Posted 4 Dec 2012 · Report post Am avut dpf infundat si cei de la volvo l-au trimis la Odorheiu Secuiesc pentru curatare. Intrebarea mea e trebuie completat si cu aditiv? Daca da ce cantitate la bord nu am nici un mesaj. Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Dec 2012 · Report post Ar fi fost bine ca baietii sa-ti fi facut si o citire a nivelului de aditiv din ADM, ca sa stii unde te situezi. Daca n-ai eroare in bord, inseamna ca nivelul inca nu e minim. Dar fara o citire cu DICE a acestui nivel, nu vei putea sa cunosti nivelul, deci s-ar putea sa te trezesti oricand cu mesajul de completare. Daca tot ai optat pt varianta de curatare a DPF-ului, incearca sa le spui sa-ti faca si un update de soft cei din reprezentanta. Si daca l-ai avut infundat, ar trebui ca si nivelul de ulei din baie sa fie (mult) peste maxim. Sper ca s-au uitat mecanicii si la asta. De curiozitate: cat te costa toata "afacerea"? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Dec 2012 · Report post 400ron curatare (2 ani garantie) 400 manopera scoasa la 350. De verificat sigur nu au verificat(nu fac nimic in plus daca nu le zici) Trebuie sa verific cele spuse de tine (sa stiu ce sa le spun fomistilor) Mersi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Dec 2012 · Report post Despre ce motorizare vorbim ? Garantie 2 ani la ce ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Dec 2012 · Report post 1,6 d anf 2006 -138.000km schimbat (filtru motorina ,ulei ,filtru aer ) Garantia la dpf asa scrie pe certificat garantie. ( si mai scrie in caz de alte probleme la masina ,ce ar afecta dpf garantia cade) Vreau si eu o parere ,daca tot au curatat dpf ce mai trebuie facut . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2012 · Report post Garantia cine ti-a dat-o? Presupun ca aceia care au curatat DPF-ul. Mi se pare suspecta garantia respectiva. Pentru ca DPF-ul pica mai degraba la un anumit numar de km iar acel numar e influentat de multe variabile (ex. depinde de stilul de conducere, depinde daca utilizarea masinii e preponderent urbana sau nu, exista riscul de regenerari incomplete care pot busi DPF-ul s.a.). La Cluj pt curatare DPF nu pupi garantie. Cei de la Volvo spuneau ca asta poate dura 50, 500, 5000 km si ei nu pot garanta ca nu se infunda un anumit numar de km/interval de timp. Doamne fereste sa ai din nou probleme cu el, ca ma astept sa ti se bage pe gat chestiunile care limiteaza garantia si sa-ti spuna. Mie mi s-a infundat acum mai putin de o luna de zile DPF. Nu m-am mai complicat cu alte operatiuni, l-am anulat cu totul. P.S. Daca baietii nu fac decat ce le spui, aminteste-le de verificarea nivelului de aditiv. Iar tu verifica si nivelul de ulei in baie.Garantia cine ti-a dat-o? Presupun ca aceia care au curatat DPF-ul. Mi se pare suspecta garantia respectiva. Pentru ca DPF-ul pica mai degraba la un anumit numar de km iar acel numar e influentat de multe variabile (ex. depinde de stilul de conducere, depinde daca utilizarea masinii e preponderent urbana sau nu, exista riscul de regenerari incomplete care pot busi DPF-ul s.a.). La Cluj pt curatare DPF nu pupi garantie. Cei de la Volvo spuneau ca asta poate dura 50, 500, 5000 km si ei nu pot garanta ca nu se infunda un anumit numar de km/interval de timp. Doamne fereste sa ai din nou probleme cu el, ca ma astept sa ti se bage pe gat chestiunile care limiteaza garantia si sa-ti spuna. Mie mi s-a infundat acum mai putin de o luna de zile DPF. Nu m-am mai complicat cu alte operatiuni, l-am anulat cu totul. P.S. Daca baietii nu fac decat ce le spui, aminteste-le de verificarea nivelului de aditiv. Iar tu verifica si nivelul de ulei in baie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2012 · Report post Asta e problema pt ca folosesc masina mai mult urban. Cum verific nivelul de ulei in baie. Cat a costat renuntarea la dpf si unde. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2012 · Report post Nivelul uleiului din motor se verifica cu joja din dotare! Dpf anulat: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2012 · Report post Nivelul uleiului din motor e la semn. O ultima intrebare.daca trebuie sa completez cu aditiv de unde il pot lua si decare. La reprezentanta completarea cu aditiv e 10 milioane. Mersi pt sfaturi,(am sa verific aditivul neaparat) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2012 · Report post Cu aditivul te pot ajuta si eu, de completat il completezi singur, dar pt. resetat counter-ul tot la reprezentanta trebuie sa ajungi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2012 · Report post Pret( tinem legatura dupa ce verific aditivul) Pe bord nu am nici un mesaj,dar vreau sa stiu daca trebuie completat ,sa nu am surprize Mersi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2012 · Report post Infineum (inlocuitor pt. Eolys 176) - bidon de 3L - 500RON Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2012 · Report post Parerea mea este ca daca ai ajuns sa il cureti prima data nu mai dureaza mult si o sa trebuiasca inlocuit ...cu asta te pot ajuta eu sau poate vrei sa il elimini fizic si sa ii faci un soft pt eliminare si din calculatorul masini o zi buna Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2012 · Report post Vorbim maine dupa ce vin de la reprezentanta Va salut. