Posted 27 Nov 2012 (edited) · Report post huh! merge pentru moment! dupa multe ciocane, destul de sanaoase, si-a revenit. cred ca faceam o gresala. volanul meu ne fiind blocat, inseamna ca blocajul se intepenise pe deschis. trebuia in consecinta sa insist cu batile atunci cand scoteam cheia. asa si-a revenit acum, intrebare de 10 puncte: cat de mare e problema? trebuie sa schimb urgent blocatorul? mai poate astepta pana dupa sarbatori? joi plec din tara (fara masina) si asta e ultima cheltuiala de care aveam nevoie... efectiv parca imi e frica sa plec la drum cu ea, sa nu o patesc pe la munte sau cine stie pe unde... multumesc mult tuturor! Edited 27 Nov 2012 by gapa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 (edited) · Report post In sfirsit . Inauntru este un motoras ,mecanism ,care cda clanta blocatoare .Ca si cauza as presupune ca s-a fortat in timp de volan cind era pe blocat si s-a solicitat mecanismul de blocare sau pur si simplu atit i-a fost. Logic ar fi sa il desfaci cind ai timp si sa vezi ce si cum intrucit din ce ai expus aici este vorba de o chestiune mecanica si poate se remediaza.In caz contrar dar mai Sigur ,alt blocator cu initializarea corespunzatoare la reprezentanta.De curiozitate citi km ai cu ea? Edited 27 Nov 2012 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 (edited) · Report post eu cu ea? 14 mii. ea are 138 parca. sper ca nu gresesc. pentru mine astfel de probleme sunt o mare surpiza la un volvo. inteleg sa cada chestii consumabile, gen turbo, ambreiaj etc, dar o mizerie de genul asta... am mai avut o problema asemanatoare cu ventilatorul care nu cupla si in consecinta nu pornea ac-ul (se oprea imediat ce pornea). tot asa ma rezolvat-o: dat ventilatorul jos, verificat si mergea, pus la loc si a mers totul ca inainte... super enervant. cand nu ai service volvo in oras, nervii se amplifica de 5 ori minim! tin masinile 2 ani de obicei (si fac 2 ani cu volvache in decembrie) si ma gandeam ce urmeaza. am luat in calcul un s80, dar serios ma intreb daca are aceles gen de probleme... cred ca am luat-o pe campii, probabil relaxat putin cu rezolvarea problemei, scuzati de offtopic! Edited 27 Nov 2012 by gapa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 (edited) · Report post Multumesc de raspuns.Daca sint reali ,nu vreau sa fiu suspicios,NU ar trebui sa fi avut aceasta problema.Din practica dupa vreo 200mii ar incepe probleme de acest gen pe la contact ,sa zicem.In fine. S80 este altceva si daca doresti pe viitor achizitie ,sint colegi ce detin asa ceva si au pareri avizate dar nu numai ei(vezi Bogdan). Edited 27 Nov 2012 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 · Report post asa o fi. eu cred ca sunt reali. la cum arata masina si ce vechime avea, consider ca trebuie sa fi prost sa dai km inapoi doar la 124 (cu cat am luat-o eu). putea sa o dea la 80 si l-as fi crezut. in plus sunt si alte chestii care ma fac sa cred ca ar fi totusi reali. in fine, chiar nu conteaza. nici la 400 de mii nu cred ca astfel de piese ar trebui sa cada. in semnatura sunt doar masinile mele, fara a le considera pe cele ale consoartei de care tot eu m-am ocupat. acum cativa ani am si adus masini pentru 2 persoane apropiate. nu cad astfel de piese... in fine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post La S80-ul nou este aceiasi problema, oricum din experienta mea fiind chemat de multe persoane sa le pornesc masina, dupa ce am deblocat contactul prin metoda Volvo ( cu ciocanul ) nu am mai fost sunat ca nu ar merge, pur si simplu se intepeneste si o data deblocat iar mai merge . Oricum un blocaj nou costa 600 lei, adica nu este un capat de tara, partea proasta este ca nu-l poti desface fiind ambutisat aluminiul, trebuie spart si oricum nu rezolvi nimic daca-l spargi, nu ai ce gresa. Inauntru nu asesti decat o electronica simpla + motor+ mecanism + intrerupator ce vede capatul de cursa . Chiar nu ai ce repara pt ca in timp se toceste mecanismul de plastic . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post blocajul s-a mai scumpit intre timp, e aproape 800. undeva sub 600 daca il iau de pe afara (germania). plus softarea aprox 500 parca spunea cineva. cred ca pe unul cu s80 il apuca clar crizele daca o repara cu ciocanul in parcare... inca odata, multumesc mult tuturor! chiar sunt mai relaxat! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Confirm, blocajul a ajuns pe la 700 si ceva de lei... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2012 · Report post Nu trebuie soft pt SCL, numai SCL-ul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2012 · Report post Azi am patit si eu ceva asemanator la un S40 din 2008. La intrerea in masina nu am mai putut porni si introducerea cheii nu avea niciun efect. Ulterior bordul s-a comportat aleator (beculete aprinse - stinse, radio on-off, zgomote etc.). Am pus-o pe platforma si am trimis-o la reprezentanta. Ce urmeaza, numai buzunarul meu stie... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2012 · Report post Baterie consumata, mai mult ca sigur este cea originala . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Dec 2012 · Report post Multumesc pentru raspuns. Nu m-ar mira sa fie bateria pentru ca am folosit masina cu pauze lungi in ultima vreme. Sper sa nu fie si altceva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Dec 2012 · Report post eu cu ea? 14 mii. ea are 138 parca. sper ca nu gresesc. pentru mine astfel de probleme sunt o mare surpiza la un volvo. inteleg sa cada chestii consumabile, gen turbo, ambreiaj etc, dar o mizerie de genul asta... am mai avut o problema asemanatoare Am citit si eu topicul asta ,vroiam doar sa spun ca sunt masini mult mai scumpe si in gama premium care au probleme identice , diferenta e ca acolo chiar platesti mult mai mult , daca e vreun mit cu parcarea rotilor bracate cam de aici pleaca , cel putin in reprezentante am primit recomandarea de nesolicitare a coloanei prin bracare atunci cand esti parcat , deci sa o lasi cu rotile indreptate . Daca ajuta sau nu , habar nu am , cert e ca am avut probleme de gen la alta marca si de atunci am ramas cu reflexul asta de a indrepta rotile . Si da era tot cu batut , tot cu miscare volan si costuri 500 E pt ca se schimba toata coloana directie , nu era o simpla piesa electrica atasata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2015 · Report post Bună seara,am o problemă asemănătoare,diferența este ca volanul se blochează și se deblochează când bag și scot cheia ,aici nici o problemă dar ...nu pornește,îmi apare mesajul în bord cum ca ar fi blocat ,dar volanul când introduc cheia se deblochează! Are cineva vreo idee? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jun 2018 · Report post Am avut si eu aceeasi problema de doua ori. Prima oara am reusit doar cu cateva ciocanituri mai tari in axul de la directie, a doua oara am desfacut bordul de sub volan si am ciocanit direct in imobilizator. Acest filmulet mi-a arata toti pasi unde pot gasi imobilizatorul. Ma bucur ca nu a trebuit sa desfac si imobilizatorul pentru ca este un nit acolo, care in filmulet il arata ca fiind surub care trebuie defacut si nu cred ca merge. Poate doar pilit pe mijloc si cu o surubelnita dreapta. Share this post Link to post Share on other sites