florin32

problema motor d5 la xc70

54 posts in this topic

Foarte adevarat, dar tu pleci cu R sau cu "1", nu cu a "3"-a, iar lui ii trepideaza la relanti, nu dupa ce apesi pedala de acceleratie :smile:

Parerea mea e ca e din vascocuplaj mai degraba, sau din supapele de prin blocul hidraulic care nu cupleaza la ce presiune trebuie, sau de pe la ambreiajele din cutie.

Daca masina merge bine inainte, nu are nicio treaba motorul. Eu zic ca desface degeaba, si e doar un motiv al celor de la Brasov sa ia un ban gramada pe o problema inexistenta.

Hai sa te necajesc, pot pleca cu "R","1","2","3", atat ma lasa masina si permite, iar daca folosesc "W", ea singura pleaca cu a "3"-a. Sa revenim, lui ii trepideaza la plecare, nu cred sa fie cutia, eu am inteles ca "cupleaza" si pana sa accelereze tremura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mă necăjesti ca și eu am automata dar cum zici și tu aici e vorba de ALTCEVA. Faptul ca îi vibrează doar la marșarier denota ca problema NU este din motor. Asta am vrut sa subliniez.

Galaxy S on IceCream Sandwich

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact,tremura in momentul in care a cuplat....pe D se simte foarte usor trepidatia,in schimb pe R vibreaza tot bordul de zici ca esti in tractor.

dupa ce am plecat de pe loc nu mai are nici o treaba,cutia schimba bine,masina trage totul ok.

uleiul la cutie e schimbat,are in jur de 30 000 de km.

ar mai fi o chestie....acum aproape un an am schimbat la ea un semering la vibrochen parca si a fost nevoie sa se dea cutia jos iar mecanicul atunci a spus ca ambreiajul nu o mai duce prea mult....

de asta eu ma gindeam la ambreiaj in primul rind si in nici un caz la motor....numai ca m-au cam pus pe ginduri astia cu bataia la motor.

apropo,imi puteti recomanda si mie pe cineva,un mecanic sau un service specializat pe volvo dar cineva cunoscut aici pe forum la care sa ma pot duce si eu cu masina sa isi dea o parere pertinenta dupa ce o asculta si o probeaza?

asa din vorbe e greu sa isi dea seama cineva unde ar fi problema...cind asculti motorul si mergi cu masina,eventual si cu ajutorul unui tester profesional eu zic ca e altceva....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care ambreiaj omule, ca ai cutie automata!!! Acolo ai o turbina cu ulei pe nume convertizor de cuplu. Nu ai ambreiaj așa cum ăla care ti-a zis ca nu o mai duce ambreiajul nu e mecanic!

Galaxy S on IceCream Sandwich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam ce consum de motorina ai in ultima perioada?Nivelul uleiului in cutia de viteze l-ai verificat?Daca selectorul e in D si eliberezi frana pleaca normal sau numai daca accelerezi?

Edited by capi_1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trage joja de ulei de la cutie ,ce culoare are uleiul. Daca e rosu inchis e de rau daca e capsunica e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

consumul de motorina nu am observat sa fie diferit....sau oricum e in limite normale...nu a crescut exagerat incit sa bata la ochi...

nivelul de ulei din cutie sincer nu l-am verificat dar nu am vazut nici o pierdere deci ar trebui sa fie ok.

oricum o sa il verific si o sa ma uit si la culoare si voi scrie aici....

daca selectorul e pe D si iau piciorul de pe frina pleaca normal,fara sa fie nevoie sa accelerez,lin,fara smucituri la fel ca si inainte sa apara problema asta.

la fel si pe R pleaca normal,lin,numai ca in momentul in care cuplez si tin piciorul pe frina tremura tot bordul ca la tractor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e la cuplarea pe r acolo ai putere foarte mare , trebuie sa cupleze repede .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si iata ca am rezolvat si marele mister al acestei masini...

chiar acum cind scriu sint la primus auto la reprezentanta din bucuresti unde am gasit niste oameni care intr-adevar stiu ce fac.

s-ar parea ca cei care mi-au schimbat tampoanele au omis sa il schimbe pe cel superior care de fapt era sursa tuturor problemelor.

baietii de aici l-au slabit putin si i-au schimbat pozitia si masina si-a revenit ca prin minune.

am avut bafta si au unul nou pe stoc si acum stau sa il schimbe.

voi reveni cu impresii mai pe seara dupa.ce voi testa masina.....

oricum la cum si-a revenit dupa ce l-au slabit sint convins ca asta a fost de vina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

revin din nou cu impresii....

masina merge perfect,nu mai are nici o trepidatie,nici o vibratie,totul e exact ca inainte si masina si-a revenit ca prin minune.

cost total pt reparatie...120 de lei constatarea si 470 de lei tamponul original.

eu unul ma declar foarte multumit de cum s-au comportat cei de la Primus si va multumesc si voua,cei ce ati incercat sa ma ajutati aici...

toata treaba a plecat de la idiotii care mi-au schimbat tampoanele prima oara si care mi-au zis ca le-au schimbat pe toate,absolut toate....si cind colo ala superior care era si la vedere a ramas neschimbat si eu am mers pe incredere si nu am mai verificat decit azi pina sa sun la Primus.

in concluzie totul e ok,masina merge bine acum si va multumesc inca odata pt ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca de obicei la reprezentanta tamponul cu 50% mai scump :) ... Bine măcar ca ai rezolvat problema și știi pe viitor sa nu mai crezi 100% ce zice primul mecanic.

