m7an9u

Volvo v50 an 2005 2.0 hdi 136cp , scos cablu injector ,acum nu mai porneste

79 posts in this topic

Am reușit sa fac un test cu autocom-ul din nou si, meseriașul respectiv m-a speriat ca s-a ars canalul din ecm si ca trebuie sa ii duc masina la el la garaj sa facă nu știu ce teste si sa trimită injectoarele la București la verificare. Numai înțeleg nimic, ce treaba au injectoarele dacă a fost scoasă o singura mufa??sincer nu am mare încredere in el pentru ca a mai avut antecedente de a păcăli si alți prieteni. In exprimare a fost foarte vehement ca foarte greu se mai repara si cu multe teste efectuate de el! Voi ce ziceți? Am sunat si la Volvo si mi-au zis sa o aduc la ei ca nu îmi pot da niciun detaliu despre defect. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menționez ca masina asta de când o am, are 3 injectoare de clasa 4 si unul de clasa 5. Motivul pentru care a fost scoasă mufa este pentru a verifica pt ca in momentul in care ajungeam la 2.000 ture incepeau sa tacane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca incepeau sa tacane s-a uitat cineva pe valori reale la presiunea din rampa ? Poate era defect senzorul din rampa sau regulatorul de pe pompa si iti facea suprapresiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, pentru ca nu am știut pe ce sistem este injecția de la Volvo! Am crezut ca e asemănătoare cu cea de la Delphi, vw in care nu e o problema sa scoți mufa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now