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2012 · Report post Sa ne tii la curent cu ce mai afli la dealer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2012 · Report post Am fost la volvo azi si,nu le mergea calculatoru. Merg luni,numai bine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2012 · Report post Am fost la volvo azi si,nu le mergea calculatoru. Sper sa nu le fi inceput problemele cand ti-au facut prima diagnoza... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2012 · Report post Am fost la volvo azi si,nu le mergea calculatoru. Merg luni,numai bine. Si aveau numai un calculator? Poate te duc cu presu` ca au sesizat ca nu s-a curatat Zic si eu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2012 (edited) · Report post Ce tare esti Dinoco! .Crezi ca la o reprezentanta are fiecare electrician cite un tester sa faca ce vrea cu el!!?Basca ,ca sint in general max. 3,4 (electricieni)la reprezentante si logistica este dozata functie de incarcarea pe service si nu dotare per electrician.Pe deasupra sint si originale Volvo si mai costa si ceva banuti,deh.Daca ar fi clone de china sigur ar avea si rezerve . Edited 7 Dec 2012 by V50Saphir 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2012 · Report post Ce tare esti Dinoco! .Crezi ca la o reprezentanta are fiecare electrician cite un tester sa faca ce vrea cu el!!?Basca ,ca sint in general max. 3,4 (electricieni)la reprezentante si logistica este dozata functie de incarcarea pe service si nu dotare per electrician.Pe deasupra sint si originale Volvo si mai costa si ceva banuti,deh.Daca ar fi clone de china sigur ar avea si rezerve . Bine punctat. In alte reprezentante poate sunt 3-4 (electricieni) dar la Volvo, avand 3-4 reprezentante in toata tara, cate una pe judet nu te poti astepta la asta. Cel mai bun exemplu este oferit de reprezenta mama unde este 1 (un) singur electrician. (sau avea-in caz ca a adus unul) In fine, chiar urmaresc acest topic sa vad deznodamantul filtrului spalat, care are si garantie-la spalare 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2012 · Report post Bine punctat. In alte reprezentante poate sunt 3-4 (electricieni) dar la Volvo, avand 3-4 reprezentante in toata tara, cate una pe judet nu te poti astepta la asta. Cel mai bun exemplu este oferit de reprezenta mama unde este 1 (un) singur electrician. (sau avea-in caz ca a adus unul) In fine, chiar urmaresc acest topic sa vad deznodamantul filtrului spalat, care are si garantie-la spalare In general la reprezentante ,nu musai Volvo ,am zis.Sincer nu cunosc personalul de la Volvo de nici unde. Ca si tine sa vedem deznodamintul fericit cu una bucata DPFcuratat si rezolvat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2012 · Report post La Volvo nu electricianul face diagnoza ci mecanicul, el in fisa postului trebuie sa stie sa "se dea" cu VIDA + mecanica, nu este sistemul ca la Reno unde masina merge la electrica unde se pune diagnosticul dupa care merge la mecanica, aici mecanicul preia masina, pune DICE-ul, vede buba, remediaza, verifica din nou cu DICE-ul dupa care trimite masina la receptioner dupa care la ajunge la client .@Dinoco, poate la BV au un singur calculator pt diagnoza . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2012 (edited) · Report post Multumesc de informatie Bogdan, nu stiam .Cam este nu stiu cum dar in fine. Alte reprezentante de care vorbeam sint premium top sau Ford ,deci exclus Dacia -Renault. Oricum nu conteaza . Sa vedem ce face colegul cu filtru Edited 7 Dec 2012 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2012 · Report post @ Bogdan G Au cel putin 3 laptop-uri, le-am vazut cu ochii mei atunci cand le-am trecut pragul de 2 ori. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Dec 2012 · Report post Colegu aladini sint destui dar nu e cazul aici. Daca nu crezi povestea cu resetarea calculatorului ( suna la volvo brasov,cautal pe dragos si te va lamuri) Share this post Link to post Share on other sites