Shogun

Montare xenon Volvo V50

66 posts in this topic

Atunci nu ai auto-leveling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil la acea rotita se refera cand spune autoleveling :D

Daca are si spalator far eu zic ca atunci se merita un xenon bun.Intradevar la S40/V50 fara xenon sau minim nightbreaker/nightvision mergi orbeste.

:) Stiu foarte bine ce inseamna auto-leveling....La S40 am din fabrica asa ca....:) Acea rotita de reglaj faruri nu e "auto-leveling " ci "manual light leveling".

Din pacate, n-am spalator pe far, deci cu atat mai mult m-ar ajuta niste xenoane. :)

Atunci nu ai auto-leveling.

:D Corect, n-am la V50. La S40 si la X3 am.....am incurcat masinile....Sorry!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-ai hotarat la un kit anume ? Si eu caut sa montez , as pune 35 W 4300 K. Pe piata exista de la 130 la 300 ron . Slim etc etc . presupun ca cele mai scumpe sunt ceva mai bune si m-ar putea scuti de probleme . Teoretic . Nu prea am inteles ce e cu motorasul de la stergatoare si cum se repara exact in caz de probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-ai hotarat la un kit anume ? Si eu caut sa montez , as pune 35 W 4300 K. Pe piata exista de la 130 la 300 ron . Slim etc etc . presupun ca cele mai scumpe sunt ceva mai bune si m-ar putea scuti de probleme . Teoretic . Nu prea am inteles ce e cu motorasul de la stergatoare si cum se repara exact in caz de probleme

Cele de 130 lei iti vor arde motorasul de stergatoare, iar cele slim iti vor da eroare de bec ars (in proportie de 90%). Motorasul nu se arde in sine, cine o piesa in electronica. Il poate repara Bogdan G si costa undeva la 50 euro (insa nu o lua de buna, ca nu sunt sigur. Parca asa am prins eu o idee.) Oricum sa nu dai banii pe Philips, Siemens sau Bosch, pentru ca nu exista asa ceva. Toate sunt facute in china si o sa platesti doar o eticheta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorasul de stergatoare ars este cea mai mica problema, problema mai mare este ca am avut 2 masini la care din cauza xenonului AM s-a ars si CEM-ul .

Pt V50 este nevoie de un balast de xenon care sa consume putin la pornire, exact ca balastul OEM, iar asa ceva gasesti cu greu in RO pt ca aici se aduc numai gunoaie, ca idee o astfel de instalatie costa in China 60$ iar cu tot cu transport sari de 300 lei, deci la vanzare o astfel de instalatie ajunge la 450 lei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cam cat ar trebui sa fie consumul la pornire?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am gasit la cineva o instalatie la 400 ron fara montaj , am mai luat de la el si nu am avut probleme , evident e vb de alte masini, daca totusi e vreo specificatie tehnica pe care ar trebui sa o aiba acel balast pt V50 postati si aici va rog ca sa cumpar ce trebuie .Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am pus la mine 2 becuri d2s 35w din comert , japan , 50 lei bucata , mi le-am shimbat singur e foarte usor , la v50 iasa farul complet afara , merg fara probleme , doar nu eram nebun sa dau 400 lei pe un bec original ; ..rezultatul e acelasi credeti-ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici vorbim de xenon after-market,nu despre cel OEM.

Sa ne spui si noua cat te tin cele din comert,comparativ cu cele originale ;)

Sent from Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele aftermarket tin cam 1 an, dar la 100 de lei perechea sa tot schimbi 8 seturi pana ajungi la valoarea celor OEM, care nu tin 7-8 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trecand peste toate fobiile, asta am montat. Pe doua V50 deja. La una din Mai 2012, 30.000k parcursi, la a doua de o saptamana. Becuri de 5000k respectiv 6000k. Nici o eroare in bord, nici o problema (poate sunt eu norocos :) ). Si nu merg cu ele stinse nicioadata (nici nu as avea cum :P). Cu tot cu montare, cam 450 lei. Cat despre efect - in comparatie cu un X1 nou, puse una langa alta, cam aceeasi acoperire pe sosea.

PS - la ambele masini am spalatoare faruri, la prima instalate de mine (vezi DIY) si la a doua din fabrica. La setul al doilea a disparut povestea cu Philips, dar a ramas Lambo-ul ;)

post-4071-0-65266600-1358061838_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-ai hotarat la un kit anume ? Si eu caut sa montez , as pune 35 W 4300 K. Pe piata exista de la 130 la 300 ron . Slim etc etc . presupun ca cele mai scumpe sunt ceva mai bune si m-ar putea scuti de probleme . Teoretic . Nu prea am inteles ce e cu motorasul de la stergatoare si cum se repara exact in caz de probleme

Inca nu m-am hotarat. Mai astept reactii si comentarii. Toate cele de pana acum pro sau contra, sunt obiective, judecate prin prisma celor care au facut o astfel de modificare. Inca nu am vazut o diferenta mare intre "pro" sau "contra" inca.....

Pe de alta parte, asa cum a scris si Bogdan, incerc sa caut un kit cat mai aproape de "original 100%"...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iote Asta - chiar ieftin!

Mie becul de 5000k, comparat cu cel de pe BMW X1 din fabrica, mi s-a parut cel mai aproape. Oricum becurile se pot schimba dupa dorinta, odata montate balasturie. Se gasesc separat, si sunt destul de ieftine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,ref acest topic doresc sa adaug o problema similara dar nu la un Volvo .

