icristi

Curea alternator

85 posts in this topic

Salut,

tocmai ce s-a rupt cureaua de la alternator, dupa 2 ani de functionare. Cred ca e mana chinezeasca la mijloc. :confused2:

asadar trebuie sa o inlocuiesc. Ma poate ajuta cineva cu un cod/pret/furnizor rapid? (S60, D5, 205CP)

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Da-mi te rog pe PM o serie de sasiu si te ajut !

Multumesc !

Galaxy S on IceCream Sandwich

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi, cureaua de alternator se inlocuieste la 45.ooo km, tu cati km ai ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce faci cu garantia daca ai sarit de 45.000 km ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca nu i-a facut ?

Asa se pot lua in continuare si reviziile, daca le-a facut sau nu la timp.

Hai sa vedem ce zice icristi si pe urma ne contram pe kilometri, revizii si garantie.

In fond, el a cerut doar un pret, poate nu e interesat de alte lucruri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am 47.000, revizia de un an a fost la 23.000, garantia tocmai s-a terminat. Trebuia sa merg la revizia de 2 ani, dar nu am avut timp, am amanat-o pentru ianuarie. Totusi,nu stiam ca trebuie inlocuita la 45.000, care ar fi explicatia pentru acest interval? La S40 are 7ani si 150.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragule pune mana si cauta ca am tot postat, parca ti-am explicat azi la telefon DAR vad ca tot cauti explicatii in scris, cauta in continuare :D

Sa inteleg ca ai rezolvat pana la urma .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragule pune mana si cauta ca am tot postat, parca ti-am explicat azi la telefon DAR vad ca tot cauti explicatii in scris, cauta in continuare :D

Sa inteleg ca ai rezolvat pana la urma .

am postat inainte sa vorbim! maine o schimb, momentan sunt cu camioneta (tractiune spate = senzatii tari)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost cu masina pe la service-ul din Bucuresti ( nu facem reclama) si mi-au spus ca ar trebui sa inlocuiesc intinzatorul de la cureaua de accesorii pentru ca face un zgomot la pornire, si impreuna cu el bineinteles si cureaua. Am intrebat cat costa si.... ce sa vezi?

''...pana in 2000 de lei, cu tot cu manopera''!

Asa ca am sapat putin pe e-bay si am luat cureaua si intinzatorul cu 35 de Euro (bineinteles originale Volvo).

Cat o costa manopera ? :confused2:

111052243062_1.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ca am sapat putin pe e-bay si am luat cureaua si intinzatorul cu 35 de Euro (bineinteles originale Volvo).

Salut,

De unde de pe ebay? Link, ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Incearca la serivice-ul asta: http://www.gieuroservice.ro/

Eu mi-am facut distributia la ei si s-au miscat foarte bine

Au si recomandare pe forum.

Cureaua e pentru modelul nou sau vechi. Vad ca ai doua S60-uri in semnatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am vazut ca ai postat la modelul nou. Scuze pentru intrebarea la care oricum nu am pus semnul intrebarii.

Vorbeste cu cei de acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care 2 S60-uri ? Sigur nu are un S40 si un S60 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi hi, pare'se ca dorm :P. Gresii scuze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
post-263-0-91060400-1376431800_thumb.jpg... dupa inca 10.000 Km, cureaua s-a rupt din nou. E adevarat ca in decembrie am pus o curea ieftina, ce-am gasit cel mai rapid, dar ce ma pune pe ganduri este faptul ca am constatat astazi ca si carcasa alternatorului este fisurata!!! Care sa fie cauza? O fi si asta ''made in China''? Rola de la intinzator si alternatorul se invart usor, am observat totusi ca intinzatorul are o mica vibratie. Voi inlocui cureaua si intinzatorul cu kitul original cumparat in mai, dar pe care nu il aveam la indemana azi. Stie cineva codul alternatorului ? (imi trebuie doar carcasa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatorul ala s-a rupt sigur de la trepidatii.

Ar trebui sa verifici atent ce piesa produce trepidatiile pana nu strici si alte parti ale masinii.

Nu cred ca are treaba cu made in china ci cu ceva care il "streseaza"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg daca ai pus kit-ul updatat sau daca asta cumparat de pe ebay e tipul nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot vorbiti de curele, poate ma ajutati si pe mine. v40 1,6 16v cureaua de distributie are deja 90.000 parcursi. ce sa fac sa o schimb? ma tot iau dupa unu si altu' (mecanici de cartier) sa o schimb la 120.000 dar parca nu as vrea sa sa ma joc cu distributia. mai ales ca merg foarte mult pe autostrazi si banuiesc ca daca se rupe cureaua in mers la 120-140 km/h se cam duce naibii motorul. tin sa precizez ca sunt afon la mecanica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce tip nou mai Adi? E acelasi tip din 2009 pana in 2011. Dupa 2011 este modelul nou, la motorul de 215CP .

Modelul nou arata asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg daca ai pus kit-ul updatat sau daca asta cumparat de pe ebay e tipul nou.

am cumparat exact ce era pe masina din fabrica, adica tipul vechi. Cel nou se potriveste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am schimbat cureaua de la alternator la S60 D3 din 2011 si a fost 300 lei la Volvo Cluj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faza amuzanta e alta, exista masini la care auxiliara a trecut de 90.ooo km si nu s-a rupt. Chiar noroc au unii .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now