Posted 24 Dec 2012 · Report post Salut! Astazi am intalnit o mica problema la motor in sensul ca imediat dupa pornire motorul tremura apoi, mergand si urcand un pod a aparut mesajul "Try slow down or shift up" pe BC, iar martorul de motor clipea intermitent, am schimbat in treapta superioara mesajul a mai ramas aprox 1 min apoi a disparut. Am incercat sa o forjez, i-am dat in prima instanta 4500 RPM sa o incalzesc apoi am mers in a 4-a cu 6000 RPM, a accelerat normal, iar zgomotele disparusera. De la ce erau oare acele trepidatii si oare de ce venea in nas cand urcam podul? ca doar la acceleratie era ok. O fi fost benzina murdara? De la ce o fi aparut acel mesaj? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 · Report post Cred ca este cazul sa faci o diagnoza (iti recomand pe colegu' Bogdan G). Fara sa fiu un specialist, as zice ca este vorba de misfire - bujie/ bobina... Oricum, ca sa primesti informatii cat mai pertinente, incearca si tu sa iti completezi profilul cu mai multe date despre masina. Auto: Volvo 2002 este destul de ... generic Incearca sa vezi si ce erori ai in meniul de auto-diagnoza al masinii.Cu butonul READ apasat, apesi repede si scurt de 2 ori consecutiv pe butonul de ceata spate. Vezi ce erori iti afiseaza. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 · Report post Am trecut mai sus motorul este un 2.4 i de 170 CP, pe un S60, facelift 2002, pana acum nu a mai avut probleme, bujiile au fost schimbate anul trecut. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 · Report post Eu nu am mai auzit de mesajul ala pe BC sincer... iar in 2002 nu a existat niciun facelift la S60 Galaxy S on IceCream Sandwich Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 · Report post e fabricata la sf anului 2002 spune ca ar avea modif alea introduse in 2003, in fine, o sa opresc la Brasov (Iatsa) sa vad ce imi zic aia, am mai fost si e super ok ca te lasa sa stai langa masina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 · Report post Dar unde ai mers tu cu 6000 rpm in a 4a? Adica 200 km/h . Si cum spunea colegul mai sus, facelift a aparut in 2004. si nici eu nu am auzit de acea eroare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 · Report post avea 180-190 km\h, pe dn 1, e curat si placut uscat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 (edited) · Report post Ia vedeti voi AICI ce-i cu mesajul ala la s60. Se exista sau nu se exista? Edited 25 Dec 2012 by Mihaipg 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 · Report post Am incercat azi acea auto-diagnoza, cu butonul read+stop ceata(*2), apoi au aparut mesaje de genul SRS checked, BCM checking, BCE, ICM mai multe abrevieri, nu le mai stiu pe de rost, unele au ramas in checking altele au aparut ok, dar nu a mai aratat nicio eroare, azi a mers bine toata ziua. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 · Report post Azi au fost o gramada de grade cu plus. Sa fie si asta un motiv de mers bine? Eu la benzinar (alta natie) am avut astfel de probleme si nu le dadeam de cap neam. Tremura urat la rece, iarna. Dupa o rechemare la dealer totul s-a rezolvat. Rechemarea a avut ca topic bobinele de inductie . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 · Report post sa vad ce imi spun si cei de la Iatsa, azi a fost oricum mai cald Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2012 · Report post Colegi,@marius10 probabil se refera la prima faza de facelift(cam impropriu spus) atunci cand la cele dupa 2002 au pus ceasuri cu inele cromate,stema volan Volvo cu sageata,RTI cu ecran mare si probabil si alte imbunatatiri minore aduse modelului fata de primele S60-uri iesite din 2001. @marius10,daca la vreunul din module(acele prescuratri de 3 litere) era alaturat SET inseamna ca aveai eroare pe ele.Ma indoiesc sa nu fi fost pe niciunul.Oricum o diagnoza iti poate spune clar unde e problema,fiind vorba de un motor aspirat cat de cat simplu. Pentru diagnoza vezi ca este Bogdan G de pe forum,care este si bucurestean pe deasupra. Spor! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Dec 2012 · Report post Am sa merg sa fac o diagnoza la ea cat de repede, nu sunt in Bucuresti, o sa ma opresc la Iatsa Brasov, cel mai aproape de mine acum, nu am retinut foarte exact datele luate la self diagnoze, dar cert e ca acum, cand s-a mai incalzit afara, nu mai apare eroarea. Cat despre facelift asa am auzit si eu de la alte persoane ca ar avea imbunatatiri, ce-i drept putine fata de modelele din 2001. (Mai corect cred ca ar fi sa-i spunem "model 2002" decat facelift) ms fain oricum Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Dec 2012 · Report post @MC, Cum sa nu existe acest mesaj in bord ? Exista si exact asta spune sa reduci turatia motorului pt ca au fost depistate detonatii la 1 sau mai multi cilindrii, este sigur o problema de bobina sau bujie . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Dec 2012 · Report post Mi se parea prea mic display-ul din BC pt atata text, dar unde nu stiu,nu stiu,mea culpa ) Galaxy S on IceCream Sandwich Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Dec 2012 · Report post Are 2 randuri dragule, deci incape mesajul fara probleme . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Dec 2012 · Report post Detonatia la cilindru ce inseamna? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Dec 2012 · Report post Inseamna bobina sau bujie defecta/ defecte Share this post Link to post Share on other sites