Sa te duca mulți km fără probleme!

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa stii ca nici nu m-a interesat cit costa tamponul ala cind am auzit ca numai aia e problema....bine,dupa cum am zis mai sus masina e pe firma si nu am scos banii din buzunarul propriu.

iar pe aia de la brasov iti dai seama ca nu i-am crezut ca daca ii credeam nu mai deschideam topicul asta aici si nici nu ma mai duceam si la Primus...

oricum,totul e bine cind se termina cu bine....dar va recomand din inima sa ii evitati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Culmea e ca pana acum un an doi cei de la Brașov erau mai buni și Primus varza.. Se mai schimba probabil lucrurile...

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Florin, unde este situat tamponul asta sau cum arata? Bine macar ca ai cautat si in alta parte si nu i-ai crezut pe cei de la Brasov! Oare ce se intampla daca se ajungea la desfacutul motorului?

Edited by Andu G

Share this post


Link to post
Share on other sites

A spus deja: cel superior.

Ce să-ţi spun?... foarte mare meseriaş şi profesionist trebuie să fii ca să-ţi dai seama că un tampon e obosit, mai ales când e vorba de cel superior, pe care-l vezi şi-l şi palpezi cum şi cât vrei, doar ridicând capota şi, eventual, dând jos capacul motorului... halal service Volvo... bine că poate lua banii, când unul nou Lemforder e 250 RON iar manopera o faci singur, într-un sfert de oră, îmbrăcat la costum şi cravată... e un pic mai greu decât să completezi cu lichid de parbriz... :violent1:

Florin32, toate (dar toate, ) tampoanele ar presupune, pe lângă cele cinci, încă două, ale barei antitorsiune şi încă trei, ale cadrului motor, adică, de toate, 10... din care ei ţi-au schimbat 4 şi ţi-au spus că le-au schimbat pe toate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stă şi relativ fix, chiar după ce-l montezi, câteva sute de kilometri... ;D

Nu cred că s-au publicat nişte valori ale toleranţei maxime acceptate, cred că pur-şi-simplu se apreciază în funcţie de amplitudinea trepidaţiilor induse şi de prezenţa senzaţiei de torsionare a motorului (acea senzaţie de lovitură la accelerări şi decelerări). Desigur, recomandarea e să se schimbe simultan cel puţin cu tamponul antitorsiune inferior, conceput, dealtfel, chiar mai prost decât cel superior.

LE: Când am spus "relativ fix" mă refeream la faptul că nu tremură în cadrul metalic, în momentul în care motorul e pornit de probă dar tamponul nu e conectat la bara antitorsiune. Dacă ar sta chiar fix tamponul de cauciuc în cadrul lui, după strângerea şurubului care-l leagă de bara antitorsiune, ar trepida maşina de-ar duce-o dracu'... ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

revin cu noutati....

masina merge perfect,fara nici o problema.

va recomand in continuare sa evitati reprezentanta volvo din brasov...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tampoanele au si ulei in ele . eu am vazut unul de pe un s60 din care curgea ulei ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ai un tampon la cutie jos,cum dai scutul jos se vede,l-am schimbat si eu,mutate cu masina la un mecanic(fara frizerii de la reprezentanta) ,recomand ADgarage din Brasov

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce simptome aveai de ai schimbat acel tampon ? se simtea cand lasai acceleratia si accelerai

sau trepidatii

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vibratii pe toata masina,am avut bucsa uzata si am inlocuit-o cu una plina (provizoriu pana a venit cea de origine)si erau vibratii pe masina,am schimbat-o si gata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucsa aceasta este foarte flezibila,cu o "piele" de cauciuc intre interior si exterior,eu am pus o bucsa gasita prin magazin la mine de nu stiu ce masina,plina adica intre interiorul si exteriorul buscei fiind cauciuc plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am trepidatii destul de puternice si incomode si se accentueaza odata cu apasarea pedalei de frana . tamponul trapez si contratamponul de sus leam schimbat ... si cel vacumatic din fata cel din spate pare oke ... ma gandesc oare daca as schimba acest contratampon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi cu aia trepida sau cu cea veche?

Cea veche era uzata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now