Posted 9 Dec 2012 · Report post Se pare ca nu ai inteles aluzia lui ADI (Dinoco), o reprezentanta nu sta intr-un singur calculator . Oricum sunt curios tare cu DPF-ul la 1.6d, mai ales ca are incorporat si catalizatorul iar ala e foarte sensibil . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Dec 2012 · Report post Pana la urma tema topicului se refera la anuntul de aici: Chiar sunt curios de rezultate, ca de obicei prin zona prestatorilor nu se umbla cu pupaza... numai sa fie rezultate concludente, nu numai rezolvat efectele. Ca daca e de rezolvat numai efectele fara a trata cauzele... as prefera sa nu primesc feedback pe forum, cu discutii interminabile fara nici o noima. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2012 · Report post Am fost la reprezentanta si mai pot face 60 000 km cu aditivul. Cind o sa am nevoie stiu la cine sa apelez. Numai bine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Dec 2012 · Report post Adica ai completat recent cu aditiv ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Dec 2012 · Report post Pe bune, ti-au spus "mai poti face inca 60,000 km" cu aditivul pe care-l ai acum? Nici macar n-au aproximat? Ce le faci daca da mesaj de completare la 40,000? Vorba aia, asta poate fi cu un an mai devreme decat de asteptai... Depinde daca circuli mult in oras (risc de mers subturat cu consecinta depunerilor mai frecvente in DPF, regenerari incomplete etc.) sau nu, de exemplu. Acolo sunt niste variabile de luat in considerare, iar nivelul de aditiv este relevat cu DICE-ul in unitati (ex. 7/15). La tine cat era? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Dec 2012 · Report post Ai dreptate ,acum nu se termina aditivul la fix 60 000 km. De completet nu am completat cu aditiv de cand am cumparat masina. Daca tot au curatat filtru,am zis sa verific si aditivul ,(vad garantia filtrului nu a picat bine ,daca asa scrie ce sa fac) Sper sa nu fie probleme cu filtru,daca mai face figuri il schimb . O intrebare pt specealisti:bujiile de la s40,se potrivesc la v50 O zi buna Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Dec 2012 · Report post Sper sa nu fie probleme cu filtru,daca mai face figuri il schimb . Zi un Doamne ajuta, mai bine! Cu schimbatul, mai bine mai analizezi si vezi ce ti-am spus noi pe aici ca ai putea face. Stii cat costa unul nou, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Dec 2012 · Report post Ai dreptate ,acum nu se termina aditivul la fix 60 000 km. De completet nu am completat cu aditiv de cand am cumparat masina. Daca tot au curatat filtru,am zis sa verific si aditivul ,(vad garantia filtrului nu a picat bine ,daca asa scrie ce sa fac) Sper sa nu fie probleme cu filtru,daca mai face figuri il schimb . O intrebare pt specealisti:bujiile de la s40,se potrivesc la v50 O zi buna Bujiile merg de pe orice masina cu acel motor 1.6D de PSA, adica toate Volvo-urile P1 (c30, v50, s40, c70II), Ford, Peugeot, Citroen, Mazda, etc. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Dec 2012 · Report post Pt Flaviu : Ce ma amuza pe mine chestiile astea, adica iei masina noua 0 km si nu ai garantie la filtru pt ca vorba aia se numeste FILTRU adica este un consumabil si vine firma Y si spune ca da garantie pt ceva curatat. Este hilar ce a ajuns tara asta, suntem o tara plina de Tom si Jerry . NU am gasit nimic in documentatia Volvo despre curatarea DPF-ului ba mai mult tot acolo in documentatie spune ca aditivul pt DPF tine MAXIM 60.ooo km iar tu spui ca nu ai completat niciodata, sunt curios daca ai avut macar curiozitatea sa vezi daca in "butoiul" ala ai Cerine sau motorina, de asemenea sunt curios daca a stat cineva cu laptopul pe masina ta sa-ti confirme ca regenerarea se face corect, iti pot confirma cativa colegi de forum ca regenerarea se face la peste 600C si ca se opreste atunci cand accelerezi sau depasesti 2500rpm . Pun pariu ca habar nu aveai asta dar te asteptai ca o curatare miraculoasa cu sapun de mure sa rezolve problema, ei bine nu ai rezolvat decat efectele nu si cauza. Nu ma mai mir acum ca "bisnisuri" tip Caritas, FNI au functionat in tara lui Tom si Jerry, daca aleau au functionat cum sa nu mearga "bisnisu" cu magnetii minune ce scad consumul, filtre spalate care tin o viata, etc etc etc . De curiozitate de ce intrebi de bujii ? Sunt arse cumva ? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2012 · Report post Chiar aflasem zilele trecute de cineva care a incercat o curatare a DPF. A fost foarte multumit de ea. A tinut 3100 km, dupa care a intrat motorul in protectie iar, cu toate consecintele care decurg din asta. Acum cauta sa-l anuleze. Cei care au facut curatarea ii dadusera garantie 1 an fara limita de kilometri, iar cand a mers la ei i-au spus ca nici macar nu-i pot da banii inapoi (145 EUR) intrucat "in urma inspectiei" au constatat ca motorul facuse mai multe regenerari incomplete si ca ar fi vina lui ca l-a oprit la regenerare. Toate astea, in Polonia. Desigur, in Romania lucrurile stau mai bine, oamenii sunt mai seriosi si de buna-credinta. Cu totii dam numai de oameni binevoitori si foarte priceputi, gata sa ne ajute neconditionat si orientati inspre a ne rezolva problemele. @Flaviu, Ca sa te elucidezi cu aditivul respectiv odata pentru totdeauna, du-te la cei de la Volvo si roaga-i sa-ti arate pe laptop sau sa-ti listeze rezultatul citirii ADM in privinta nivelului de aditiv. Sau, daca nu la ei, incearca la cineva din zona care are DICE (daca exista). Si eu sunt curios de ce intrebi de bujii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2012 (edited) · Report