Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

funkydj85

admisie 850 t5

5 posts in this topic

pentru un proiect am nevoie de o admisie de 850 t5 sau de aspirat daca este la fel. sa nu fie crapata/ sparta deoarece o s-o pun pe masina sa vad cum merge cu clapeta de acceleratie mare si implicit gaura de la admisie marita. daca nu va merge bine vreau s-o pun inapoi pe cea originala.

Astept oferte sau donatii :))

relatii aici , pe pm sau la tel 0756.097.984

Vali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee , gaura de la admisie este deja mare ... iar admisia este identica :laughing7: Nu de alta dar Volvo n-a facut 7 admisii pentru 7 motoare ( vorba vine :P) ci doar doua ( una 10 si una 20V) . Vezi ca pana in 1994 a fost un tip de admisie ( cum am eu pe masina :D ) care are SWIRL .

un mic tunning : http://matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=5&t=24681

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai da, dar eu vreau gaura de la admisie mai mare....poate reusim sa ne intalnim sa vezi diferentele dintre cele 2 clapete...ca idee, clapeta de t5 intra (conul) in clapeta de pe 940...

legat de "micul tuning" este valabil doar la motoarele aspirate. "On turbo models this will be useless, but on an N/A engine it will give the engine a diffirent character."

eu am admisia fara SWIRL. e din 95-96 a mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swirl a fost doar pe cele fara turbo . Oricum admisia este muuuult mai mare .

Stiu cum arata clapeta de T5 si cea un pic mai mare . Clapeta de T5 se regaseste pe 2.0 10/20V si 2.5 10V , 2.5 20V in genul clapetei de 940 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate inchide. multumesc!

Inchis la cerere!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.