m7an9u

Volvo v50 an 2005 2.0 hdi 136cp , scos cablu injector ,acum nu mai porneste

79 posts in this topic

Buna ,

Pe scurt am facut o tampenie,am scos cablul unui injector in timp ce motorul mergea , motorul a inceput sa mearga in 3 inj ,am bagat cablul la loc dar degeaba , am scos cablul urmatorului inj. motorul s-a oprit , masina nu mai porneste acum ,la tester imi spune : eroare 301-control module ,faulty software check sum ECM.

Eroarea nu se poate sterge , sigurantele le-am verificat toate sunt ok , va rog sa ma ajutati chiar daca mi-am facut-o cu mana mea !!! :crybaby: :crybaby:

post-4045-0-57170600-1355869854_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niciodata nu se scoate mufa de la un injector cand ai contactul pus sau merge motorul la motorul 2.0 HDI . Acest motor are injectoare piezo-electrice iar daca scoti mufa acel circuit este anulat de catre calculator . Evident ca tu ai scos si mufa de la ECM sau borna de la baterie dupa ce ai patit asta iar acest lucru a dus la coruperea softului din ECM .

Trebuie mers la reprezentanta Volvo si incarcat softul in ECM .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci doar la Volvo ?

Da am luat borna in speranta stergerii avariei .

Multumesc Frumos .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai la Volvo .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane imi spune cineva ca posibil sa fi ars ECM-ul , ma rog componente din el , in acest caz ar trebui unul nou , sau un ECM din shrot resoftat , sau na , pus la parametri masinii mele ar merge . Programarea la volvo am primit-o pe 3 ianuarie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca era ars ECM-ul nu mai genera nici un cod de eroare si nu puteai comunica cu el .

Mergi la Volvo si se rezolva problema cum ti-am spus eu mai sus .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la o diagnoza si mi-au spus ca ecu este dus . Am cumparat unul la mana a doua l-am dus la un atelier de electronica http://www.powertronica.com/ l-au reprogramat pe cel cumparat de mine si ... schimbare ,adica ma lasa sa pornesc masina dar nu porneste , este ca si cand nu ar avea motorina si primesc urmatoarele coduri de eroare , la diagnoza motorului : C301 ; 2269 ; 0380 , iar la o diagnoza a ecu imi ies codurile : 3A00 si E001 .

Maine am programare la volvo sa vedem ce-mi spun acolo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atatea belele doar pt ca ai scos mufa? Mi a scos si mie o data un mecanic. A trebuit sa tractez masina la tester. Dupa ce mi a dat stergere erori a mers ca unsa. Nu ma intrebati cat l am înjurat pe mecanic..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu dupa ce am scos mufa am reintrodus-o in timp ce motorul mergea ,aici a fost buba ,daca opream motorul si bagam mufa nu se intampla nimic,dupa care eu am scos si borna de la baterie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles. Eu nu mai stiu cum am făcut.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am fost la volvo , la reprezentanta din Castellon(Spania) nu vroiau sa-mi faca test la masina daca au umblat alte ateliere de electronica la ecu , dupa multe insistente au acceptat masina in atelier , dupa ceva vreme mi-au spus ca trebuie reincarcat softul pe ecu ca masina mea nu il recunoaste pe cel care il are acum , zis si facut , maine astept sa vad ce vor rezolva , sper sa o pot porni din nou .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adică fix ce a zis BogdanG

Samsung Galaxy S on JellyBean

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da a spus sa merg la Volvo , doar ca schimbasem deja ecm-ul din cauza unor componente care s-au stricat , si acum este acolo pentru unele ,,retusari'' care nu se pot face decat la volvo .

Si am amanat mersul la volvo din cauza ca aici ora este la 70€ .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate te-au ars, codul ECM-C301 insemna ca ECM-ul si-a pierdut sincronizarea cu CEM-ul, pur si simplu si-a pierdut codul pin.

Rezolvarea era ce am scris eu mai sus, ECM RELOAD si mergea masina .

Calculatorul tau original nu este defect asta e o mistocareala spusa de "meseriasii" la care ai fost .

Ba mai mult daca ma ascultai si mergeai la Volvo si rezolvai problema mult mai elegant, acum ai un calculator in care s-a umblat si la o ploaie mai mare risti sa se arda pt ca sunt sigur ca nu a fost bine curatat si etansat cu silicon .

