cipilika

se tureaza singura cand vrea ea pana in 5000ture/minut

30 posts in this topic

am un s40 1.8 122cp (pe GPL) si de o bucata de vreme se tureaza singura cand vrea ea si se duce si putin peste 5000

precizez ca am schimbat pe ea urmatoarele :

- corp-clapeta

- motoras pas cu pas,

- bobine,

voi ati mai patit asa ceva? joi am programare la volvo sa vad ce are....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand se tureaza este pe gaz sau pe benzina? Sau nu conteaza pe ce mergi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu conteaza....face la fel pe ambele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate-i mufa de la debitmetru si vezi daca mai face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta nu am incercat

o sa incerc maine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca scoate mufa de la debitmetru se va aprinde check engine

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricum il am aprins acum de cand se tureaza....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi aduc aminte ca si la mine au existat momente din astea dar nu ajungea la 5000 ,si am descoperit ca era din cablu de acceleratie.Ai cumva acceleratie electronica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

acceleratia ii pe cablu...precizez ca cablu de la acceleratie nu ramane blocat..adica pedala sta sus pe zero si acceleratia ii la 5000t/m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalatia de gaz are calculator? Daca are, scoate siguranta sau decupleaza-l si incearca sa folosesti masina pe benzina sa vezi daca mai face! Cat de des se tureaza la un drum de 10 km?

Inca o intrebare: la ralanti se tureaza si nu in mers, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mers pe benzina vreo 20km si tot asa face..in 10km face cel putin de 2-3 ori.... un ciclu de turatie tine vreo 5-10secunde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se tureaza in mers sau la ralanti? Si ai calculator la instalatia de gaz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand nu sunt in viteza se duce pana in 5000 si cand sunt in viteza ma smunceste si se duce pana in vreo 3000-3500

are calculator gpl. am fost la cei de la gpl si nu-i de la gpl.....am mers cu gpl dezactivat si tot asa facea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mers cu gpl dezactivat si tot asa facea.

Nu dezactivat din buton, ci sa tai alimentarea lui de la curent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu initial am crezut ca-i de la gaz....si m-am dus la baieti...am umbla la ea....si au dezactivato ei....si ma pus sa merg 20km si tot asa facea si pe tester la gas nu le dadea nimic eroare....incerc azi sa schimb din nou senzorul de temperatura....si vedem ...oricum maine ajung la volvo si iai trebuie sa imi zica exact

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema rezolvata :)

problema are termostatul si senzorul de temperatura. acum merge de zici ca-i racheta cu reactie....

multumesc lui Midnight Caller pentru sfat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema rezolvata :smile:

problema are termostatul si senzorul de temperatura. acum merge de zici ca-i racheta cu reactie....

Bravo! Dar cum de nu ti-ai dat seama ca termostatul e dus (banuiesc ca nu aveai caldura, nu?)?

Sau aveai caldura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostatul nu avea legatura cu problema lui Cipilika. Senzorul avea. Probabil termostatul era bun, dar daca senzorul indica prost, probabil a zis sa le schimbe pe amandoua daca tot umbla...

Cipilika, la pretul ala la care mi-ai zis ca le-ai luat noi, pot sa pun pariu ca 99% senzorul e FACET sau QH/HQ sai C/I. In oricare din aceste 3 cazuri, nu ii dau mai mult de 6 luni de viata :)

Incearca un HELLA daca vrei sa nu mai ai batai de cap.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. O problema asemanatoare am si eu . La mine cred ca ramane blocat cablul , posibil de la frig(-10 grade).Pedala e sus dar daca o apas zici ca e moarta apesi in gol. Vreo rezolvare ?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

posibil sa fie blocat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-i blocat cablul foloseste cu incredere sprei degripant daca nici asa nu merge altul nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar trebui sa dai acolo langa corp clapeta..

desfaci cablu de acolo si il ridici in sus si dai cu spray cumva sa intre in acel manson de protextie al cablului...

post-3294-0-36933700-1354976855_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am dat acum cu niste spray pe acolo. Sa vedem zilele astea cum se comporta.

Multumesc baieti de sfaturi.

Edited by OvidiuGabriel
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

asteptam raspunsul....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now