post Bujiile sunt mega importante la 1.6D fiind folosite atunci cand motorul face regenerare si evident la after-glow, cu bujii defecte imediat infunzi DPF-ul, la fel cu EGR defect, turbo defect, piston cu lipsa compresie din cauza injectorului + multe bube din soft. 1.6D-ul este motorul pt care in fiecare an a aparut cate un update soft la Volvo iar ultimul update este mult mai permisiv la DPF. Edited 12 Dec 2012 by Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2012 · Report post Pe tester a aparut ca este o problema cu bujjile incandescente dar inginerul de la Volvo mi-a spus ca el imi recomanda ca atunci cand apar probleme adica cand nu mai porneste masina sa le schimb si intre timp sa mai merg in ianuarie la un tester. A zis ca aceste bujii cedeaza cam la 300.000km si el nu imi recomanda sa le schimb acum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2012 · Report post Daca inginerul de la VOLVO stie ca ai DPF, nu ti-ar recomanda acest lucru... Daca nu ai DPF, il poti asculta... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2012 · Report post Nici nu stiu in cine sa mai am incredere(ar trebui sa am probleme la pornire?,masina porneste bine,)sau in mers. Care ar fi primele semne ca ma lasa bujiile. Testarul la facut de fiecare data ing dragos. Cred ca vam disperat(ce ziceti trebuie inlocuite bujiile sau nu) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2012 (edited) · Report post Ca o mica informatie fara pret de ceva deosebit,bujiile te ajuta in primul rind sa ai in camera de ardere (interiorul cilindrului) o temperatura mai ridicata pentru a avea o explozie la comprimare a motorinei ,mai completa si pornire usoara pe timp rece.Valorile rezistive ale bujiilor incandescente trebuie sa fie aceleasi(pe cit posibil) ca valoare .Daca ai si DPF... Si uite asa Dar daca ai fost la reprezentanta nu contest ce ti-a zis chiar daca e de comentat sau nu .Ai mers la service atunci asculta parerea lor ,acolo ti-ai facut masina ,ei raspund de ceea ce fac.Informeaza-te si singur mai bine . Nu incurca lucrurile Edited 12 Dec 2012 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2012 · Report post Bujiile le gasesti la 50 - 70 de ron bucata si e recomandat sa le iei aceeasi marca\model, toate 4 daca poti, nu sunt o avere si isi merita toti banii investiti pentru ca din cate ai citit si tu ce au spus colegii mai sus...joaca un rol important. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2012 · Report post Problema e alta, la 1.6D , bujiile se schimba foarte greu si de aceia toti mecanicii fug de raspundere, se pot rupe si raman in chiulasa . Daca acest inginer a spus ca nu conteaza bujiile eu nu-i contest cunostintele, eu sunt economist, asadar mai mult ca sigur bat campii . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2012 · Report post Deci asta era problema multumesc pt lamurire. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Dec 2012 (edited) · Report post eu am intampinat ceva probleme pornire astazi , adica s-a stins martorul de preincalzire si am incercat sa pornesc apoi pauza , am dat ceva mai lung si a pornit . Si totusi nu era frig , acum am incercat cateva porniri dupa stationare si totul pare ok . As putea suspecta bujiile ? Apar pe tester daca au probleme ? Mentionez ca problema de mai sus a aparut dupa o stationare de 40 min , deci masina era calda cred Edited 31 Dec 2012 by wyx99 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2013 · Report post Daca motorul era cald, nu prea ar trebui sa stea aprins martorul pentru incalzirea bujiilor, cred. Mie pe tester mi-a dat cu destul de multa vreme inainte de a cadea definitiv bujiile eroare pe releul de bujii. La prima pornire din zi iti face probleme? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2013 · Report post Porneste bine si la -25c scutura doua trei secunde si e ok( bag motorina -33 c) Cum pot vedea ce bujii am ( firma) vreau sa le schimb si sa curat egr. Doua intrebari.cand e motorol rece apasand frana trepideaza putin ( daca se ridica acul la apa nu mai trepideaza) Si a doua ,cand calc pedala de acceleratie se aude in masina ca un rasuflat. Am schimbat furtunul interculer pt ca era spart,de cand am schimbat furtunul se aude rasuflatu Furtunul e schimbat la volvo . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2013 (edited) · Report post Zilele acestea un amic cu un S40, 1.6 D din 2006 a avut probleme cu DPF-sigur infundat. Nu a tinut cont de niste sfaturi legat de mersul si pe afara din oras din cand in cand, uleiul folosit si multe altele, plus ca are undeva pe la 200 mii de km, nu stiu daca reali???. Solutia care a luat-o a fost sa-l de jos si sa-l trimita la firma aia din Harghita pentru curatare. Parea fosrte incantat de solutie si preturi, garantia oferita, etc! Sa vedem rezultatete ? Asta daca nu cumva o sa o vanda pentru ca saracul s-a cam saturat de problemele intampinate pana acum, cu toate ca are niste regrete legate de masina asta.... Edited 8 Jun 2013 by Dan Untea Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2013 · Report post Eu sunt un pic reticent la curatatul DPF-ului la 1.6D fara taierea acestuia si separarea de catalizator . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2013 (edited) · Report post ...din ce am inteles eu, DPF-ul nu a fost separat de catalizator, a venit curatat si apoi pus pe masina. Cei din Harghita au trimis si aditivul(contra cost) si un furtun pentru completare. Trebuie pusa pe un tester si vedem ce si cum... Edited 12 Jun 2013 by Dan Untea Share this post Link to post Share on other sites