Posted 24 Nov 2012 · Report post pentru un proiect am nevoie de o admisie de 850 t5 sau de aspirat daca este la fel. sa nu fie crapata/ sparta deoarece o s-o pun pe masina sa vad cum merge cu clapeta de acceleratie mare si implicit gaura de la admisie marita. daca nu va merge bine vreau s-o pun inapoi pe cea originala. Astept oferte sau donatii ) relatii aici , pe pm sau la tel 0756.097.984 Vali Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2012 · Report post Ca idee , gaura de la admisie este deja mare ... iar admisia este identica Nu de alta dar Volvo n-a facut 7 admisii pentru 7 motoare ( vorba vine ) ci doar doua ( una 10 si una 20V) . Vezi ca pana in 1994 a fost un tip de admisie ( cum am eu pe masina ) care are SWIRL . un mic tunning : http://matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=5&t=24681 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2012 · Report post pai da, dar eu vreau gaura de la admisie mai mare....poate reusim sa ne intalnim sa vezi diferentele dintre cele 2 clapete...ca idee, clapeta de t5 intra (conul) in clapeta de pe 940... legat de "micul tuning" este valabil doar la motoarele aspirate. "On turbo models this will be useless, but on an N/A engine it will give the engine a diffirent character."eu am admisia fara SWIRL. e din 95-96 a mea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2012 · Report post Swirl a fost doar pe cele fara turbo . Oricum admisia este muuuult mai mare . Stiu cum arata clapeta de T5 si cea un pic mai mare . Clapeta de T5 se regaseste pe 2.0 10/20V si 2.5 10V , 2.5 20V in genul clapetei de 940 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Dec 2012 · Report post se poate inchide. multumesc! Inchis la cerere! Share this post Link to post Share on other sites