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate nu pot sa zic nimic , dar a fost prea tarziu cand mi-am dat seama . Acum vin de la volvo mi-au facut ECM DIESEL RELOAD . Dar mi-au spus ca s-a ars senzorul de la arborele motor si de aceea nu-mi porneste , si deoarece am filtrul de motorina foarte murdar si trebuie schimbat . Nu mai stiu ce sa cred .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate te-au ars, codul ECM-C301 insemna ca ECM-ul si-a pierdut sincronizarea cu CEM-ul, pur si simplu si-a pierdut codul pin.

Rezolvarea era ce am scris eu mai sus, ECM RELOAD si mergea masina .

Calculatorul tau original nu este defect asta e o mistocareala spusa de "meseriasii" la care ai fost .

Ba mai mult daca ma ascultai si mergeai la Volvo si rezolvai problema mult mai elegant, acum ai un calculator in care s-a umblat si la o ploaie mai mare risti sa se arda pt ca sunt sigur ca nu a fost bine curatat si etansat cu silicon .

Acum dupa incarcarea softului masina vrea sa porneasca dar ceva nu o lasa, ca si cand nu ar avea motorina , mi-au spus ca este senzorul de la arborele cotit , poate sa fie asta problema Bogdane ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca da eroare pe acel senzor este posibil, la 2.0D am intalnit mai multe cu probleme la senzorul rpm .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat senzorul insa eroarea persista (ecm - 0341) , am schimbat filtrul de motorina ca una din eroari spunea asta (ecm- 2269 Fuel system . Faulty signal .) , ceva de apa in sistem , am scos tot aerul din instalatia diesel si tot nu porneste , si inca o eroare pe langa cele doua amintite :

-ecm- 0380 Releu de bujii semnal defectos .

Insa in rest totul e ok nu pot sa-mi dau seama de ce nu porneste . Nu mai stiu ce sa fac .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si "volvo" ce zice? Ori fi ca cei de la Lleida ca am fost la ei si mai rau au facut, am mai si platit.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si "volvo" ce zice? Ori fi ca cei de la Lleida ca am fost la ei si mai rau au facut, am mai si platit.

Pai Marius, ei mi-au spus sa schimb filtrul de motorina ,un furtun de la filtru (pe care l-am rezolvat eu )si senzor arbol levas , zis si facut,dar le-am schimbat eu pt . ca ei imi cereau 550€ sa le cumpar de la ei si montate tot la ei ,iti dai seama ca era enorm .Am cumparat senzorul cu 22€ nou si filtrul cu 18€ man.Pentru resoftarea ecu si diagnoza mi-au luat 220€ am zis ca nu e exagerat , dar stii tu prea bine ca spaniolii nu sunt nici electricieni buni nici mecanici , cel putin astia de prin reprezentante sunt paraleli , din experienta mea , cel putin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, stiu sunt praf mai ales la volvo ca nu au prea multe, dar sa revenim, dupa ce ai schimbat tot ce au zis ei si nu pleaca, ce mai zic asta te intrebam. Din pacate cred ca esti la mana lor. Cum vad eu, este buba la electrica, electronica asa ca daca @Bogdan G tace e cam naspa, nu vad cum poti fi ajutat sau cel putin eu nu stiu.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, stiu sunt praf mai ales la volvo ca nu au prea multe, dar sa revenim, dupa ce ai schimbat tot ce au zis ei si nu pleaca, ce mai zic asta te intrebam. Din pacate cred ca esti la mana lor. Cum vad eu, este buba la electrica, electronica asa ca daca @Bogdan G tace e cam naspa, nu vad cum poti fi ajutat sau cel putin eu nu stiu.

Dupa diagnoza si antecalculatia(presupuesto) de 550€ am scos-o de la ei , si mi-am montat eu senzorul si restul asa ca acum stau pe tusha si astept raspunsuri de la voi ,de la altii ...

Vad si eu ca e cam naspa da ce sa fac , tu ce ai patit cu astia de la volvo din Spania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

-ecm- 0380 Releu de bujii semnal defectos .

http://www.permoveo....vo/Default.aspx

...si am mai gasit cateva informatii.

