Posted 28 Nov 2012 (edited) · Report post Mesaj eroare Coolant level low. Apare si dispare iar apa are. Edited 28 Nov 2012 by ionnut85 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 (edited) · Report post Buna ziua.scuze ca am fost nepoliticos.Ieri era la max. Dimineata era aproape de minim.am completat cu apa si dua cativa km iar a aparut mesajul.apare si dispare Edited 28 Nov 2012 by ionnut85 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Uleiul este ok.dar apa nu mai are.am mers cam 10 km de dimineata de cand am completat.nu vad sa piarda pe undeva apa.nu stiu..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Uleiul este ok.dar apa nu mai are.am mers cam 10 km de dimineata de cand am completat.nu vad sa piarda pe undeva apa.nu stiu..... Circuitul de racire lucreaza sub presiune si ai pierdere pe undeva , de ex. un por sau vas de expansiune fisurat (de ex. ,uzura data de vechimea masinii)iar cind apa ajunge la punct de fierbere si presiune implicit iti scade nivelul.Poti fi si alte cauze ,furtune ,coliere slabite,etc iar cireasa de pe tort,garnitura chiulasa. .Am inceput cu ce este mai usor si am terminat cu ce este mai neplacut ca si operatiune de reparare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Sub mocheta nu m-am uitat inca pt ca sunt la munca momentan.Dar acul de la temperatura nu se misca de la jumatate adica temperatura normala.nu ar trebui sa indice si ala ceva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Ma gandesc ca ar putea fi si de la capacul vasului de expansiune,sa nu mai tina bine supapele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Sub mocheta este uscat nici urma de apa. Nici pe vasul de expansiune sau radiator.chiar nu inteleg unde se duce apa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Dupa ce mergi tare cu masina furtunul care iese din corpul termostatului si intra in radiator este tare e presiune pe el ? Daca da e de rau . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2012 · Report post Probabil de asta.alaltaieri seara am mers un pic tare si de atunci atunci a aparut mesajul si problema.chem astazi un mecanic sa se uite la ea.banuiesc ca e scumpa dracia asta nu?Probabil de asta.alaltaieri seara am mers un pic tare si de atunci atunci a aparut mesajul si problema.chem astazi un mecanic sa se uite la ea.banuiesc ca e scumpa dracia asta nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2012 · Report post Poti sa ai por sub radiator, iar apa fie se prelinge pe cadrul din fata, fie o parte din ea se evapora. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2012 · Report post Am rezolvat.era cum ai zis tu la capacul de la vasul de expansiune.lapresiune dadea afara. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Dec 2012 · Report post Ati vazut bre Bine ca ai rezolvat-o si a fost numai atat! Te mai asteptam pe la noi Share this post Link to post Share on other sites