Pt modelul A6 fab 2007 aceeasi problema este se arde motorasul de la stergatoare (comunicat de reprezentanta ) sau eu am patit sa-mi dea eroare de senzor airbag.Pana si-au dat seama prostii de la Porsche N ,am cumparat 2 bucati senzor airbag + manopera ,intr-un final sa ma intrebe daca am xenoane after market!Problema o rezolvi cu o siguranta care costa 10 lei si te tine cam o luna ,sau cu droser special pt erori care costa 200 ron 2 buc .De doi ani merg cu aceste drosere si nu am probleme .

Pt astfel de drosere pt. Buc pe bl Barbu Vacarescu este Tarek 0744555000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarek vinde exact ce ai vazut mai sus ca am pus eu, si ia 500 lei cu montaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarek vinde exact ce ai vazut mai sus ca am pus eu, si ia 500 lei cu montaj.

Si eu le-am vandut cu 350 lei, cu tot cu montaj :thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu m-am referit doar la modulele respective 200 ron + 150 ron un xenon china 350 ,asta pt cei ce vor sa se carpeasca,iar ce ai pus tu jos palaria ..Eu am pus tot Philips si tot au dat eroare 3000 e xenon reprezentanta asa m-a dus 200 +400.600 ron .Este scump in piese si accesorii Tarek,sunt curios modulele daca se gasesc mai ieftin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu m-am referit doar la modulele respective 200 ron + 150 ron un xenon china 350 ,asta pt cei ce vor sa se carpeasca,iar ce ai pus tu jos palaria ..Eu am pus tot Philips si tot au dat eroare 3000 e xenon reprezentanta asa m-a dus 200 +400.600 ron .Este scump in piese si accesorii Tarek,sunt curios modulele daca se gasesc mai ieftin?

Despre ce module vorbesti? Drosere canbus pro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda. Nici eu nu imi dau seama la ce module te referi. Kitul respectiv (500 la neneaca precizat de tine - care mai este si mare povestitor si ti-a servit probabil o poveste cu module - , 200 pe okazii + montaj, 350 cu montaj la altii ;) ) este format din doua balasturi (drosere) si doua becuri. Atat. Daca becurile se pot schimba dupa cum doresti, balasturile sunt cele care dau sau nu erori, care ard sau nu chestiuni prin electrica masinii. Tie ti-a schimbat, mai mult ca sigur, balasturile. Asta daca nu ti-a montat niste condensatoare, ceva :P. Cat despre "reprezentanta", iar nu inteleg la ce te referi. Schimbat farurile cu totul si pus xenon de fabrica, retorfit? Costa cat o masina mai ieftina :P

Can-bus inseamna ca sunt (teoretic) facute pentru pacalit eroarea de bec ars. Singurul motiv pentru care am prezentat acest kit este experienta personala cu el. Fara erori, si functional dupa 30.000 km, pe V50 (cum zice topicul). Motive pentru care am montat acelasi model si pe a doua V50.

Ceea ce trebuie insa inteles de la inceput este ca acestea sunt toate oricum niste chinezarii, ca scrie pe ele Philips sau Siemens abuziv, fara nici o legatura cu respectivele firme, ca pot sa spuna ca sunt "can-bus" si sa ti se aprinda bordul ca un pom de craciun, ca pana la urma tot cum iti este norocul. Eu am in portbagaj oricum un balast de rezerva si un set de becuri. Adica aproape inca un kit. Just in case .

PS - cu kitul montat si spalatoarele de faruri din fabrica, masina a trecut RAR-ul pentru inmatriculare cu brio. Nu a comentat nimeni.

Edited by Mihaipg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stapane, stapane, ia si-un CEM cu tine ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol mihai... masinile trec rarul si cu teava de esapament sparta si frana la 10-20%, etc.am vazut eu cand stateam la coada.

si tie ti a fost frica ca daca ai xenon aftermarket nu treceai ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca imi era frica, nu le puneam inainte. La RAR-ul din Bucuresti, cel putin, stiu mai multi care s-au dus frumusel sa isi puna halogenele la loc. Fara lupa, fara spalatoare de faruri (si fara autoleveling dar asta asa..intre noi... ). La Giurgiu insa, treci si cu caruta pe post de masina. Cat despre CEM - daca pica, o dau cadou :P

Edited by Mihaipg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu denumirea cutiutelor negre(module,rezistente, can-bus) si nu-i fac reclama lui Tarek ,am specificat doar de ,,module" sau cum s-or numi ele.Au fost, sunt si sperin continuare sa fie folositoare ....Am informat lume referitor erori in bord,frate aici chiar trebuie sa dezbati fiecare cuvintel in parte ...Iar referitor pret xenon audi da 3000 e si include : faruri cu lupa,becuri cu drosare,instalatie la porsche firma de cacaoooo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbim de Volvo, nu de Audi. Am explicat (cred eu) in ce consta kit-ul respectiv. Tocmai ca sa se evite confuziile (da, dezbatem si cuvintelele, ca sa nu ne facem de ras sau sa fim pacaliti cand mergem si le cerem). Chill.

PS - Daca costa 3000 lei la Volvo, eu personal imi montam. Am dat 1000 numai pentru schimbat limba ... Dar tare cred ca este vorba de valuta, nu de leuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a ars si mie becul pe stanga dupa aproape 3ani(aprox 45k km).Inca nu stiu daca sa schimb instalatia cu totul sau doar becul/becurile.Erau de 6000k si acum ma batea gandu sa caut de 4300k.Pt drumurile noastre cam care se merita?

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now