Posted 24 Dec 2012 · Report post salutare la toti colegii, am o mica sau mare problema cu un volvo s60 2002, d5, 2,4. porneste dupa 5-7 secunde in rece sau cald. va multumesc anticipat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Dec 2012 (edited) · Report post Verifica pentrun inceput bujiile !!! Edited 24 Dec 2012 by DANY Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Dec 2012 · Report post Verifica pentrun inceput bujiile !!! Daca ar fi de la bujii, ar porni mai greu la rece, nu si cand este motorul cald. Debitmetrul este curat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Dec 2012 · Report post acum o sa-l verific si o sa revin, va multumesc si va doresc sarbatori fericite la toti colegii daca ma mai puteti informa si de alt lucru care las putea informa as fi foarte recunoscator Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Dec 2012 · Report post Fara un tester este cam dificil.Poate fi si presiunea prea mica in rampa sau injectoare mai obosite,vreun senzor "defectuos" pe linia de alimentare cu motorina dupa pompa de inalta.Hai ca daca merge acum ,ii dai de cap sigur ,dupa sarbatori. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 (edited) · Report post E ceva pe alimentare, cred, presiune mica in rampa, dupa ce porneste merge totul normal, nu-mi da nici erori, asta ma doare mai tare. L-am bagat pe un tester ( nu era ceva prea performant) si nu dadea nici o eroare, nici la bord nu da erori, e ceva foarte curios, sunt si eu forte curios sa-i dau de buba. N-am mai auzit asa ceva. Ma gandeam colegilor la supapa aia de reglaj de presiune(Fuel Pressure Regulator), dar nu am alta momentan ca sa o schimb. O sa incerc sai dau de defectiune si am sa revin cu alte informatii. Daca mai aveti si alte posibile defectiuni care le-as putea incerca. Va doresc sarbatori fericite si cu multa distractie si fericire. Edited 25 Dec 2012 by iulian dar Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 · Report post Daca problema este alimentarea cu motorina atunci trebuie sa ai cod de eroare, nu te apuca de schimbat piese daca tu nu ai un cod de eroare . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Dec 2012 · Report post Am incercat si eu Bogdane sa vad coduri, erori sau ceva de ce sa ma leg, dar nu am gasit nimic si nu am mai auzit de asa ceva. E ceva curios, dar sa sper ca o sa descopar ca deja mii naspa sa nu gasesc nimic dar sa nu porneasca. Asta mia facut masina dintro data nu in timp, ca sa pot da vina si pe injectoare. Va multumesc colegilor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Dec 2012 · Report post Inseamna ca este o problema electrica, cel mai probabil din fire sau mai rau din ECM .Am mai avut probleme asemanatoare la cateva D5-uri vechi si era de la ECM . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Dec 2012 · Report post Va multumesc colegilor de sfaturile date. A fost ceva mai simplu dar tot asa de curios. A fost de la filtru de motorina. Am schimbat filtru si pe moment vad ca merge bine, porneste bine in rece si in cald. Nu stiu ce spuneti voi dar nu mia daat nici o eroare si nici nu facea alte probleme, putere avea si nu dadea nici o eroare. Va doresc un an nou fericit si LA MULTI ANI. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Dec 2012 · Report post Trebuia sa iti dea presiune scazuta pe rampa . Bine ca i-ai dat de cap . La multi ani. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Dec 2012 · Report post Nu dadea nimic, doar pornea foarte greu. Dupa ce pornea(curios) dar totul era ok, am facut si testul in mers si totul dar nimic parca era nebuna. Dar am reusit sai dau de cap LA MULTI ANI si fericiti la toti colegii. Share this post Link to post Share on other sites