Posted 9 Jun 2009 · Report post -e un singur ventilator - atit pentru clima (condensator-sau radiator clima) cit si pentru racirea radiatorului de apa, doua viteze /mica si mare - poate releul merge doar pe viteza mare (pentru apa). Verifica scotind mufa ventilatorului din releu si alimenteaza cu un plus cele 2 fire/vezi daca merge pe turatie mica sau mare.-ar trebui sa-ti porneasca ventilatorul cind dai pe clima, sau cel putin la citeva secunde sa porneasca si sa stea pornit pina opresti clima din nou.-se aude foarte des cum cupleaza/decupleaza compresorul de clima (sau cum spui tu din 2 in 2 sec) - inseamna ca ai putin freon in instalatie, probabil niste pierderi minore. Du-te la incarcat, acolo vezi cit freon iti recupereaza din instalatie, daca tine presiunea, etc.Bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post ms mult pt informatiima miram eu sa fie lipsa asa ceva de pe eaam sa merg acum sa verific cum ai spus tu cu firele si revin cu informatii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post am verificat ventilatorul,merge amindoua treptelecare treapta ar fi pt clima?acum tre sa verific releul de comanda al ventilatoruluisi comanda care vine de la clima la releusa vad de ce nu porneste cind dau drumul la climasper sa nu fie releul defectmai m-am gindit la o treabadk nu am presiunea corecta in instalatie cu a zis Matrixx?si undeva este vreun senzor de presiune si ala nu-i da voie la ventilator sa se invirta degeabama gind si la astaam sa merg mai intii sai fac presiunea la instalatie si pe urma dk nu porneste,verific restulmultumesc mult lui Matrixx care mi-a dat raspunsul si ideea cu verificatul ventilatorului.va tin la curent cu ce am rezolvat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post si mai revin cu inca o intrebaremergeam pe autostrada linistit cu 170 si dintr-o data indicatorul de la km a cazut la 0 si nu mai misca nicicumam verificat toate sigurantele,sunt okstie cineva de la ce ar putea fi?am vb cu persoana de la care am luat masina si a zis ca sa mai intimplat si la ea odata si si-a revenit singuroare ce ce ar fi defect?am verificat continuitatea la firele ce vin din grup,in ceasurile de bord,sunt okam desfacut ceasul de km si am vazut un integrat cam pirlit acoloma gind ca nu ar avea cum sa se prajeasca asa...mai am sa desfac cititorul din grup,sa il verific si ala si dk este ok si ala,pe urma ramine ceasul defectsper sa nu fie ala. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post nu cunosc foarte bine masinutza ta - trebuie sa ai un speed sensor pe undeva - la mine chiar si un senzor de ABS (de pe fata) imi da defectul asta. Nu se "arde" ceasul asa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post cum senzorul de ABS iti da defectul asta?nu mai merge km?si mie cind mi-a cazut acul de la km,am oprit pe banda de urgenta sa ma uit asa putin pe sub ea,am crezut sa-mi fi iesit mufa din grup.cind am atins o anumita viteza sa aprins si becul de la ABS.si acum cind plec normal cu masina de pe loc,la o anumita viteza se aprinde becul la ABS din nou.dar fii atent.dk plec putin mai nervos de pe loc nu se mai aprinde.cred ca vreun senzor este defect.ciudat.sa ibe legatura senzorul cu ceasul de la km? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post ca sa fii sigur, scoate mufele din senzori si masoara cu un ohmetru senzorii fata - trebuie sa aiba aceeasi valoare (stinga/dreapta). Da-i cu putin spray contact acolo si baga-i la loc - vezi daca mai face figuri. Daca spui ca ti s-a aprins si ABS-ul, s-ar putea sa fi localizat problema.La unele masini - da, senzorii ABS de pe fata dau o anumita referinta a vitezei (semnal pentru acul kilometrajului). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post acum ma duc sa-i masorsi revin cu detalii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post La 740 senzorul pentru kilometraj este pe puntea spate, se poate inlocui usor, cred ca si la 960 este la fel, poate fi si de acolo buba. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post am masurat si la unul da 1093 si la celalant 1074care ar fi valoarea corecta?cit tre sa fie?la amindoua?dar ma gindesc ca astia nu ar avea legaturaeu cind am luat masina,statea becul aprins la ABS si am tot cautat defectul si am gasit o siguranta pe un releu bagat sub bord si era arsa,am schimbat-o aia si nu am mai avut probleme cu ABS-ul.si pina sa gasesc siguranta aia,imi aduc aminte ca am scos amindoua mufele de fata da le ABS sa vad dk se stinge sau face ceva si km tot mergeaacum ce sa zicceasul zici ca nu are cum sa defecteze,nu?oare dk incerc cu asta de la 760 se va potrivi la mufe? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post eu mai am si un 760,oare se potrivii senzorii de pe grup?asta 960 are grup din ala blocabil si este cu planetarecred ca am sa le desfac miine sa vad dk se potrivesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post auzi, tie nu-ti da nici un cod de eroare masinutza ? Ca asa, vad ca dibuim cauza si nu gasim defectul 100%... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2009 · Report post nu am bagat-o pe tester sa vad Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2009 · Report post cred ca am gasit problema la kmia uitativa aicihttp://img269.imageshack.us/gal.php?g=sdc10141e.jpgacum eu ma intreb!oare ce a cauzat asta?ceva span cred ca este in grupaltefel nu avea cum sa se deterioreze astfelam sa desfac grupul si sa vad daca este ceva in elPoate imi spune si mie cineva unde pot gasi asa ceva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jun 2009 · Report post am desfacut si grupulam constatat ca pe unul din pinioanele{sateliti},mai are o coroana foarte mica,care ea actioneaza alta piesa,nu stiu exact ce face acea piesa,dar cred ca aia este pt a bloca grupul atunci cind patinezi.coroana acea mica are citiva dinti lipsa de pe ea si nu este numai intr-un loc,este in mai multe.intr-un loc are doar un dinte lipsa,in alt loc are 2 sau 3 lipsa,se vede ca sunt rupti.si acei dinti sigur a cauza distrugerea senzorului.acum eu ma gindeam sa anulez acea coroana mica de tot,cu toate ca nu mai imi blocheaza grupul atunci cind patinez.eu zic ca este mai bine sa patinez decit sa-mi distruga senzorul mereu.ca daca sau rupt citiva dinti,se vor mai rupe.ce mai este ciudat,ca nu am gasit dinti lipsa.oare ia tocat intre pinioane de tot?stie cineva exact ce face acea coroana? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jun 2009 · Report post asa am facutam anulat blocajul la grupam anulat piesa aia ce o invirtea coroana aia micaasa sunt sigur ca nu se mai rupe nici un dinte si nu mai imi distruge senzorulacum o sa mai dureze pina ce o sa le pun la locvreau sa-i schimb tot ce are bucsi pe spate,tot este desfacuta toata.poate imi spune-ti si mie unde gasesc senzorul ala!si daca stiti cum as putea sa o mai ridic de spate putin?am incercat cu inaltatoare,nu se cunoaste nik.se poate pune alte arcuri mai tari? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jul 2009 · Report post ma apropii de sfirsit cu revizia la msina,am terminat si cu arcurile spate,le-am inlocuit cu unele mai groase si masina sta foarte bine cu ele.pina acuminlocuit bucsi grup = 720 lei inlocuit bucsi suspensie = 400 leimai am speed senzor si valva reglare presiune si termin.astept sa gasesc speed senzor SH,nou este f scump.755 lei si sunt cu bugetul la pamint.nu stie nimeni ceva volvo la dezmembrari prin Prahova?la un 940 am vazut speed senzorul,este exact ca al meu.din pacate,nu este pt dezmembrat,este de vinzarepoate si pe alte modele sau mai pus la felasa arata arcurile care le-am puscele suptiri sunt originale.http://img139.imageshack.us/img139/4468/sdc10191l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jul 2009 · Report post Cum ti-am spus si pe messenger astea sunt arcuri de Mercedes cobra sau w126 de fata . Pt spate sunt fff dure Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2009 · Report post stie cineva ce presiune trebui sa am in rampa de benzina?motorul este de 2.0 turbo 16 valve. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2009 · Report post dupa cum stiti,masina nu am reusit sa o inscriu.in plus am gasit inca un 960 inscris,decit ca are motorul de 3.0 si in plus nici nu functioneaza bine.are mari probleme.ce ma sfatuiti sa fac?pot sa pun motorul meu pe ea?al meu fiind de 2.0.sau sa fac mai intii o recarosare,identificare si apoi sa schimb motorul?sau pot folosi doar actele de la aia inscrisa,pt a o inmatricula pe a mea.problema ar mai fi ca masina inmatriculata este de culoare gri,iar a mea este neagra. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2009 · Report post am probleme cu knock sensor.am masurat senzori,nu da absolut nik pe aparat si dupa cite am vazut,tre sa dea intre pinul 1 si masa,aprox 1 M ohm.la mine nu da nik.are cineva la indemina unul,sau a mai masurat cineva?ca ma disperat masina asta.consuma f mult si imi afuma bujiile foarte rau.la max 35 km,tre curatate sau schimbate.mentionez ca,cu bujii noi,functioneaza foarte bine,indiferent de temperatura motorului.masina este 960,mot 3 .0,24 valve din 92. Share this post Link to post Share on other sites