Autodata zice: - Glow plugs, circuit A malfunction; possible cause: wiring, glow plug relay, fuse, glow plugs, ECM

http://www.bba-reman...opic123954.aspx

PS: incearca sa schimbi releul

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat senzorul insa eroarea persista (ecm - 0341) , am schimbat filtrul de motorina ca una din eroari spunea asta (ecm- 2269 Fuel system . Faulty signal .) , ceva de apa in sistem , am scos tot aerul din instalatia diesel si tot nu porneste , si inca o eroare pe langa cele doua amintite :

-ecm- 0380 Releu de bujii semnal defectos .

Insa in rest totul e ok nu pot sa-mi dau seama de ce nu porneste . Nu mai stiu ce sa fac .

Povestea este ca nu ai fost din prima unde trebuie si cum ai fost sfatuit aci pe forum ,sa iti faca reload la ECM.Odata ce ai scos mufa de la injector si ECM-ul a prins o "scama" si ti s-a alterat continutul din eeprom ECM si drept urmare era nevoie sa ti-l rescrie conform Vin-ul corespunzator masinii.

De aici pina la a gasi alte bube si sa cumperi piese inutil este cale lunga si mai cu seama ca nu te pricepi tehnic ai fost lucrat frumos iar daca nu ai stat linga masina cine mai stie ce si cum.Deh si spaniolii tot latini sint.

Daca vrei solutii aci pe forum cind tu ai dat citeva sute de E si nu iti merge este cam nu stiu cum.Nu ca am duce lipsa de idei dar aici sint cam gratis sfaturile iar daca primesti sfaturi si nu le urmezi si faci tocmai cum iti este mai convenabil atunci dai inainte.Fara suparare.Eu iti doresc sa iti rezolvi problema iar cele spuse de mine sa le iei pe un ton calm.

Numai bine.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povestea este ca nu ai fost din prima unde trebuie si cum ai fost sfatuit aci pe forum ,sa iti faca reload la ECM.Odata ce ai scos mufa de la injector si ECM-ul a prins o "scama" si ti s-a alterat continutul din eeprom ECM si drept urmare era nevoie sa ti-l rescrie conform Vin-ul corespunzator masinii.

De aici pina la a gasi alte bube si sa cumperi piese inutil este cale lunga si mai cu seama ca nu te pricepi tehnic ai fost lucrat frumos iar daca nu ai stat linga masina cine mai stie ce si cum.Deh si spaniolii tot latini sint.

Daca vrei solutii aci pe forum cind tu ai dat citeva sute de E si nu iti merge este cam nu stiu cum.Nu ca am duce lipsa de idei dar aici sint cam gratis sfaturile iar daca primesti sfaturi si nu le urmezi si faci tocmai cum iti este mai convenabil atunci dai inainte.Fara suparare.Eu iti doresc sa iti rezolvi problema iar cele spuse de mine sa le iei pe un ton calm.

Numai bine.

Cred ca atunci cand esti bolnav vrei sa auzi mai multe pareri referitoare la diagnosticul tau , exact asa este si cu o defectiune , eu nu cunosteam potentialul lui Bogdan G. , da am muscat-o ,dar am facut-o pe banii mei , ce pot sa zic toti gresim , acum ma intereseaza un ajutor la problema daca se poate , daca nu ... nu si asta este , oricum multumesc.

http://www.permoveo....vo/Default.aspx

...si am mai gasit cateva informatii.

Autodata zice: - Glow plugs, circuit A malfunction; possible cause: wiring, glow plug relay, fuse, glow plugs, ECM

http://www.bba-reman...opic123954.aspx

PS: incearca sa schimbi releul

Am sa incerc si cu releul.Multumesc.

Cred ca atunci cand esti bolnav vrei sa auzi mai multe pareri referitoare la diagnosticul tau , exact asa este si cu o defectiune , eu nu cunosteam potentialul lui Bogdan G. , da am muscat-o ,dar am facut-o pe banii mei , ce pot sa zic toti gresim , acum ma intereseaza un ajutor la problema daca se poate , daca nu ... nu si asta este , oricum multumesc.

Am sa incerc si cu releul.Multumesc.

Dar ma intreb , nu stiu ,daca releul ar fi ars s-ar mai aprinde becul de la bujii in bord ? La mine se aprinde .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now