ma multumeam cu impresia ca un TV mare (55 inch +) e de la 6000 RON la 16000 RON si sa zic ca e scump si sa imi vad de ale mele.

Daca tu ai recurs la un forum volvo sa gasesti un dealer volvo, inseamna ca esti certat rau cu google.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am promis sa revin, cum primesc raspuns.

Am primit raspuns chiar acum, deci la circa o ora de la mesajul trimis :

Il reproduc mai jos :

Buna ziua !

Stimate domnule Lefter Marius,

Mi-ar face o deosebita placere sa stabilim o intalnire la showroomul nostru din Otopeni sau intr-o locatie favorabila dumneavoastra in vederea prezentarii modelului Volvo S60.

De asemenea, am placerea sa va transmit in atasament lista de preturi si dotari pentru modelul Volvo S60.

Inainte de a stabili o intalnire, in vederea unui test-drive, va trimit linkurile de mai jos pe care le puteti accesa pentru cat mai multe informatii :

( aici sunt mai multe link-uri, de care forumul zice ca sunt prea multe sa le pot trimite, asa ca le-am sters )

In continuare, va stau la dispozitie pentru orice alte informatii de ordin tehnic sau comercial, pe care le considerati necesare.

Cu stima,

Andreea Mihai

Asadar, cat de greu poate fi ?

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andy

1. Ceream feedback posesorilor de un dealer care chiar sa raspunda la emailuri.

2. Adrese pe care am scris: pai vezi adresa mai sus, care deja a fost mentionata, si mai vezi una: volvootopeni@primusauto.ro luata fix de pe site-ul ala de unde ai citat si tu, si la care am scris acum o saptamana (12/11/2012), emailul a fost trimis de mine la ora 20:24.

Prieten cu Google sunt, nu ma uit doar la pret, dar totusi este un factor important in decizia unei achizitii. Degeaba pretul este mic, daca fiabilitatea sau serice-ul sunt naspa (nu vreau sa declansez polemici). Si de asemenea, ma bazez ca pretul "de lista" sa fie doar de lista, dar bineinteles, un punct de plecare. Si in acelasi email, ceream si niste informatii despre service-planul recomandat de Volvo, perioada de garantie oferita de Volvo, etc.

Traim in era informatiei, da, avem Google sa cautam informatii si emailul la ce pana mea exista? Sa il ignoram desigur atunci cand primim un email :-)

Adresa vanzatorului precizat in unul din posturile mele anterioare, am aflat-o tot cu prietenul Google, dar ca sa vezi, nici macar cand am scris la o adresa non-generica nu am primit un banal raspuns.

Sau poate ca acel vanzator targeteaza doar clientii cu mult timp liber, care au timp la dispozitie ca sa alerge prin showroom-uri sa afle niste informatii precum pretul...

Edited by kng

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se face ca eu am primit raspuns in o ora ? Iar pe Andreea Mihai nu o cunosc, nu am vazut-o niciodata in viata mea, nu am vorbit niciodata cu ea.

O sa-i duc o floare din partea ta, @kng, când trec pe la Primus :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mariusdaniel: ai avut noroc, eu am avut ghinion in mod repetat. Odata la adresa pe care am scris acelui vanzator luat absolut la intamplare de pe site, a doua oara folosind adresa generica volvootopeni.

Acum sa vedem daca gaseste colegul Ady cel de al doilea email, unde am mentionat data si ora la care l-am trimis. Si eu tot Marius ma numesc, deci o sa ma identifice rapid :) sau nu... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totul e bine cand se lamuresc lucrurile. Sper sa-ti gasesti cat mai repede masina potrivita!

P.S. : Am uitat sa mentionez ca la mesajul primit de la Primus, aveam atasata si o lista de preturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mailul s-a gasit in eter. Nu a ajuns unde trebuie, l-am gasit pe backup-ul de pe server din ziua respectiva. Forwardul intern se pare ca nu a functionat atunci, motiv pentru care imi cer scuze pentru asteptare (!) si l-am redirectionat catre un coleg acum.

"From: Marius [mailto:marius.

Sent: November 12, 2012 8:25 PM

To: volvootopeni

Subject: oferta Volvo XC60

Buna ziua,

Sunt interesat de

...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Andy,

Se mai intampla, din pacate eu am fost ghinionist de 3 ori :))) (mesaj prin intermediul site-ului, email la persoana vanzari directe, email la adresa de mai sus).

Andy: multumesc din nou pentru promptitudine. Tocmai ce m-a sunat colegul de la vanzari :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se face ca eu am primit raspuns in o ora ? Iar pe Andreea Mihai nu o cunosc, nu am vazut-o niciodata in viata mea, nu am vorbit niciodata cu ea.

O sa-i duc o floare din partea ta, @kng, când trec pe la Primus :smile:

Marius, tu ai primit raspuns asa repede ca esti in baza lor de date, (client)!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andu, nu stiu daca este asa, deoarece Marius nu a cumparat (inca) masina de la ei, ci doar pe service, din ce stiu eu. Iar acest tip de solicitari nu ajunge pe service, ci la vanzari, de obicei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now